Opieka naprzemienna/równoważna (nad dziećmi, po rozwodzie)

Data: 2009-09-22 12:24:35
Autor: Latet
Opieka naprzemienna/równoważna (nad dziećmi, po rozwodzie)
Witam,

Słyszałem, czytałem sprzeczne informacje - czy w Polsce jest już (w teorii oraz w praktyce) możliwe uzyskanie po rozwodzie opieki naprzemiennej nad dziećmi? Słyszałem (z ust prawnika w radio), że od roku (albo od tego roku) już to jest.

Z drugiej sterony widzę to: http://opiekarownowazna.pl/

Jeśli to już jest, to czy są jakieś ograniczenia co do wieku (dzieci), kiedy taka opieka może być ustanowiona?

Dziękuję,

latet

Opieka naprzemienna/równoważna (nad dziećmi, po rozwodzie)