Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta

Data: 2010-08-19 08:35:10
Autor: topek
Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta
Witam,
Po moich bojach z Mobilkingiem, Orange Pop a teraz Mbank mobie musze wybrac
innego providera.

Moja sytuacja i wymagania.
1. Mieszkam za granica i bywam w PL powiedzmy 5x w roku.
Wazne zatem jest, zeby simkarta dlugo bylo aktywna
Mbank mobile.pl po 3 miesiacach zablokowal mi karte i kazde spadac na drzewo

2. Zeby kazde doladowanie (do powiedzmy 30zl)  wydluzalo waznosc konta
mozliwie dlugo.

3. Wolalbym providera nie korzystajacego z infrastruktury ERY bo mam zle
doswiadczenia z zasiegiem po mobilkingu

4. Play odpada, ze wzgledu na drogie rozmowy do mnie.

W ostatecznosci wezme mbank mobile ponownie bo w sumie bylem zadowolony. Gdyby
nie to glupie zablokowanie karty i problematyczne odblokowanie (wysylanie pism
i moze uznaja a moze nie).

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2010-08-19 08:49:16
Autor: topek
Lub tani abonament
Albo, zeby sie nie wkurzac z prepaidem wzialbym tani abonament.
Sa jakies aktualne promocje?
Telefon mam swoj bez simlocka :)

Data: 2010-08-19 11:21:48
Autor: mirekc
W dniu 2010-08-19 10:35, topek pisze:
[...]

wRodzinie - 25zł/rok

Data: 2010-08-19 11:29:44
Autor: J.F.
Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta
On Thu, 19 Aug 2010 11:21:48 +0200,  mirekc wrote:
wRodzinie - 25zł/rok

Ale tam jakies tarcia byly, Ojciec Dyrektor juz ich nie poleca :-)

I to chyba Era ? J.

Data: 2010-08-19 13:13:23
Autor: Animka
W dniu 2010-08-19 11:29, J.F. pisze:

Ale tam jakies tarcia byly, Ojciec Dyrektor juz ich nie poleca :-)

Jaki on ojciec, ojca ma się jednego-rodzonego.

--
animka

Data: 2010-08-19 11:51:36
Autor: Grzexs
Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta
4. Play odpada, ze wzgledu na drogie rozmowy do mnie.

wRodzinie - 25zł/rok

Tu pkt. 4, przynajmniej z niektĂłrych sieci.
--
Grzexs

Data: 2010-08-19 11:28:36
Autor: J.F.
On Thu, 19 Aug 2010 08:35:10 +0000 (UTC),  topek  wrote:
4. Play odpada, ze wzgledu na drogie rozmowy do mnie.

Mow "oddzwonie" :-)

J.

Data: 2010-08-19 11:54:57
Autor: mz
Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta

Użytkownik "topek " <topek2000@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i4iqbu$ag$1inews.gazeta.pl...
Witam,
(...)

4. Play odpada, ze wzgledu na drogie rozmowy do mnie.

A skąd będą wiedzieć, że w Play jesteś. Chyba, że piszesz o rodzinie i znajomych, którzy wiedzą ze w Play jesteś. Ja uważam, że jeśli ktoś ma do mnie interes to niech dzwoni. Dziękuje za takich znajomych, którzy nie zadzwonią bo ja w Play jestem.

Data: 2010-08-19 10:05:51
Autor: topek
[...]

Ja ich nie chce narazac na koszty.
I pomijam czy ich stac na to czy nie.
JA NIE CHCE :)

Data: 2010-08-20 10:48:30
Autor: z
topek pisze:
[...]

Nie rozumiem tego (może dlatego że dużo nie gadam tak do 100 min/mies.)
Kupuje stosownie duży abonament i go nie przekraczam.
Powiecie że może drożej niż na kartę ale dostaję do tego telefon na gwarancji i święty spokój z doładowaniami.
Tak trzeba mieć trochę dyscypliny. Do pogaduszek jest skype albo pakiety na stacjonarne czy do swojej sieci.

Dlatego nie interesuje mnie czy dzwonię do Playa w rodzinie czy gdziekolwiek. Ja po prostu korzystam z telefonu mądrze.

Data: 2010-08-19 14:04:08
Autor: mister
Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta
W dniu 2010-08-19 10:35, topek pisze:
4. Play odpada, ze wzgledu na drogie rozmowy do mnie.

kup gdziekolwiek i przenies numer do play, ludzie nie beda wiedzieli ze maja drozej do ciebie.

pzdr.

Data: 2010-08-19 14:12:06
Autor: Animka
W dniu 2010-08-19 14:04, mister pisze:
W dniu 2010-08-19 10:35, topek pisze:
4. Play odpada, ze wzgledu na drogie rozmowy do mnie.

kup gdziekolwiek i przenies numer do play, ludzie nie beda wiedzieli ze
maja drozej do ciebie.

Chyba, że jakieś ciemnoty.
Ludzie nie dostają bilingów?

--
animka

Data: 2010-08-19 15:36:07
Autor: ALEX
W dniu 19-08-10 14:12, Animka pisze:

[...]

W prepaidzie nie.

--
ALEX Templar

Data: 2010-08-19 19:43:56
Autor: Animka
W dniu 2010-08-19 15:36, ALEX pisze:
[...]

Teraz UKE nakazało traktować prepaidowców i abonamentowców na równi, więc bilingi powinny być. Nie chce mi się teraz szukać tego artykułu, ale na stronie Gazety Prawnej jest na pewno.

--
animka

Data: 2010-08-19 21:00:35
Autor: ALEX
W dniu 19-08-10 19:43, Animka pisze:

[...]

A czy ja powiedziałem że ich nie ma? Powiedziałem że się ich nie wysyła, bo niby jak. A jak się chce to trzeba samemu pobrać ze strony.

--
ALEX Templar

Data: 2010-08-19 21:31:37
Autor: Animka
W dniu 2010-08-19 21:00, ALEX pisze:
A czy ja powiedziałem że ich nie ma? Powiedziałem że się ich nie wysyła,
bo niby jak. A jak się chce to trzeba samemu pobrać ze strony.

Aaa, to znaczy, że normalnie jest.

--
animka

Data: 2010-08-19 21:51:50
Autor: ALEX
W dniu 19-08-10 21:31, Animka pisze:

A czy ja powiedziałem że ich nie ma? Powiedziałem że się ich nie wysyła,
bo niby jak. A jak się chce to trzeba samemu pobrać ze strony.

Aaa, to znaczy, że normalnie jest.

W Play dlanaprzykładu trzeba mieć konto, pobrać w formacie XLS lub CSV, samemu wydrukować. A jeżeli w formie bezpapierowej konto wystarczy.

--
ALEX Templar

Data: 2010-08-20 02:17:35
Autor: Animka
W dniu 2010-08-19 21:51, ALEX pisze:

W Play dlanaprzykładu trzeba mieć konto, pobrać w formacie XLS lub CSV,
samemu wydrukować. A jeżeli w formie bezpapierowej konto wystarczy.

No tak. W orange można sobie obejrzeć i wydrukować w takim formacie jakim przysyłali do domu.

--
animka

Data: 2010-08-19 19:56:17
Autor: Michał Rolka
Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta
W dniu 2010-08-19 15:36, ALEX pisze:

Ludzie nie dostają bilingów?

W prepaidzie nie.

TakTak, Orange na kartę, ostatnio mBank już umożliwiają.

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

Data: 2010-08-19 21:58:14
Autor: J.F.
On Thu, 19 Aug 2010 19:56:17 +0200,  Michał Rolka wrote:
W dniu 2010-08-19 15:36, ALEX pisze:
Ludzie nie dostają bilingów?
W prepaidzie nie.

TakTak, Orange na kartę, ostatnio mBank już umożliwiają.

Z tym ze w TT tylko ostatni miesiac, w Orange 3 miesiace, ale brak
informacji o pakietach, wiec trudno sprawdzic cokolwiek.

J.

Data: 2010-08-19 23:11:39
Autor: robertcb
> [...]

kup gdziekolwiek i przenies numer do play, ludzie nie beda wiedzieli ze maja drozej do ciebie.

Dzwoniacy nie dostają informacji że zaplacą wiecej?

Data: 2010-08-20 12:50:06
Autor: J.F.
On Thu, 19 Aug 2010 23:11:39 +0200,  robertcb@mailinator.com wrote:
> [...]

Dzwoniacy nie dostają informacji że zaplacą wiecej?

Dostaja, ale z cennikiem na poczatku umowy, albo z faktura na dlugo po
rozmowie :-)

J.

Data: 2010-08-20 13:53:14
Autor: robertcb
On Thu, 19 Aug 2010 23:11:39 +0200,  robertcb@mailinator.com wrote: >> W dniu 2010-08-19 10:35, topek pisze:

Dostaja, ale z cennikiem na poczatku umowy, albo z faktura na dlugo po
rozmowie :-)

a jest jakaś mozliwosc sprawdzenia czy dany numer jest przeniesiony?
(oczywiście zdalnie, dla dzwoniących, bez fizycznego dostepu do karty sim itp)

Data: 2010-08-19 19:44:15
Autor: wacpan
[...]

Moze GaduAIR ?

Doładowanie 10 zł -> 90+30 dni, 50 zł -> 180+30 dni
Korzysta z sieci Plusa.

pozdr.

Data: 2010-08-19 19:54:27
Autor: Michał Rolka
[...]

mBank mobile wydłużył ważności konta - 5zł daje 2-mce, 50 zł - 6 m-cy.

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta