Opera Mini na Nokii 6303 Classic nie działa

Data: 2010-04-14 20:28:04
Autor: Skylla
Opera Mini na Nokii 6303 Classic nie działa
Trochę poszperałem i znalazłem, ale rowiązania brak
Era TT - konfiguracja mms i wap ze strony Ery. MMS-y wysyła, internet na przeglądarce wbudowanej śmiga, a Opera mini (też wbudowana - w aplikacjach) nie łączy się i wyrzuca błąd? Gdzie szukać rozwiązania? Opera jest wbudowana i ma nieaktywne Opcje...

Trochę poszperałem i prawdopodobnie trzeba dodać oprócz APN: Erawap także Erainternet,
Jednak konfigurator na stronie Ery nie ma takiej opcji dla tego telefonu (ma np. dla 6700 ale nie ma też dla 6300, dziwne...). Jak to więc zrobić?
S.

Data: 2010-04-14 21:38:41
Autor: XXX
[...]

Spróbuj przesłać na swoją Nokię 6303 ustawienia bliźniaczego telefonu (może 6700), zawsze możesz skasować i wysłać ustawienia innego telefonu ponownie.Ja odkryłem że ustawienia APN WAP wysyłane ze strony konfiguracji automatycznej na plus.pl dla mojej Nokii 6300 zawierają niepełny zestaw. Były tylko ustawienia WEB a brakowało Punktu dostępu (czy odwrotnie-nie pamiętam). Dopiero APN WAP dla Nokii 6303 wysłany na moją Nokię 6300 poskutkował możliwością łączenia się na mini operze na APN WAP.

Opera Mini na Nokii 6303 Classic nie działa