Operator może ci skasować smsy i biling połączeń z telefonu....

Data: 2010-12-04 14:31:02
Autor: Robert
Operator może ci skasować smsy i biling połączeń z telefonu....
tak wynika z tego artykułu:

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/zniknely-sms-y-ktore-
wyslalem-ze-smolenska,1,4016226,wiadomosc.html

Data: 2010-12-04 16:58:33
Autor: J.F.
Operator może ci skasować smsy i biling połšczeń z telefonu....
On Sat, 4 Dec 2010 14:31:02 +0000 (UTC),  Robert  wrote:
tak wynika z tego artykułu:

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/zniknely-sms-y-ktore-wyslalem-ze-smolenska,1,4016226,wiadomosc.html

No coz, operator jakeis tam mozliwosci ma, ale raczej niewielkie i
watpie zeby dalo sie skasowac archiwum z nowoczesnego telefonu.

A billing - moze nie dotarl z Rosji, moze operator zwolnil z oplat,
moze poszly z pakietu czy na inna fakture ...

J.

Data: 2010-12-04 16:16:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 04 Dec 2010 16:58:33 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Pewnie geniusz ma jakiś modny telefon i robił update firmware od tego
czasu, ale wygodniej jest wszystko zwalić na Specnaz razem z Mossadem.
Co do roamingu, to często są problemy ze szczegółową informacją.
Nie mówiąc o tym, że kilka wyjazdów miałem w temacie komórkowym - za darmo. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-12-07 11:22:24
Autor: kashmiri
Operator może ci skasować smsy i biling połšczeń z telefonu....
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> dared to write:
[...]

Też miałem darmowy pobyt w Mińsku z komórką brytyjską. Ale teorie spiskowe są wdzięczniejsze w sprzedawaniu motłochowi.

k.

Operator może ci skasować smsy i biling połączeń z telefonu....