Opiekunowie Tuska - zadecydowali o likwidacji Floty Wojennej.

Data: 2011-09-23 20:25:26
Autor: pluton
Opiekunowie Tuska - zadecydowali o likwidacji Floty Wojennej.
Upadek gdyńskiej Stoczni Marynarki Wojennej będzie oznaczał, że najpóźniej
2018 r. Polska praktycznie utraci całą Marynarkę Wojenną.

No i jak my teraz poplyniemy do Smolenska ? Przeciez tylko torpedami mozemy
pomscic wiadomo co.

Nullification

Data: 2011-09-23 18:33:29
Autor: obsewator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
No i jak my teraz poplyniemy do Smolenska ? Przeciez tylko torpedami mozemy
pomscic wiadomo co.

jak dlugo sie uczyles j. polskiego, kacapie?

Data: 2011-09-23 21:00:17
Autor: pluton
> [...]
mozemy
> pomscic wiadomo co.

jak dlugo sie uczyles j. polskiego, kacapie?

Ja go mam w genach, nie musialem sie uczyc. Ale ty widze
miales tylko skrocone kursy. W naszym jezyku zdania zaczyna sie
duza litera.

Nullification

Data: 2011-09-24 04:53:39
Autor: stevep
Dnia 23-09-2011 o 20:33:29  obsewator   <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

No i jak my teraz poplyniemy do Smolenska ? Przeciez tylko torpedami  mozemy
pomscic wiadomo co.

jak dlugo sie uczyles j. polskiego, kacapie?

A ty rosyjskiego?

--
stevep

Opiekunowie Tuska - zadecydowali o likwidacji Floty Wojennej.