Opiekun osoby całkowicie ubezwłasnowolnionej

Data: 2011-04-12 09:52:09
Autor: jotem
Opiekun osoby całkowicie ubezwłasnowolnionej
 Czy jest gdzieś sensowny poradnik dla opiekuna osoby całkowicie ubezwłasnowolnionej? "Googluję" i "googluję" i coś tam znalazłem ale wszystko na razie jakieś takie mętne. W szczególności chodzi mi o wzory spisu inwentarza, sprawozdania do sądu rodzinnego, wniosku o umieszczenie w DPS.

jotem

Opiekun osoby całkowicie ubezwłasnowolnionej