OpenShit - 4 Kolory - 10% przez 20 lat wchodzimy?

Data: 2012-10-19 02:13:50
Autor: krzysztofsf
OpenShit - 4 Kolory - 10% przez 20 lat wchodzimy?
On 19 Paź, 02:19, "lery.IT" <lery...@gmail.com> wrote:
Brzmi obiecująco, co? Kolejna oferta z opena.
Rozmowa telefoniczna, szybkie ustalenia to 10% przez 20lat przy zakupie pokoju w hotelu we Władysławowie. 10% wypłacane jest przez Najemcę w ramach umowy 20-letniej. W dodatku można korzystać z pokoju w ramach wczasów. Własność hipoteczna. Koszt ok 200k. Spoko oferta, co?

a teraz szczegóły które dostałem do poczytania:
"Przedmiotem oferty jest możliwość uczestnictwa w projekcie hotelowym, polegającym na nabyciu lokalu w Hotelu 4 Kolory , korzystaniu z niego a przede wszystkim na otrzymywaniu z tytułu umowy dzierżawy stałego, Rocznego Czynszu Dzierżawy, gwarantującego najwyższą na rynku rentowność w wysokości 10 % w skali roku. Ofertę naszą dedykujemy wszystkim zainteresowanym alternatywną formą
inwestowania - zarówno osobom fizycznym, jak i podmiotom prowadzącym działalność
gospodarczą."

to mam mieszane uczucia...
oferta jest ciekawa, ale coraz częściej open sprzedaje g*wno, obawiam się że i to może takowe być ;]

Przez 20 lat 10% gwarantowane? Czy szacowane? Co po uplynieciu tego
okresu?

Data: 2012-10-19 11:44:57
Autor: Zbynek Ltd.
krzysztofsf napisał(a) :
[...]

Nie tylko po, ale i w czasie. Na dziś oprocentowanie jest atrakcyjne. Nie wnikając w pozostałe, być może nieakceptowalne, warunki. Wolałbym żeby oprocentowanie było ustalone o 5 punktów powyżej stopy inflacji. Bo co jeśli wyniesie ona więcej niż obecnie? Inwestycja do d...

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-10-19 04:06:14
Autor: krzysztofsf
OpenShit - 4 Kolory - 10% przez 20 lat wchodzimy?
On 19 Paź, 11:44, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
krzysztofsf napisał(a) :

> Przez 20 lat 10% gwarantowane? Czy szacowane? Co po uplynieciu tego
> okresu?

Nie tylko po, ale i w czasie.

"Po" jest wlasnie istotne - zwracaja kapital czy jest sie dalej
wlascicielem pokoju w zdekapitalizowanej nieruchomosci? Sto i wiecej
lat beda te 10% warte realnie coraz mniej wyplacac?

Wedlug mnie wiecej przeciw niz za.

OpenShit - 4 Kolory - 10% przez 20 lat wchodzimy?