OpenFinanse i ich doradztwo

Data: 2011-08-17 20:02:33
Autor: namikk
OpenFinanse i ich doradztwo
gregor wrote:

Witam 2 lata temu z zona poszlismy po doradztwo do fachowcow z
OpenFinansa, doradzono nam by ulokowac kapital w ubezpieczenie Kurs na
zysk II w TU Europa - 0% strat ale mozliwe ogromne zyski, ok zgodzilismy
sie po 2 latach oszczedzania i wydaniu 200 zl prowizji dla "speca"
zarobilismy > 100 z艂 przy kapitale 10 tys z艂.

No rzesz k...wa jego ma膰 tak si臋 da膰 wydyma膰, odradzam od razu tego typu
wynalazki 艂epek za doradztwo w ci膮gu 10 min zarobi艂 wi臋cej ni偶 my
oszcz臋dzaj膮c przez 2 lata

Prowizja by艂a pobierana z  kwoty 10tys? Czy mo偶e swoj膮 drog膮 te 200z艂 mu do r膮czki w艂o偶y艂e艣?

Pozdrawiam

Data: 2011-08-17 20:10:12
Autor: gregor
W dniu 2011-08-17 20:02, namikk@poczta.onet.pl pisze:
gregor wrote:

[...]

Nie od kwoty 2,5% w sumie 250 zl prowizji, zysk wyszedl ok 357 zl (odejmujac prowizje 250 - wychodzi mi 107 zl na 2 lata)
tj. ~1% rocznie, czyli udupilem uwzgledniajac inflacje jakies 700 zl na wspania艂ym doradztwie szpec贸w od wciskania ciemnoty z OpenFinansa

nie polecam bandyt贸w

gregor

Data: 2011-08-17 21:47:29
Autor: Micha艂 'Amra' Macierzy艅ski
On 11-08-17 20:10, gregor wrote:
[...]

Przesadzasz. Sila Cie zaciagali i kazali podpisywac? Moze zle wytlumaczyl, ze to jest struktura - masz gwarancje kapitalu (nominalnego) i jakas szanse na zysk.
Jak chcesz miec pewny zysk to zakladasz lokate lub kupujesz obligacje. Wszystko inne - to ryzyko...

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-08-17 21:56:42
Autor: MarekZ
OpenFinanse i ich doradztwo
U偶ytkownik "Micha艂 'Amra' Macierzy艅ski" <pbb@macierzynski.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:4e4c1ad1$1@news.home.net.pl...

[...]  lub kupujesz obligacje. Wszystko inne - to ryzyko...

Nie ma co, dobrze napisane. :D

Data: 2011-08-18 22:20:07
Autor: vvvvvv
OpenFinanse i ich doradztwo
U偶ytkownik "Micha艂 'Amra' Macierzy艅ski" <pbb@macierzynski.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4e4c1ad1$1news.home.net.pl...
On 11-08-17 20:10, gregor wrote:
[...]

rozumiem ze obligacje SP - czy zagwarantujesz ze sa pozbawione ryzyka w 100%?
albo lokaty w banku?

:)

Data: 2011-08-19 12:27:32
Autor: Matt
On Wed, 17 Aug 2011 21:47:29 +0200, Micha 'Amra' Macierzy駍ki  <pbb@macierzynski.pl> wrote:

On 11-08-17 20:10, gregor wrote:
Nie od kwoty 2,5% w sumie 250 zl prowizji, zysk wyszedl ok 357 zl
(odejmujac prowizje 250 - wychodzi mi 107 zl na 2 lata)
tj. ~1% rocznie, czyli udupilem uwzgledniajac inflacje jakies 700 zl na
wspania硑m doradztwie szpec體 od wciskania ciemnoty z OpenFinansa

nie polecam bandyt體

gregor

Przesadzasz. Sila Cie zaciagali i kazali podpisywac? Moze zle  wytlumaczyl, ze to jest struktura - masz gwarancje kapitalu  (nominalnego) i jakas szanse na zysk.

Tak, autor w眛ku dosta to co podpisa.
Ale te niedawno by砮m w plac體ce Opena i rozmawia砮m z ich "doradc". To  by jaki zwyk硑 sprzedawca, kt髍y k砤ma byle tylko nam體i potencjalnego  klienta do podpisania umowy. Po pierwsze, wcale nie t硊maczy co to jest  struktura i jakie s gwarancje. Ca硑 czas u縴wa s硂wa lokata, m體i np.  "ta lokata daje 秗ednio zarobi 10-12% rocznie" a m體i o strukturach. W  og髄e nie powiedzia o op砤tach pobieranych przez Open. Rozmow zacz背 od  nak砤niania mnie do podpisania umowy od razu, w trakcie spotkania, co de  facto wyklucza mo縧iwo舵 spokojnego przeczytania umowy.
Za勘da砮m od niego regulamin體 produkt體 oraz tabel op砤t i prowizji, wi阠  wys砤 mi je mailem. Po ich przeczytaniu zrezygnowa砮m z jego oferty. Lecz  gdyby kto za硂縴, ze taki "doradca" nie b阣zie k砤ma w 縴we oczy, a co  najwy縠j pominie jakie op砤ty, to m骻砨y si przejecha tak jak tw髍ca  w眛ku.

Matt

Data: 2011-08-19 14:50:31
Autor: MK
On 19 Sie, 12:27, Matt <m...@matt.ms> wrote:

[...]

Hehe... ja bylem w oddziale Getin Banku zeby zamknac moj rachunek w
Allianz Banku. Musialem poczekac na oswieconego pracownika, ktory moze
obslugiwac dawnych klientow Allianza i mialem okazje troche posluchac
jak szefowa rozmawiala na temat realizacji planow z jednym z
pracownikow ;). Przyszedl tez jakis emeryt po swoja kase z lokaty
miesiecznej na chyba 7%. Pracownica Getin Banku szybko go wyprowadzila
z bledu, powiedziala, ze po miesiacu to moze wziac tylko odsetki, a
jak chce kapital wycofac to pobiara prowizje w wysokosci 4% i dlatego
nie oplaca sie wycofywac, jak przyjdzie ze 11 m-cy to prowizja
wyniesie tylko 1,5%. Wszystko pozaznaczala mu na umowie czy
regulaminie i obylo sie bez krzyku... Emeryt spakowal papiery i sobie
poszedl...

MK

Data: 2011-08-19 17:02:56
Autor: Titus Atomicus
In article <op.v0ghz6zrebnp5j@a159590>, Matt <matt@matt.ms> wrote:

[...]

Dokladnie takie wrazenie odnioslem rok-dwa lata temu w kontakcie z OF.

TA

Data: 2011-08-19 17:36:14
Autor: Maruda
W dniu 2011-08-19 12:27, Matt pisze:

[...]

No to -
Mia砮m w砤秐ie przed chwil tf od takiego naci眊acza, zadzwoni w poniedzia砮k.
Prosz o propozycj jak go wypu禼i i czym przygwo糳zi. Nagrywanie rozmowy oczywi禼ie b阣zie niezapowiedziane i pewne. Potrenujemy sobie. :)

--

Dzi阫uj. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-08-19 19:54:32
Autor: Waldek
OpenFinanse i ich doradztwo

U縴tkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisa w wiadomo禼i news:j2lvtf$g53$1news.onet.pl...

Mia砮m w砤秐ie przed chwil tf od takiego naci眊acza, zadzwoni w poniedzia砮k.
Prosz o propozycj jak go wypu禼i i czym przygwo糳zi. Nagrywanie rozmowy oczywi禼ie b阣zie niezapowiedziane i pewne. Potrenujemy sobie. :)

To moze zacznij
- czy przysiega mowic prawde, cala prawde i tylko prawde LOL

Data: 2011-08-19 17:01:09
Autor: Titus Atomicus
OpenFinanse i ich doradztwo
In article <4e4c1ad1$1@news.home.net.pl>,
 Micha 'Amra' Macierzy(R)舠ki <pbb@macierzynski.pl> wrote:

[...]

Ale przyznasz, ze podawanie tego wszytskiego w otoczce 'doradztwa' to jakies glupie tlumaczenie...

TA

Data: 2011-08-19 22:00:03
Autor: Micha艂 'Amra' Macierzy艅ski
On 11-08-19 17:01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Mam tam konto, karte kredytowa, lokate, rachunek oszczednosciowy. Wszystko w Openie...
OF jest brokerem, posrednikiem. Doradztwo finansowe - w mediach w sumie uprawia, w oddzialach - a to nie wiem ;)))

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-08-20 10:50:35
Autor: Rafi
W dniu 2011-08-19 22:00, Micha艂 'Amra' Macierzy艅ski pisze:
[...]

Dok艂adnie po艣rednikiem. OF i inne podobne firmy powinny mie膰 zakaz u偶ywania s艂owa doradca finansowy bo wprowadzaj膮 mniej obeznanych w b艂膮d.

Data: 2011-08-17 22:03:28
Autor: RobertS
[...]

kolejny ciemny klient, kt贸ry podpisa艂 co艣 czego nie zrozumia艂, nast臋pnym razem dobrze si臋 zastan贸w zanim cokolwiek podpiszesz, a na przysz艂o艣膰 polecam lokaty bankowe ze STA艁YM oprocentowaniem!

po zapadni臋ciu depozytu nie b臋dzie zaskoczenia!
RobertS

Data: 2011-08-19 17:06:16
Autor: Titus Atomicus
OpenFinanse i ich doradztwo
In article <j2h6qg$io2$1@news.icpnet.pl>, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

kolejny ciemny klient, kt髍y podpisa co czego nie zrozumia, nast阷nym razem dobrze si zastan體 zanim cokolwiek podpiszesz, a na przysz硂舵 polecam lokaty bankowe ze STAM oprocentowaniem!

Znaczy - OF to nie manipulanci?
Bo jacy to z nich doradzcy?

TA

OpenFinanse i ich doradztwo