Opiekunowie Tuska - zadecydowali o likwidacji Floty Wojennej.

Data: 2011-09-21 13:10:34
Autor: obserwator
Opiekunowie Tuska - zadecydowali o likwidacji Floty Wojennej.

Dlaczego pelomafia rozbraja Polske?

Upadek gdyńskiej Stoczni Marynarki Wojennej będzie oznaczał, że najpóźniej w
2018 r. Polska praktycznie utraci całą Marynarkę Wojenną.

Przez to nasza armia stanie się dysfunkcjonalna i nie będzie w stanie
realizować ani zadań obronnych, ani sojuszniczych – wynika z raportu
opublikowanego przez Instytut Jagielloński. Z dokumentu wynika, że problemy
wojsk lądowych i sił powietrznych zupełnie przysłoniły upadającą w ciszy
Marynarkę Wojenną.

Tegoroczną decyzję o likwidacji Stoczni Marynarki Wojennej (SMW) w Gdyni
raport określa jako nóż wbity w plecy naszej Floty Wojennej.

http://niezalezna.pl/16425-noz-w-plecy-floty-wojennej

Data: 2011-09-21 15:32:43
Autor: Marian
Opiekunowie Tuska - zadecydowali o likwidacji Floty Wojennej.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:j5cno9$e42$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie można likwidować czegoś, czego nie ma. FYA, w Polsce nie ma i nigdy nie
było Floty Wojennej. Jeśli masz na myśli Marynarkę Wojenną, to całkim inna historia.

Czuwaj!

--

M.

Data: 2011-09-21 14:53:16
Autor: obserwator
Marian <krańtór@póćżtš.óńęt.pł> napisał(a):

[...]

a tys KTO ? Czytales tekst? czy tylko naglowek ?

Takiego okreslenia uzyl dr. Dominik Smyrgala wspolautor raportu o polskiej
Marynarce Wojennej.

KIm jest, ten czlowiek, to zerknij na ten link:
 http://www.goldenline.pl/dominik-smyrgala

*Z punktu widzenia trendów światowych i polityki zagranicznej, upadek Floty i
SMW oznacza wyrzeczenie się narzędzi skutecznej walki o interesy RP na forum
międzynarodowym, odmiennie od innych państw &#8211; uważa Dominik Smyrgała,
współautor raportu &#8211; Liczący się gracze w polityce światowej dbają o potencjał wojskowego
budownictwa okrętowego i rozbudowują go. Wypracowywane są modele ekonomiczne
opłacalnego utrzymania tego rodzaju przemysłu. Jak pokazuje doświadczenie
innych państw, długoterminowo każdorazowe budowanie od podstaw potencjału
stoczniowego jest znacznie kosztowniejsze, niż jego systematyczna
eksploatacja. Brak sprawnej Marynarki Wojennej oznacza rezygnację z ochrony
podstawowych interesów ekonomicznych państwa.

Czuwaj!

ja nie musze czuwac, wazne ze ty czuwasz kacapku.

Data: 2011-09-23 20:26:53
Autor: pluton
[...]

Nie ma to jak storpedowanie jakiegos amerykanskiego lotniskowca.
Od razu interesy RP ida lepiej.

Nullification

Data: 2011-09-23 18:30:57
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Nie ma to jak storpedowanie jakiegos amerykanskiego lotniskowca.
Od razu interesy RP ida lepiej.

interesy RP nie ida lepiej, za duzo glupkow prosowieckich mieszka w Polsce. --

Data: 2011-09-23 20:57:23
Autor: pluton
> [...]
> Od razu interesy RP ida lepiej.

interesy RP nie ida lepiej, za duzo glupkow prosowieckich mieszka w

my cie nie wyganiamy, ale jakbys wrocil do siebie, to bylo by o jednego
mniej.

Nullification

Data: 2011-09-24 04:52:51
Autor: stevep
Dnia 23-09-2011 o 20:30:57  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

Na zmywakach debili też pełno poza krajem.

--
stevep

Data: 2011-09-23 20:25:26
Autor: pluton
Opiekunowie Tuska - zadecydowali o likwidacji Floty Wojennej.
Upadek gdyńskiej Stoczni Marynarki Wojennej będzie oznaczał, że najpóźniej
2018 r. Polska praktycznie utraci całą Marynarkę Wojenną.

No i jak my teraz poplyniemy do Smolenska ? Przeciez tylko torpedami mozemy
pomscic wiadomo co.

Nullification

Data: 2011-09-23 18:33:29
Autor: obsewator
Opiekunowie Tuska - zadecydowali o likwidacji Floty Wojennej.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
No i jak my teraz poplyniemy do Smolenska ? Przeciez tylko torpedami mozemy
pomscic wiadomo co.

jak dlugo sie uczyles j. polskiego, kacapie?

Data: 2011-09-23 21:00:17
Autor: pluton
> [...]
mozemy
> pomscic wiadomo co.

jak dlugo sie uczyles j. polskiego, kacapie?

Ja go mam w genach, nie musialem sie uczyc. Ale ty widze
miales tylko skrocone kursy. W naszym jezyku zdania zaczyna sie
duza litera.

Nullification

Data: 2011-09-24 04:53:39
Autor: stevep
Dnia 23-09-2011 o 20:33:29  obsewator   <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

No i jak my teraz poplyniemy do Smolenska ? Przeciez tylko torpedami  mozemy
pomscic wiadomo co.

jak dlugo sie uczyles j. polskiego, kacapie?

A ty rosyjskiego?

--
stevep

Opiekunowie Tuska - zadecydowali o likwidacji Floty Wojennej.