Operation Flashpoint Dragon Rising - wyczekiwany koniec

Data: 2010-02-18 09:33:28
Autor: ber45
Operation Flashpoint Dragon Rising - wyczekiwany koniec
Buahahahahaah no wreszcie stało się to co stać się musiało a raczej stało się już miesiąc po premierze OFP 2 tylko masa ludzi na czele z CM się oszukiwała. Dzisiaj na Poligamii i na Gamecorner wyczytałem że CM oficjalnie kończy projekt OFP 2 - Dragon Rising. Z uwagi iż zostałem nabity w butelkę przez marketingowe przecudne treilery i tworzony nimb doskonałości, z uwagi na to że po zakupie gry patrzyłem jak doskonała marka Operation Flashpoint jest szmacona przez Dragon Rising mam nadzieje że przyszłe działania wydawcy zostaną swoiście zbojkotowane przez graczy i że jedyne oprogramowanie jakie będzie tworzył ten wydawca to dedykowane oprogramowanie do kalkulatorów i wygaszacze ekranów choć pewnie to im też nie wyjdzie. Najgorsze jest oficjalne stwierdzenie że maja się skupić na "planowaniu przyszłości współczesnego pola walki" buahahahahahahaha to już hipokryzja, ja osobiście nic już od nich nie wezmę choćby było "cud miód" i za pół ceny. Pozdrawiam wszystkich rozczarowanych OFP:DR i jeśli ktoś jednak dostrzega fakt iż CM wywiązało się to proszę o komentarz :)

Data: 2010-02-18 03:28:58
Autor: SzalonyKapelusznik
On 18 Lut, 09:33, ber45 <be...@o2.pl> wrote:
 Najgorsze jest oficjalne stwierdzenie że
maja się skupić na "planowaniu przyszło¶ci współczesnego pola walki"
buahahahahahahaha to już hipokryzja, ja osobi¶cie nic już od nich nie
wezmę choćby było "cud miód" i za pół ceny. Pozdrawiam wszystkich
rozczarowanych OFP:DR i je¶li kto¶ jednak dostrzega fakt iż CM wywi±zało
się to proszę o komentarz :)

To znaczy ze beda robic oprogramowanie do szkolenia zolnierzy za grube
miliardy a nie jakies gierki za kilka milionow.

Data: 2010-02-18 19:16:32
Autor: Karambol
Operation Flashpoint Dragon Rising - wyczekiwany koniec
  Pozdrawiam wszystkich
rozczarowanych OFP:DR i jeśli ktoś jednak dostrzega fakt iż CM wywiązało się to proszę o komentarz :)

Ja tez kupilem i tez sie rozczarowalem, na szczescie kupilem rownoczesnie BC2 i tym sie zagrywam w multi:)

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2010-02-20 16:35:21
Autor: marklar
On 18 Lut, 08:33, ber45 <be...@o2.pl> wrote:
Buahahahahaah no wreszcie stało się to co stać się musiało a raczej
stało się już miesi±c po premierze OFP 2 tylko masa ludzi na czele z CM
się oszukiwała. Dzisiaj na Poligamii i na Gamecorner wyczytałem że CM
oficjalnie kończy projekt OFP 2 - Dragon Rising. Z uwagi iż zostałem
nabity w butelkę przez marketingowe przecudne treilery i tworzony nimb
doskonało¶ci, z uwagi na to że po zakupie gry patrzyłem jak doskonała
marka Operation Flashpoint jest szmacona przez Dragon Rising

Jak chciales kontynuacje Operation Flashpoint to trzeba bylo kupic
ARMA 1 lub 2 a nie jakis badziew od CM.

Data: 2010-02-21 15:55:53
Autor: ber45
W dniu 2010-02-21 01:35, marklar pisze:

Jak chciales kontynuacje Operation Flashpoint to trzeba bylo kupic
ARMA 1 lub 2 a nie jakis badziew od CM.

Wła¶nie czekam na wydanie na PS3 Arma II a OFP kupiłem bo tak naprawdę ciężko było stwierdzić z góry że będzie dno. Pewnie Flashpointowcy twierdz± to samo o Armie choć ja się do Twojego zdania przychylam.

Data: 2010-02-23 08:06:10
Autor: marklar
On 21 Lut, 14:55, ber45 <be...@o2.pl> wrote:

Pewnie Flashpointowcy
twierdz± to samo o Armie choć ja się do Twojego zdania przychylam.

masz chyba na mysli flashpointowcow_dragon_rajzingowcow :). weterani
OF graja teraz w arma. nie mowie ze to gra idealna, ma swoje babole
tak jak mial OF. szczegolnie kampania w podstawce jest nudna, podobno
ta z dodatku jest duzo lepsza

Data: 2010-02-23 20:44:53
Autor: ber45
W dniu 2010-02-23 17:06, marklar pisze:
[...]

no pewnie że flashpointowcowdragonrisingowcowa mam na my¶li bo gracze pierwszego OF to swoista awangarda. Ja grałem w jedynke 7 lat i moj± "platynow± edycję" mam na specjalnym miejscu. A tak przy okazji Arma II to wiadomo kiedy wyjdzie na PS3, cos ostatnio o maju słyszałem ale może kto¶ ma ¶wieższe informacje?

Operation Flashpoint Dragon Rising - wyczekiwany koniec