Opera 10

Data: 2009-09-11 11:24:54
Autor: Piotr
Opera 10
Dnia Fri, 11 Sep 2009 11:08:51 +0200, jadrys napisał(a):

Polecam wszystkim grupowiczom którzy maja słabe łącza netowe i nie tylko im.. Po włączeniu "turbo" strony otwierają się w ułamkach sekund..

Jak to zrobić? Mam Operę, ale nie chce mi się w niej grzebać, więc
jeżeli możesz to podpowiedz.
Piotr

Data: 2009-09-11 11:30:38
Autor: Bądź Zdrów
Opera 10
Użytkownik Piotr napisał:
[...]

Opera 10 - u dołu po lewej masz taki mały pierdolniczek od włączania/wyłączania turbo. Ewentualnie w preferencjach poszukaj.

Data: 2009-09-11 11:33:49
Autor: jadrys
Opera 10
Piotr pisze:
[...]

Jak masz 10-tkę to ->narzędzia->szybka konfiguracja->włącz funkcję opera turbo..

Data: 2009-09-11 11:42:36
Autor: Piotr
Opera 10
Dnia Fri, 11 Sep 2009 11:33:49 +0200, jadrys napisał(a):

Jak masz 10-tkę to ->narzędzia->szybka konfiguracja->włącz funkcję opera turbo..

Dziekuję.
Piotr

Data: 2009-09-12 11:36:38
Autor: Marek
Opera 10
On 11 Wrz, 11:24, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> im.. Po włączeniu "turbo" strony otwierają się w ułamkach sekund..

Jak to zrobić? Mam Operę, ale nie chce mi się w niej grzebać, więc

Uwazaj, jak Ci Jadrys w czyms pomoze...
On ma tylko wysokie mniemanie o sobie i swoijej wiedzy.

U mnie Outlook nie dzala, chociaz Jadrys obiecal poradzic, co mam
zmienic w konfiguracji....ok 2 mies temu...

Data: 2009-09-12 22:28:20
Autor: jadrys
Opera 10
Marek pisze:
[...]

Przecież zalecałem Ci zainstalować "Thunderbirda"..

Opera 10