Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow

Data: 2009-12-03 15:21:39
Autor: topek
Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
Witam,
po rocznej przygodzie z mobilkingiem przesiadlem sie na oragne pop.
Przesiadlem sie bo wkurzal mnie slaby zasieg ery.
Za to orange pop mnie w konia zrobil.
Nie bylo mnie w PL przez 2,5 miesiaca i wszystkie srodki, ktore mialem na
koncie mi dziady wycieli :-/
Dlatego chce zmienic na operatora, ktory jak mobilking, przez 3 miesiace nic
nie bedzie z moimi srodkami robil.
Chce zmienic na operatora uzywajacego infrastruktury plusa.

W oczy wpadlo mi mbankowe rozwiazanie: mobile.pl
Maja stala stawke: 27 groszy do wszystkich sieci (takze play!)
Waznosc konta tez jest fajna:
http://mbankmobile.pl/pomoc/doladowania/waznosci.html
Przy doladowaniu za 20 zl mam wychodzace aktywne przez 30 dni a przychodzace
przez 150 dni (prawie pol roku).
I teraz pytanie zasadnicze:
co zrobi mbank z moimi srodkami jak znow wyjade na 2,5 miesiaca?
Po doladowaniu za 20zl zaaktywuje mi wychodzace polaczenia ale nie skasuje
starych srodkow jak to zrobil orange?

Wie ktos moze jak dlugo srodki sa wazne na koncie Mova (Carrefour)?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-12-03 16:42:21
Autor: Chris
Dnia Thu, 3 Dec 2009 15:21:39 +0000 (UTC), topek napisał(a):

Za to orange pop mnie w konia zrobil.
Nie bylo mnie w PL przez 2,5 miesiaca i wszystkie srodki, ktore mialem na
koncie mi dziady wycieli :-/

Ten numer, to jest specjalność orangutanów. Żadna inna sieć tak nie
robi!

[...]

A co byś powiedział na 19 gr/min? Włącznie z Playem!

Waznosc konta tez jest fajna:
http://mbankmobile.pl/pomoc/doladowania/waznosci.html
Przy doladowaniu za 20 zl mam wychodzace aktywne przez 30 dni a przychodzace
przez 150 dni (prawie pol roku).

A co powiesz na 180 dni połączeń *wychodzących* i 210 dni połączeń
przychodzących przy doładowaniu za 50 zł?
Dodatkowo *całkiem za friko* co miesiąc dostajesz 50 MB darmowego
transferu do wykorzystania.

Gdyby Cię to zainteresowało, to kliknij tutaj: http://www.mbankmobile.pl/prl3.html

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-03 16:05:33
Autor: topek
> [...]
> koncie mi dziady wycieli :-/
Ten numer, to jest specjalność orangutanów. Żadna inna sieć tak nie
A kiedy srodki wycina mbank?

A co byś powiedział na 19 gr/min? Włącznie z Playem!
Brzmi super :)

> [...]
> przez 150 dni (prawie pol roku).

A co powiesz na 180 dni połączeń *wychodzących* i 210 dni połączeń
przychodzących przy doładowaniu za 50 zł?
A jak doladuje za 20zl?
Na stronie przez Ciebie podanej jest info, ze doladowanie do 49zl to
przedluzenie o 60zl.

Moge to kupic przebywajac za granica?

Dodatkowo *całkiem za friko* co miesiąc dostajesz 50 MB darmowego
transferu do wykorzystania.
Tez fajnie :)

Jak dlugo sa takie warunki?

Gdyby Cię to zainteresowało, to kliknij tutaj: http://www.mbankmobile.pl/prl3.html
Obejzalem. Dzieki za link.
A nie moge podac CIebie jako polecajacego?
Zebys cos z tego mial?

Data: 2009-12-03 18:14:41
Autor: Chris
Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
Dnia Thu, 3 Dec 2009 16:05:33 +0000 (UTC), topek napisał(a):

A kiedy srodki wycina mbank?

Tego jeszcze nikt nie wie, bo w regulaminach nic na ten temat nie ma, a
jak na razie nikt jeszcze nie zgłaszał takiego zdarzenia.
W każdym razie na pewno nie wcześniej, niż po upływie okresu ważności
połączeń przychodzących. U cywilizowanych operatorów środki można
odzyskać jeszcze nawet po roku.
Ale jeśli aktywnie używasz konta w mBanku, to chyba Ci to w ogóle nie
grozi bo:
1) stan konta swojego telefonu widzisz (*chyba*, bo ja tam jeszcze
swojego numeru nie zarejestrowałem) każdorazowo po zalogowaniu się do
mBanku,
2) konto możesz w każdym momencie doładować zwykłym SMS-em, nawet z
zagranicy (oczywiście, jeśli uprzednio aktywujesz tę usługę), 3) jestem przekonany, ze mBank nie pozwoli, żebyś przegapił doładowanie
konta i przypomni Ci o tym w porę. Swoje przekonanie opieram na
doświadczeniu z komunikacyjnym ubezpieczeniem OC w mBanku, z którego jak
na razie jestem bardzo zadowolony.

[...]

Sam widzisz, że o wiele bardziej opłaca się doładowywać albo za 5 zł co
60 dni (wychodzi 30 zł/rok!), albo za 50 zł co 180 dni.

Moge to kupic przebywajac za granica?

Zamówić możesz, ale nie sadzę, żeby mBank przesłał Ci starter na
zagraniczny adres, chociaż spytać możesz. Ewentualnie mógłbyś prosić
kogoś w Polsce o pomoc.

Jak dlugo sa takie warunki?

Gwarantowane do 30 czerwca 2010. A co będzie potem, to nie wiadomo.

Obejzalem. Dzieki za link.
A nie moge podac CIebie jako polecajacego?
Zebys cos z tego mial?

"Promocja Urodzinowe rozmówki polskie nie łączy się z programem mDealer.
Nie można skorzystać z oferty i jednocześnie wpisać numeru
Polecającego."

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-13 21:08:03
Autor: topek
[...]

Minela juz ta promocja.
Moge kupic podajac Twoj nr telefonu.
jak chcesz to wysliji privem. Jesli cos z tego masz :)
Ja mam 50minut wedlug info na stronie.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2009-12-14 00:29:53
Autor: Chris
Dnia Sun, 13 Dec 2009 21:08:03 +0100, topek napisał(a):

Minela juz ta promocja.
Moge kupic podajac Twoj nr telefonu.
jak chcesz to wysliji privem. Jesli cos z tego masz :)
Ja mam 50minut wedlug info na stronie.

Nic z tego nie mam, zresztą nawet jeszcze nie zarejestrowałem swojego
numeru w systemie mBanku, bo nie chcę zmarnować tych 50 darmowych minut
(teraz mam w ramach promocji miesiąc darmowego gadania w Orange).

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-03 17:17:06
Autor: SDD

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:hf8mtu$3c5$1nemesis.news.neostrada.pl...

Ten numer, to jest specjalność orangutanów. Żadna inna sieć tak nie
robi!

Play robi.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-12-03 18:01:03
Autor: ALEX John Calder
Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
SDD ni au koto ha itsumo tanosii

Ten numer, to jest specjalność orangutanów. Żadna inna sieć tak nie
robi!

Play robi.

Fakt nie wydać *5*zł w rok to trzeba się mocno starać ;-P

--
ALEX John Calder, generał lejtnant,
I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego;

Data: 2009-12-04 10:25:29
Autor: Paweł Gąska
Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
Witam,

W odpowiedzi na maila od ALEX John Calder
z dnia: 2009-12-03 18:01:
[...]

10 ;]
5 starter + 5 minimalne doładowanie inaczej nie "biegnie" rok

Paweł

Data: 2009-12-03 17:28:29
Autor: radekp@konto.pl
Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
Thu, 3 Dec 2009 16:42:21 +0100, w <hf8mtu$3c5$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(-a):

A co byś powiedział na 19 gr/min? Włącznie z Playem!

"Stawki gwarantowane do 30 czerwca 2010 roku. "

Data: 2009-12-03 18:29:45
Autor: Luki
[...]

Plus kradnie w swoim Simplusie. Wystarczy jeden dzien spoznienia i masz 0 na koncie. Jestem tego przykladem. Dlatego przeprosilem sie z pingwinem.

Data: 2009-12-03 18:37:00
Autor: qwerty
Użytkownik "Luki" <lucassWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0599.00000060.4b17f589@newsgate.onet.pl...
Dnia Thu, 3 Dec 2009 15:21:39 +0000 (UTC), topek napisał(a):
Plus kradnie w swoim Simplusie. Wystarczy jeden dzien spoznienia i masz 0 na
koncie. Jestem tego przykladem. Dlatego przeprosilem sie z pingwinem.

Czy to nie jest kradzież?

Data: 2009-12-03 17:38:58
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 3 Dec 2009 18:37:00 +0100, qwerty napisał(a):

[...]

nie, jeżeli obydwie strony się na to zgadzają

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-03 18:43:13
Autor: qwerty
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:xbxsml1xgt8r$.dlg@lepper.institute.com...
Czy to nie jest kradzież?

nie, jeżeli obydwie strony się na to zgadzają

Luki jak widać nie wyraża zgody.

Data: 2009-12-03 17:44:19
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 3 Dec 2009 18:43:13 +0100, qwerty napisał(a):

nie, jeżeli obydwie strony się na to zgadzają

Luki jak widać nie wyraża zgody.

Za późno. Wyraził zgodę na to zaczynając używać karty.
Jeżeli przestało mu się podobać - niech zaprzestanie używania.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-03 19:47:03
Autor: Luki
[...]

1. Uzywam tego Simplusa od praktycznie jego początku, kiedy to rozmowy miały ceny prawie 3 zł za minutę, a o naliczaniu sekundowym to nikt nie słyszał. Mam jeszcze pudełko i regulamin. Nie ma tam słowa o przepadaniu pieniedzy. Jakoś o zmianie regulaminu nikt mnie nie powiadomił, choć numer jest od poczatku zarejestrowany. 2. Nie dostałem smsa przypominającego o mijającym terminie rozmów przychodzących. Przyznaje, nie pamiętam o wszystkich datach i nie zawsze doładowywałem na czas. 3. Po zasileniu konta już z dniem spóźnienia otrzymałem smsa z informacją o stanie konta x zł, które było wyższe niż kwota doładowania. Mam tego smsa.

4. Napisałem reklamacje, ale nie liczę na pozytywny wynik - czekam już 3 tygodnie na odpowiedz. 5. Używam już taktaka, bo nie zgadzam się ze zmianami Plusa.

Mogę być zły tylko na siebie, bo zapomniałem o doładowaniu. Szkoda, że tym razem Polkomtel nie przypomniał się jak to zwykle bywało. Do Plusa już nie wrócę. Pozdrawiam,
Łuki

Data: 2009-12-03 18:57:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 03 Dec 2009 19:47:03 +0100, Luki napisał(a):

[...]

Zgadza się, jest o całkowitym wyłączeniu karty i przepadku numeru. Możesz
to sam wyrównać - wyrzuć sima do kosza i już będzie zgodnie z regulaminem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-03 20:16:49
Autor: Luki
Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
Zgadza się, jest o całkowitym wyłączeniu karty i przepadku numeru. Możesz
to sam wyrównać - wyrzuć sima do kosza i już będzie zgodnie z regulaminem.

OK, to Polkomtel powinien zgodnie z regulaminem wyłączyć kartę. Skoro tego nie zrobił to nie powinien kasować konta. Poczekam jeszcze na informacje w sprawie reklamacji, później prawdopodobnie Simplus znajdzie sie w klopie.

Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2009-12-03 20:26:46
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 03 Dec 2009 20:16:49 +0100, Luki napisał(a):

[...]

Wtedy klient traciłby i kasę i numer.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-04 08:14:29
Autor: Olgierd
[...]

Taka postawa nazywa się pieniactwem.
Informacje o przepadaniu środków są bodajże w cennikach zwykle.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-04 13:25:42
Autor: zkruk [Lodz]
Luki wrote:
[...]

i nie zmieniałeś sposbu rozliczeń?
przy okazji akceptując nowy regulamin...

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-12-03 19:39:51
Autor: Chris
Dnia Thu, 03 Dec 2009 18:29:45 +0100, Luki napisał(a):

Ten numer, to jest specjalność orangutanów. Żadna inna sieć tak nie
robi!

Plus kradnie w swoim Simplusie. Wystarczy jeden dzien spoznienia i masz 0 na koncie.

A jak doładujesz konto, to te środki nie wracają?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-03 19:50:06
Autor: Luki
Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow
Dnia Thu, 03 Dec 2009 18:29:45 +0100, Luki napisał(a):

A jak doładujesz konto, to te środki nie wracają?

Niestety, choć tak samo zasugerował mi BOK. Właśnie tam dowiedziałem się, że miałem dzień spóźnienia. Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2009-12-03 21:40:25
Autor: Chris
Dnia Thu, 03 Dec 2009 19:50:06 +0100, Luki napisał(a):

A jak doładujesz konto, to te środki nie wracają?

Niestety, choć tak samo zasugerował mi BOK. Właśnie tam dowiedziałem się, że miałem dzień spóźnienia.

Ale dzień spóźnienia w stosunku do jakiego terminu?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Operator prepaid, uzywajacy sieci plus, nie wycinajacy srodkow