Opieka nad dzieckiem par. 188 KP

Data: 2009-12-28 17:07:36
Autor: Michał Pysz
Opieka nad dzieckiem par. 188 KP
3. Jaki jest sens dostarczania takiego zaświadczenia skoro podpisuję
oświadczenie, że małżonka nie korzystała z tych dwóch dni opieki?

No taki, że jak żona będzie chciała to jej zakład poprosi Twój o podobny kwitek i wyjdzie, że ona już nie może
:-)
mp.

Data: 2009-12-28 17:33:46
Autor: Chung

Użytkownik "Michał Pysz" <pysz.michal@wp.pl> napisał w wiadomości news:hhal3m$th6$1srv.cyf-kr.edu.pl...

No taki, że jak żona będzie chciała to jej zakład poprosi Twój o podobny kwitek i wyjdzie, że ona już nie może
:-)
mp.

Nie poprosi. Pytałem, oni (placówka samorządowa) wymagają tylko oświadczenia pracownika.

Pzdr

Data: 2009-12-28 17:36:08
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Chung" <tomek_chung@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:hhan9v$go7$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Bo ustawa mówi o oświadczeniu.

Data: 2009-12-28 19:48:21
Autor: Chung

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hhamrd$g$2inews.gazeta.pl...

Bo ustawa mówi o oświadczeniu.

OK, chodzi o rozporzadzenie, które podałem w pierwszym poście czy jeszcze gdzies jest o tym mowa? Pytam aby się upewnić.

Pzdr

Opieka nad dzieckiem par. 188 KP