Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty

Data: 2012-02-09 22:01:48
Autor: Big Back
Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty
wpłaty zostały spalone pół roku temu. Płaciłem w kasie w salonie a nie z

masz obowionzek trzymać dowody 5lat. Ciesz sie jeśli nikt nie doniesie do US

BB

Data: 2012-02-09 22:15:12
Autor: Andrzej S
W dniu 2012-02-09 22:01, Big Back pisze:
wpłaty zostały spalone pół roku temu. Płaciłem w kasie w salonie a nie z

masz obowionzek trzymać dowody 5lat. Ciesz sie jeśli nikt nie doniesie do US

BB

Rozliczałem się na podstawie karty podatkowej i nie odliczałem telefonu tylko składkę zdrowotną więc US nic do tego.

Dokumenty z ZUS i US trzymam dalej ale faktury od dostawców i usługodawców zniszczyłem.

Data: 2012-02-09 22:26:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-02-09 22:15, Andrzej S pisze:

Dokumenty z ZUS i US trzymam dalej ale faktury od dostawców i
usługodawców zniszczyłem.

Pech...

Ewentualnie możesz ich *poprosić*, aby sprawdzili swoje wpłaty w kasie z danego okresu, ale czy to zrobią rzetelnie - niewiadomo.

--
Liwiusz

Data: 2012-02-10 17:11:14
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "Andrzej S" <aaaaaaa_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh1d10$q0f$2inews.gazeta.pl...
[...]

A dlaczego je zniszczyłeś. To taki wielki problem schować?

Przemek

Data: 2012-02-10 20:48:40
Autor: Andrzej S
[...]

Trzymałem przez 18 miesięcy. Stwierdziłem, że już nie są potrzebne bo umowa się skończyła, a numer został przeniesiony do innej firmy.

Data: 2012-02-10 13:52:33
Autor: witek
On 2/10/2012 1:48 PM, Andrzej S wrote:
[...]

Wniosek:
przy rozwiazaniu umowy pilnowac, zeby byl dopisek, ze nie ma zadnych zaleglosci

Operator telefoniczny żąda (ponownej) zapłaty