Opiekun prawny

Data: 2012-08-04 20:38:14
Autor: _±ćęłń󶼿.
Opiekun prawny
A długo na tak± zgodę czekasz?
W czym widzisz problem?
Chcesz załozyć lokatę w amberman&goldfinger?
W przypadkach bardzo nagłych zgodę na operację zastępuje decyzja lekarza na podstawie ich własnej ustawy.

-- -- -
Czy może mi kto¶ wytłumaczyć czym mógł kierować się ustawodawca, który
postanowił, że:
1. Założenie rachunku bankowego, lokaty w imieniu podopiecznego.
2. Wykonanie operacji chirurgicznej podopiecznego.
Wymaga zgody s±du rodzinnego.

Data: 2012-08-05 19:00:20
Autor: jotmys
Opiekun prawny

Użytkownik "_±ćęłń󶼿." <j666.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jvk17m$rua$1inews.gazeta.pl...
[...]

1. Muszę napisać wniosek - tracę czas.
2. Muszę wniosek złożyć na dzienniku podawczym - tracę czas.
3. Czekam na rozprawę 3 - 4 miesięcy, przeważnie uzupełnienie błędów formalnych, tracę czas.
4. Muszę stawić się na rozprawie - zwolnienie z pracy, tracę czas.
5. W przypadku pozytywnej decyzji czekamy 21 dni na uprawomocnienie.

Mało? Mam do¶ć innych problemów z podopieczn± a prawo zamiast mi pomagać, to tylko rzuca mi kłody pod nogi.
Co do lokat, to w miarę sensowne oprocentowanie jest tylko na lokaty krótkoterminowe z ofert± czasem tylko kilka dni, więc ...

jotmys

Opiekun prawny