Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta

Data: 2010-08-19 14:04:08
Autor: mister
Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta
W dniu 2010-08-19 10:35, topek pisze:
4. Play odpada, ze wzgledu na drogie rozmowy do mnie.

kup gdziekolwiek i przenies numer do play, ludzie nie beda wiedzieli ze maja drozej do ciebie.

pzdr.

Data: 2010-08-19 14:12:06
Autor: Animka
W dniu 2010-08-19 14:04, mister pisze:
W dniu 2010-08-19 10:35, topek pisze:
4. Play odpada, ze wzgledu na drogie rozmowy do mnie.

kup gdziekolwiek i przenies numer do play, ludzie nie beda wiedzieli ze
maja drozej do ciebie.

Chyba, że jakieś ciemnoty.
Ludzie nie dostają bilingów?

--
animka

Data: 2010-08-19 15:36:07
Autor: ALEX
W dniu 19-08-10 14:12, Animka pisze:

[...]

W prepaidzie nie.

--
ALEX Templar

Data: 2010-08-19 19:43:56
Autor: Animka
W dniu 2010-08-19 15:36, ALEX pisze:
[...]

Teraz UKE nakazało traktować prepaidowców i abonamentowców na równi, więc bilingi powinny być. Nie chce mi się teraz szukać tego artykułu, ale na stronie Gazety Prawnej jest na pewno.

--
animka

Data: 2010-08-19 21:00:35
Autor: ALEX
W dniu 19-08-10 19:43, Animka pisze:

[...]

A czy ja powiedziałem że ich nie ma? Powiedziałem że się ich nie wysyła, bo niby jak. A jak się chce to trzeba samemu pobrać ze strony.

--
ALEX Templar

Data: 2010-08-19 21:31:37
Autor: Animka
W dniu 2010-08-19 21:00, ALEX pisze:
A czy ja powiedziałem że ich nie ma? Powiedziałem że się ich nie wysyła,
bo niby jak. A jak się chce to trzeba samemu pobrać ze strony.

Aaa, to znaczy, że normalnie jest.

--
animka

Data: 2010-08-19 21:51:50
Autor: ALEX
W dniu 19-08-10 21:31, Animka pisze:

A czy ja powiedziałem że ich nie ma? Powiedziałem że się ich nie wysyła,
bo niby jak. A jak się chce to trzeba samemu pobrać ze strony.

Aaa, to znaczy, że normalnie jest.

W Play dlanaprzykładu trzeba mieć konto, pobrać w formacie XLS lub CSV, samemu wydrukować. A jeżeli w formie bezpapierowej konto wystarczy.

--
ALEX Templar

Data: 2010-08-20 02:17:35
Autor: Animka
W dniu 2010-08-19 21:51, ALEX pisze:

W Play dlanaprzykładu trzeba mieć konto, pobrać w formacie XLS lub CSV,
samemu wydrukować. A jeżeli w formie bezpapierowej konto wystarczy.

No tak. W orange można sobie obejrzeć i wydrukować w takim formacie jakim przysyłali do domu.

--
animka

Data: 2010-08-19 19:56:17
Autor: Michał Rolka
Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta
W dniu 2010-08-19 15:36, ALEX pisze:

Ludzie nie dostają bilingów?

W prepaidzie nie.

TakTak, Orange na kartę, ostatnio mBank już umożliwiają.

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

Data: 2010-08-19 21:58:14
Autor: J.F.
On Thu, 19 Aug 2010 19:56:17 +0200,  Michał Rolka wrote:
W dniu 2010-08-19 15:36, ALEX pisze:
Ludzie nie dostają bilingów?
W prepaidzie nie.

TakTak, Orange na kartę, ostatnio mBank już umożliwiają.

Z tym ze w TT tylko ostatni miesiac, w Orange 3 miesiace, ale brak
informacji o pakietach, wiec trudno sprawdzic cokolwiek.

J.

Data: 2010-08-19 23:11:39
Autor: robertcb
> [...]

kup gdziekolwiek i przenies numer do play, ludzie nie beda wiedzieli ze maja drozej do ciebie.

Dzwoniacy nie dostają informacji że zaplacą wiecej?

Data: 2010-08-20 12:50:06
Autor: J.F.
On Thu, 19 Aug 2010 23:11:39 +0200,  robertcb@mailinator.com wrote:
> [...]

Dzwoniacy nie dostają informacji że zaplacą wiecej?

Dostaja, ale z cennikiem na poczatku umowy, albo z faktura na dlugo po
rozmowie :-)

J.

Data: 2010-08-20 13:53:14
Autor: robertcb
On Thu, 19 Aug 2010 23:11:39 +0200,  robertcb@mailinator.com wrote: >> W dniu 2010-08-19 10:35, topek pisze:

Dostaja, ale z cennikiem na poczatku umowy, albo z faktura na dlugo po
rozmowie :-)

a jest jakaś mozliwosc sprawdzenia czy dany numer jest przeniesiony?
(oczywiście zdalnie, dla dzwoniących, bez fizycznego dostepu do karty sim itp)

--

Opertor (wirtualny) prepaid z dluga waznoscia konta