Opera mini 4.02

Data: 2009-09-03 10:51:18
Autor: Wycior
Opera mini 4.02
Właśnie przez przypadek dowiedziałem się o istnieniu nowej wersji opery mini. Z ciekawości zaktualizowałem swoją dotychczasową 2.0 na nową i muszę przyznać, że trafna to była decyzja. Jest szybciutka (korzystałem przez wi-fi). Szczerze polecam.

Opera mini 4.02
Nokia E-75

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-09-03 09:28:29
Autor: Olgierd
Opera mini 4.02
Dnia Thu, 03 Sep 2009 10:51:18 +0200, Wycior napisał(a):

Właśnie przez przypadek dowiedziałem się o istnieniu nowej wersji opery
mini. Z ciekawości zaktualizowałem swoją dotychczasową 2.0 na nową

Uj, 2.0 to stara sprawa przecież, zaś 4.2 bodajże sprzed pół roku pochodzi.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-03 11:54:52
Autor: Wycior
Opera mini 4.02
Uj, 2.0 to stara sprawa przecież, zaś 4.2 bodajże sprzed pół roku
pochodzi.

No to ładnie nie na czasie byłem :). Do wiedziałem sie o 4 podczas dzisiejszej aktualizacji opery pc. A tej w telefonie nie podejrzewalem o tak wiekowa wersje - zainstalowalem ja z archiwów w komputerze po apgrejdzie słuchawki

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-09-04 13:02:41
Autor: pete
Opera mini 4.02
Wycior pisze:
[...]

ja mam 4.2 (nie 4.02) i w about piszą że jest z listopada 2008 ;)

Data: 2009-09-04 11:21:15
Autor: Olgierd
Opera mini 4.02
Dnia Fri, 04 Sep 2009 13:02:41 +0200, pete napisał(a):

[...]

Ja zaś 4.2.13918 z 20090303.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-04 15:31:27
Autor: cpt. Nemo
Opera mini 4.02

Użytkownik "Wycior" <wyciorek69_cutout_@wp.pl> napisał w wiadomości
> Uj, 2.0 to stara sprawa przecież, zaś 4.2 bodajże sprzed pół roku
> pochodzi.

No to ładnie nie na czasie byłem :). Do wiedziałem sie o 4 podczas
dzisiejszej aktualizacji opery pc.
Za to ta do PC to szajs :( Pogubila mnie ustawienia poprzedniej i chodzi
wolno ze az strach :(
Szajs i niedorobka.

pozdrawiam,

Data: 2009-09-04 15:37:14
Autor: Wycior
Opera mini 4.02
Za to ta do PC to szajs :( Pogubila mnie ustawienia poprzedniej i chodzi
wolno ze az strach :(

Ja z koleji jestem bardzo zadowolony. Kożystam w pracy i w domu. W domu poczatkowo nie zauważyłem różnic wizualnych bo zachowała nawet skina z poprzedniej 8.xx. Prędkość jej mnie zwaliła z nóg - Chrome i IE8 ( wszczególności) IMHO chowają się za róg.

--
pzdr., Wycior

Data: 2009-09-04 13:49:33
Autor: Olgierd
Opera mini 4.02
Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:37:14 +0200, Wycior napisał(a):

Ja z koleji jestem bardzo zadowolony. Kożystam w pracy i w domu.

Bez złośliwości, ale polecam Firefoksa -- ma słownik ortograficzny ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-04 18:54:36
Autor: Błażej
Opera mini 4.02
Dnia Fri, 4 Sep 2009 13:49:33 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Bez złośliwości, ale polecam Firefoksa -- ma słownik ortograficzny ;-)

Opera też.

--
Pozdrawiam.
Błażej