Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober

Data: 2012-02-22 09:47:44
Autor: mkarwan
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober
Data: 2012-02-22 10:51:32
Autor: KiloSierra
Operacja Smoleńsk - z Julią M. Jaskól ską i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober

ROTFL

Data: 2012-02-22 10:59:01
Autor: GrzegorzW
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober
Data: 2012-02-22 10:59:19
Autor: /dev/SU45
Operacja Smoleńsk - z Julią M. Jaskól ską i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober
"Więcej, w prasowych agencjach fotograficznych, co mamy potwierdzone, nie ma śladu, by prezydent z Okęcia wylatywał. Nie ma ani jednego zdjęcia z wylotu Lecha Kaczyńskiego do Smoleńska, mimo że była to podróż szczególna."

ROTFL!!!! Może Lechu miał tego dosyć i wszystko zaaranżował a sam się gdzieś zaszył na prowincji? A może to Jarosław poleciał? A może w ogóle Lechu nie istniał?

"To, co przedstawiane jest jako kokpit, jest tak naprawdÄ™ dolnÄ… przedniÄ… goleniÄ… podwozia tupolewa"

i znowu goleń, klątwa jakaś, Kwachowi zaszkodziła a teraz wielkiemu Lechowi :)

"Z tego też względu chcielibyśmy zwrócić się do czytelników „Kuriera” z prośbą o wsparcie finansowe. Szczegóły podajemy na stronie, można dokonać przelewu elektronicznego, czy dokonać wpłaty poprzez PayPal. Mamy nadzieję, że nasza prośba spotka się ze zrozumieniem. I z góry dziękujemy."

teraz proszę pokazywać dowody wpłaty, żeby nie było że taki Andriej na sępa tu PiSze!

Data: 2012-02-22 13:56:00
Autor: KiloSierra
W dniu 12/02/22 10:59, /dev/SU45 pisze:

"To, co przedstawiane jest jako kokpit, jest tak naprawdÄ™ dolnÄ… przedniÄ…
goleniÄ… podwozia tupolewa"

  i to DOLNA GOLEN ;)
gĂłrnej nie znalezli

Data: 2012-02-22 14:15:43
Autor: PP
On 2012-02-22 13:56, KiloSierra wrote:
[...]

Dla mnie niesamowity jest ten fragment:
"Porównaliśmy dobrze ponad sto katastrof różnego typu samolotów w różnych warunkach geograficznych i i pogodowych. W żadnej nie zdarzyło się, by jednocześnie na miejscu wypadku nie można było znaleźć kokpitu, przedziału pasażerskiego, foteli, nie paliło się paliwo, nie było huku rozbijającego się samolotu, choć w Smoleńsku powinny były wylecieć szyby, czy rowu w podmokłym gruncie."

Ci paĹ„stwo wykonali tytanicznÄ… pracÄ™, i to "dobrze"  :p

--
PP

Data: 2012-02-23 20:33:35
Autor: porterhouse
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober

Dla mnie niesamowity jest ten fragment:

Dodatkowo aby to wszystko stwierdzic musieli praktycznie byc na miejscu
katastrof a wiec maja zdolnosc przenoszenia sie w czasie i przestrzeni.
Doprawdy zazdroszcze takich umiejstenosci.

Data: 2012-02-22 15:57:28
Autor: Delfino Delphis
/dev/SU45 wrote:

teraz proszę pokazywać dowody wpłaty, żeby nie było że taki Andriej na
sępa tu PiSze!

Ja od pocz±tku byłem bardzo sceptyczny (poczytajcie moje posty na pl.rec.lotnictwo), ale wykonałem ostatnio kilka testowych lotów C172 i teraz już wiem, że Tu-154 nie mógł rozbić się ot tak o brzozę w Smoleńsku. Ale niestety nie mam pieniędzy na dalsze badania. Poproszę o wpłaty na moje konto (info na priv). Najlepszych darczyńców mogę zabrać na pokład, aby uczestniczyli osobi¶cie w dalszych próbach w locie jako pasażerowie albo przy obsłudze aparatury!

Data: 2012-02-22 16:32:08
Autor: mkarwan
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ji2vol$up3$1news.task.gda.pl...
Ja od pocz±tku byłem bardzo sceptyczny (poczytajcie moje posty na
pl.rec.lotnictwo), ale wykonałem ostatnio kilka testowych lotów C172

Z filmów do których linki były tu publikowane, ze loty wykonywałe¶ z pozycji pasażera.

Data: 2012-02-22 17:17:47
Autor: Delfino Delphis
mkarwan wrote:

Z filmów do których linki były tu publikowane, ze loty wykonywałe¶ z
pozycji pasażera.

Może chcesz się założyć? :D

Data: 2012-02-22 17:26:49
Autor: mkarwan
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ji34f8$6ih$1news.task.gda.pl...
Z filmów do których linki były tu publikowane, ze loty wykonywałe¶ z
pozycji pasażera.
Może chcesz się założyć? :D

Wystarczy obejrzeć te filmy. Znowu zrobisz z siebie durnia, jak poprzednio.
Gdyby¶ miał honor znikn±łby¶ z pręga i prl, ale ty honoru nie masz.
Z zasady się nie zakładam, a je¶li kiedykolwiek miałbym to zrobić to na pewno nie z kim¶ pozbawionym honoru.

Data: 2012-02-22 19:32:54
Autor: Delfino Delphis
mkarwan wrote:

Wystarczy obejrzeć te filmy.

No i co wywnioskowałe¶ z obejrzenia tych filmów?

Znowu zrobisz z siebie durnia, jak
poprzednio.

Niestety znowu ty robisz z siebie durnia.

Data: 2012-03-03 12:04:16
Autor: Sebastian Kaliszewski
Delfino Delphis wrote:
mkarwan wrote:

Wystarczy obejrzeć te filmy.

No i co wywnioskowałe¶ z obejrzenia tych filmów?

Znowu zrobisz z siebie durnia, jak
poprzednio.

Niestety znowu ty robisz z siebie durnia.

On nie musi... :)

\SK

Data: 2012-02-22 23:28:25
Autor: /dev/SU45
Operacja Smoleńsk - z Julią M. Jaskól ską i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober

Ja od początku byłem bardzo sceptyczny (poczytajcie moje posty na
[...]

Ja mam pomysł na badania wpływu brzóz na lot statków powietrznych, konkretnie balonów i szybowców. Balonem się fajnie przelatuje przez korony brzozowe, szybowcem mniej fajnie bo za to zawieszają (nie na brzozie tylko w lotach). Są wielkie perspektywy dla lotnictwa brzozowego!

Z raportu PKBWL:

Wypadek lotniczy na samolocie An-2, który wydarzył się w dniu 24 maja 2006 w r. miejscowości Krępsko - Dobrzyca

Pilot samolotu rolniczego wystartował do lotu,w celu wykonania zabiegu agrolotniczego z lądowiska Krępsko k/Piły. W trakcie wznoszenia, tuż po starcie,nastąpiło przerwanie pracy silnika. Pilot pochylił dziób nosa samolotu w celu zachowania niezbędnej prędkości oraz wypuścił klapy do lądowania. Samolot obniżając swój lot zetknął się z wierzchołkami drzew lasku BRZOZOWEGO, wyłamując napotkane drzewa, a następnie wylądował opierając się na zgiętej łopacie śmigła orazpodwoziu głównym o ziemię. Po takim przyziemieniu oś samolotu utworzyła z ziemią kąt około 40˚. Załoga stwierdziła pojawienie się płomieni na osłonach silnika i natychmiast opuściła samolot,

Data: 2012-02-22 16:30:37
Autor: mkarwan
Użytkownik "/dev/SU45" <brak@w.w.w.pl> napisał w wiadomości news:ji2e9p$8v0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz może linki do tych zdjęc?

Data: 2012-02-22 18:52:43
Autor: /dev/SU45
Operacja Smoleńsk - z Julią M. Jaskól ską i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober

Masz może linki do tych zdjęc?

Nie mam linków, są fotki ale jak ostatnio dzwonił z życzeniami Gosiu to prosił żeby nie pokazywać. Jeszcze nie teraz, transfer do Galaktyki Centurion X się opóźnia - tak powiedział :)

Data: 2012-02-22 20:25:54
Autor: mkarwan
Użytkownik "/dev/SU45" <brak@w.w.w.pl> napisał w wiadomości news:ji3a1b$30s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli jak zwykle robisz z siebie durnia.

Data: 2012-02-22 21:18:14
Autor: PH
Tia... http://skroc.pl/2c58

Data: 2012-02-22 23:01:49
Autor: mkarwan
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober
Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abd> napisał w wiadomo¶ci news:ji3ii6$qn9$1node2.news.atman.pl...
Czyli jak zwykle robisz z siebie durnia.
Tia... http://skroc.pl/2c58

Ty założyłe¶ tę stronę?

Data: 2012-02-22 23:08:16
Autor: PH
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober
W dniu 2012-02-22 23:01, mkarwan pisze:

Ty założyłe¶ tę stronę?
Ja miałbym zakładać twoj± stronę?
Bez sensu.

Data: 2012-02-23 15:07:49
Autor: mkarwan
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober
Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abd> napisał w wiadomo¶ci news:ji3p0g$1vt$1node2.news.atman.pl...
Ty założyłe¶ tę stronę?
Ja miałbym zakładać twoj± stronę?
Bez sensu.

Znowu robisz siebie idiotę?

Data: 2012-02-23 16:54:13
Autor: PH
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober
W dniu 2012-02-23 15:07, mkarwan pisze:
Znowu robisz siebie idiotę?

Cytat z twojej strony:

http://mkarwan.friko.pl/

"Istniej± podejrzenia, że mkarwan jest botem (i to kiepskim), ponieważ zdarza mu się kilkadziesi±t razy udzielać identycznych, bzdurnych odpowiedzi, jak z automatu."

Bardzo trafnie się opisujesz.

Data: 2012-02-23 17:37:49
Autor: mkarwan
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober

Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abd> napisał w wiadomo¶ci news:ji5nf5$279$1node2.news.atman.pl...
[...]

Popro¶ swego psychiatrę niech ci zmieni leki,może wtedy przestaniesz robić z siebie idiotę.

Data: 2012-02-23 18:59:12
Autor: PH
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober
Cytat z twojej strony:
http://mkarwan.friko.pl/
"Skutkiem działania mkarwana jest za¶miecanie usenetu jego gównopostami i bezsensownymi polemikami z tym idiot±,
które nie pozwalaj± na rozwijanie dyskusji zgodnych z tematyk± grupy."

Data: 2012-02-23 09:45:39
Autor: /dev/SU45
Operacja Smoleńsk - z Julią M. Jaskól ską i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober

Czyli jak zwykle robisz z siebie durnia.

Prawda cię wyzwoli! Jak sądzisz, po co Ojciec Dyrektor wiercił dziury w Matce Ziemi? Geotermia to tylko przykrywka, wszyscy mówili że to nieopłacalne. Naprawdę chodziło o komunikację z piekielnymi czeluściami. Mimo pewnych różnic ideologicznych biznes is biznes! Aż dziwne że Macierewicz pomija ten wątek.

Data: 2012-02-23 15:09:20
Autor: mkarwan

Użytkownik "/dev/SU45" <brak@w.w.w.pl> napisał w wiadomości news:ji4ubj$b51$2inews.gazeta.pl...
[...]

PoproĹ› swojego psychiatrÄ™ niech ci zmieni leki

Data: 2012-02-23 19:37:38
Autor: P.B.
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober
Dnia Thu, 23 Feb 2012 15:09:20 +0100, mkarwan napisał(a):

Popro¶ swojego psychiatrę niech ci zmieni leki

Nie s±dĽ innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2012-02-22 12:40:27
Autor: PH
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober
W dniu 2012-02-22 09:47, mkarwan pisze:
kurier chicago

ROTFL

O widzę, że s± nowe wie¶ci z matecznika polskich elit intelektualnych ;-)

Data: 2012-02-22 13:37:53
Autor: PP
On 2012-02-22 09:47, mkarwan wrote:
http://www.polishclub.org/2012/02/19/kurier-chicago-operacja-smolensk-z-julia-m-jasklska-i-piotrem-jakuckim-dziennikarzami-zajmujacymi-sie-sprawa-tragedii-smolenskiej-rozmawia-marek-bober/

Nie jestem na bieżąco z najnowszymi teoriami więc zadałem sobie nieco trudu i przebrnąłem przez lekturę powyższego, a co!

Autorzy pojechali po bandzie...

A idÄ…c dalej tym tropem, to moĹĽe i ja pokuszÄ™ siÄ™ o nowÄ… teoriÄ™:
Może nie zabito/uprowadzono ich na Okęciu, a jest to gruby przekręt ubezpieczeniowo-rentowo-odszkodowawczy i delegacja z Prezydentem wszech czasów siedzi teraz na plaży gdzieś w tropikach, popija drinki i śmieje się z całego zamieszania:)

--
PP

Data: 2012-02-23 02:33:17
Autor: saturn5
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober
Tylko pokazuje ze ilosc polskich idiotow w Chicago wcale nie musi byc mniejsza
od ilosci idiotow powiedzmy w Warszawie.

Data: 2012-02-23 09:36:42
Autor: Michal W.
mkarwan wrote:

http://www.polishclub.org/2012/02/19/kurier-chicago-operacja-smolensk-z-julia-m-jasklska-i-piotrem-jakuckim-dziennikarzami-zajmujacymi-sie-sprawa-tragedii-smolenskiej-rozmawia-marek-bober/

Ale jajca, w zyciu sie tak nie ubawilem czytajac w/w bzdury ;)

ALe niestety musze Cie zmartwic, wszystko jednak na to wskazuje, ze
Twoja ulubiona Kaczka gnije i pokrywa sie kolejnymi warstwami ple¶ni
na Wawelu.

Michal W.

Data: 2012-02-23 15:11:07
Autor: mkarwan
Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i PiotremJakuckim rozmawia Marek Bober
Użytkownik "Michal W." <michalt11@nou-spam.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4F45FA9A.C45CD7BEnou-spam.gazeta.pl...
[...]

Nie przepadam i nie przepadałem za żadnym  z trzech kaczorów.

Operacja Smoleńsk - z Juli± M. Jaskólsk± i Piotrem Jakuckim rozmawia Marek Bober