Opera 10

Data: 2009-09-11 11:08:51
Autor: jadrys
Opera 10

Polecam wszystkim grupowiczom którzy maja słabe łącza netowe i nie tylko im.. Po włączeniu "turbo" strony otwierają się w ułamkach sekund..

Data: 2009-09-11 11:24:54
Autor: Piotr
Opera 10
Dnia Fri, 11 Sep 2009 11:08:51 +0200, jadrys napisał(a):

Polecam wszystkim grupowiczom którzy maja słabe łącza netowe i nie tylko im.. Po włączeniu "turbo" strony otwierają się w ułamkach sekund..

Jak to zrobić? Mam Operę, ale nie chce mi się w niej grzebać, więc
jeżeli możesz to podpowiedz.
Piotr

Data: 2009-09-11 11:30:38
Autor: Bądź Zdrów
Opera 10
Użytkownik Piotr napisał:
[...]

Opera 10 - u dołu po lewej masz taki mały pierdolniczek od włączania/wyłączania turbo. Ewentualnie w preferencjach poszukaj.

Data: 2009-09-11 11:33:49
Autor: jadrys
Opera 10
Piotr pisze:
[...]

Jak masz 10-tkę to ->narzędzia->szybka konfiguracja->włącz funkcję opera turbo..

Data: 2009-09-11 11:42:36
Autor: Piotr
Opera 10
Dnia Fri, 11 Sep 2009 11:33:49 +0200, jadrys napisał(a):

Jak masz 10-tkę to ->narzędzia->szybka konfiguracja->włącz funkcję opera turbo..

Dziekuję.
Piotr

Data: 2009-09-12 11:36:38
Autor: Marek
Opera 10
On 11 Wrz, 11:24, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> im.. Po włączeniu "turbo" strony otwierają się w ułamkach sekund..

Jak to zrobić? Mam Operę, ale nie chce mi się w niej grzebać, więc

Uwazaj, jak Ci Jadrys w czyms pomoze...
On ma tylko wysokie mniemanie o sobie i swoijej wiedzy.

U mnie Outlook nie dzala, chociaz Jadrys obiecal poradzic, co mam
zmienic w konfiguracji....ok 2 mies temu...

Data: 2009-09-12 22:28:20
Autor: jadrys
Opera 10
Marek pisze:
[...]

Przecież zalecałem Ci zainstalować "Thunderbirda"..

Data: 2009-09-11 11:46:30
Autor: Lorn
Opera 10
jadrys pisze:

Polecam wszystkim grupowiczom którzy maja słabe łącza netowe i nie tylko im.. Po włączeniu "turbo" strony otwierają się w ułamkach sekund..

Owszem, ale kosztem jakości... :>

Data: 2009-09-11 11:53:28
Autor: raff
Opera 10
Lorn pisze:
jadrys pisze:

Polecam wszystkim grupowiczom którzy maja słabe łącza netowe i nie tylko im.. Po włączeniu "turbo" strony otwierają się w ułamkach sekund..

Owszem, ale kosztem jakości... :>

A to ty bierzesz i nagrywasz te strony ?

R.

Data: 2009-09-11 11:54:12
Autor: Lorn
Opera 10
raff pisze:
Lorn pisze:
jadrys pisze:

Polecam wszystkim grupowiczom którzy maja słabe łącza netowe i nie tylko im.. Po włączeniu "turbo" strony otwierają się w ułamkach sekund..

Owszem, ale kosztem jakości... :>

A to ty bierzesz i nagrywasz te strony ?

Nie... nie znoszę pixelozy. :> Masz jeszcze jakieś głupie pytania?

Data: 2009-09-11 11:56:25
Autor: raff
Opera 10
[...]

Owszem, ja mam cala sterte glupich pytan.

R.

Data: 2009-09-11 11:54:24
Autor: VicAbarca
Opera 10
Lorn пишет:
Owszem, ale kosztem jakości... :>

Boukunowi czy Tzvie do tube8'a bym nie polecal... ;)

--
Vic

Data: 2009-09-11 15:37:13
Autor: jadrys
Opera 10
Lorn pisze:
jadrys pisze:

Polecam wszystkim grupowiczom którzy maja słabe łącza netowe i nie tylko im.. Po włączeniu "turbo" strony otwierają się w ułamkach sekund..

Owszem, ale kosztem jakości... :>

Jednak warto - galerię 30-tu zdjęć erotycznych na "wirtualnej Polsce" przeglądam Firefoksem przez pół godziny, a nową Operą przez 4 minuty..

Data: 2009-09-11 15:52:58
Autor: VicAbarca
Opera 10
jadrys пишет:
Jednak warto - galerię 30-tu zdjęć erotycznych na "wirtualnej Polsce" przeglądam Firefoksem przez pół godziny, a nową Operą przez 4 minuty..

Zainstalowalem Opere, ale prosty eksperyment zdaje sie przeczyc jakiejs specjalnej wydajnosci trybu turbo.

Wrzucilem stronke www.kingspan.com (ok. 68 elementow do sciagniecia) najpierw w trybie turbo - 72 sek., potem z wylaczonym turbo - 8 sek.
Ossochozzi?

--
Vic

Data: 2009-09-11 16:05:08
Autor: jadrys
Opera 10
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Może ona musi się w jakiś sposób "dograć".. Ja ją zainstalowałem wczoraj i nie było żadnego efektu pod względem prędkości, dopiero dzisiaj ruszyła z kopyta..

Data: 2009-09-11 16:09:41
Autor: jadrys
Opera 10
jadrys pisze:
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

U mnie ta strona załadowała się przez 5 sekund.. ale jakość grafiki słaba..

Data: 2009-09-11 16:11:19
Autor: Lorn
Opera 10
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Pewnie już serwer proxy nie wyrabia :> Zastosowanie kompresji widzę tylko w komórkach.

Data: 2009-09-11 16:16:23
Autor: Jan Litwiński
Opera 10
VicAbarca pisze:

[...]

tryb turbo jest wykorzystywany tylko do wolnych połączeń typu modemowe,
dla szybszych połączeń zalecane jest wyłączenie turbo.

--
Jan Litwiński
http://www.litwinski.republika.pl/

Data: 2009-09-11 16:48:35
Autor: cirrus
Opera 10
Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h8dko7$t7a$1mx1.internetia.pl...
jadrys ?????:
[...]

Bo turbo jest dla wolnego łącza, przy szybkim nie pomoże.

--
stevep

Data: 2009-09-11 21:47:18
Autor: VicAbarca
Opera 10
cirrus ďčřĺň:
Bo turbo jest dla wolnego łącza, przy szybkim nie pomoże.

To na jakiej zasadzie dziala turbo?

--
Vic

Data: 2009-09-11 22:08:21
Autor: Lorn
Opera 10
VicAbarca pisze:
cirrus пишет:
Bo turbo jest dla wolnego і±cza, przy szybkim nie pomoїe.

To na jakiej zasadzie dziala turbo?

Na zasadzie kompresji... Łączy się z serwerem proxy, który kompresuje zawartość strony 'grafikę' i otrzymujesz 'śliczną' pixelozę :> Prędkość łącza nie ma znaczenia... Jakie łącze w dzisiejszych czasach jest wolne? :>

Data: 2009-09-11 23:27:56
Autor: VicAbarca
Opera 10
Lorn пишет:
[...]

OK, to dlaczego u mnie turbo jest nieporownywalnie mniej wydajne niz brak turbo?

--
VicAbarca

Data: 2009-09-12 00:14:20
Autor: Lorn
Opera 10
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
[...]

Ktoś tu mądry słusznie zauważył... Musiałeś wcześniej odwiedzać stronę, przed włączeniem 'turbo'. Nie zauważyłem różnicy... Włączone/wyłączone. :>

Data: 2009-09-11 17:22:15
Autor: Klin
Opera 10
VicAbarca pisze:
jadrys пиŃ?ĐľŃ?:
Jednak warto - galeriÄ? 30-tu zdjÄ?Ä? erotycznych na "wirtualnej Polsce" przeglÄ?dam Firefoksem przez pĂłĹ? godziny, a nowÄ? OperÄ? przez 4 minuty..

[...]

    Pewnie dlatego bo stronę tę miałeś już w przeglądarce i otwierała
    się nie z sieci a z przeglądarki.  Skasuj historię dzisiejszą i spróbuj
    na nowo bez turbo czy też będzie 8sek.

Data: 2009-09-11 18:14:28
Autor: ColgatesBilly
Opera 10
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h8d43c$hbs$1news.onet.pl...

Polecam wszystkim grupowiczom którzy maja słabe łącza netowe i nie tylko im.. Po włączeniu "turbo" strony otwierają się w ułamkach sekund..

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

A co za debile maja slabe lacza?
Ja mam 8MB i polecam ja kazdemu...

Kol

Data: 2009-09-11 17:19:35
Autor: jadrys
Opera 10
ColgatesBilly pisze:
[...]

Tu jest centralna Polska a nie Finlandia Billy, tu nie można mieć nic więcej ponad 230 kB/s.. :-(

Data: 2009-09-11 17:20:57
Autor: Lorn
Opera 10
ColgatesBilly pisze:
[...]

Pytaj inaczej... Co to dzisiaj 'słabe łącze' :>

Opera 10