Opetanie ?

Data: 2010-12-05 10:34:15
Autor: jadrys
Opetanie ?
W dniu 2010-12-04 14:10, cyc pisze:
Niewatpliwie opetanie istnieje . Problem jednak w tym , ze postrzegane
powinno byc jako cos calkiem innego niz przedstawiaja to egzorcysci .

   Istnieje cos takiego na pewno, ale czy to ma coś wspólnego z diablem czy wiarą to juz nie wiadomo. Być może u tych "nawiedzonych" uaktywnia się jakaś funkcja mózgu, nieaktywna u innych ludzi.

Data: 2010-12-05 11:50:39
Autor: cyc
Opetanie ?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:idfmb1$ftu$2news.onet.pl...
[...]

Ta "funckja" jest zwyczajna schozofrenia , podobna do tej na ktora cierpia tzw.egzorcysci  tyle , ze przejawiajaca sie w bardzej spektakularny i widowiskowy sposob . Napedzaja sie wzajemnie.

cyc

Data: 2010-12-05 20:06:50
Autor: jadrys
Opetanie ?
W dniu 2010-12-05 11:50, cyc pisze:
[...]

No nie wiem.. Zdarzają sie "nawiedzeni" przemawiający w starożytnych językach.

Data: 2010-12-06 09:07:34
Autor: cyc
Opetanie ?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:idgo2o$uu6$2news.onet.pl...
[...]

bzdury , tak samo jak lewitowanie opetanych i inne takie tam . Opowiastki dobre na wieczorne zimowe spotkania przy piecu  wioskowych glupkow .

cyc

Data: 2011-01-04 10:42:20
Autor: jadrys
Opetanie ?
W dniu 2010-12-06 09:07, cyc pisze:
[...]

No niestety nie mam żadnych dowodów na to żeby negować fakt że lewitacja tzw. nawiedzonych nie ma miejsca.. słyszałem o zjawiskach lewitacji od wielu ludzi.

Data: 2011-01-04 13:50:48
Autor: cyc
Opetanie ?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifuq1t$fnb$1news.onet.pl...
[...]

No i teraz chyba rozumiesz  to , ze z Toba rozmawiac powaznie nie mozna !.

cyc

Data: 2011-01-04 16:15:06
Autor: jadrys
Opetanie ?
W dniu 2011-01-04 13:50, cyc pisze:

[...]

Cycu, pytanie osobiste - mówisz że jesteś wierzący.. Co Cię skłania do wiary? Co sprawia że wierzysz w Św. Trójcę, Jezusa Chrystusa, niepokalane poczęcie itp.sprawy?

Data: 2011-01-04 19:05:27
Autor: cyc
Opetanie ?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifvdhq$p6g$1news.onet.pl...
[...]

W innym watku , watku pt. " mozna i tak " lub w zmienionym  przez kogos tytule " to bardzo dobrze o nim swiadczy " , napisalem moj poglad na wiare i sposob jej postrzegania .

cyc

cyc

Data: 2011-01-05 10:35:09
Autor: jadrys
Opetanie ?
W dniu 2011-01-04 19:05, cyc pisze:
[...]

!.

[...]

Jakoś nie mogę poszukać tego wątku.

Data: 2010-12-05 20:55:32
Autor: utrOne
Opetanie ?
W dniu 2010-12-05 11:50, cyc pisze:
Uďż˝ytkownik "jadrys"<andrzej203@op.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
W dniu 2010-12-04 14:10, cyc pisze:
Niewatpliwie opetanie istnieje . Problem jednak w tym , ze postrzegane
powinno byc jako cos calkiem innego niz przedstawiaja to egzorcysci .

   Istnieje cos takiego na pewno, ale czy to ma coďż˝ wspďż˝lnego z diablem czy
wiar� to juz nie wiadomo. By� mo�e u tych "nawiedzonych" uaktywnia si�
jaka� funkcja m�zgu, nieaktywna u innych ludzi.

[...]

to są zatem skrajne i najcięższe przypadki schizofrenii...

--

Pozdro

Data: 2011-01-04 10:09:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Opetanie ?
niedziela, 5 grudnia 2010 20:55. carbon entity 'utrOne' <utr1wytnij@wytnijtlen.pl>

to są zatem skrajne i najcięższe przypadki schizofrenii...

Można nawet powiedzieć, że paranoja ;)

Opetanie ?