Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty

Data: 2012-02-10 10:07:21
Autor: J.F
Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty
Użytkownik "Andrzej S"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Faktury płaciłem na bieżąco bo nie mogłem sobie pozwolić na wyłączenie telefonu z powodu niezapłacenia rachunku.
Dzisiaj otrzymałem wezwanie do zapłaty za dwa miesiące (wrzesień 2009 i styczeń 2010).
Jestem pewien, że nie miałem żadnych zaległości ale niestety dowody wpłaty zostały spalone pół roku temu. Płaciłem w kasie w salonie a nie z konta w banku.

Nie masz na fakturach pozycji "saldo konta" ?
Nie wiem .. ale niektore firmy przysylaja co roku "uzgodnienie salda" - oni nie ?

Jaki operator ?
O ile pamietam to Era kiedys zlikwidowala kasy w salonach, a te co byly to wynajela osobnym firmom.
A osobna firma ... przekaze wplacone pieniadze, albo i nie  - jak to sie nie raz zdarzalo.

J.

Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty