Opinia Vegas

Data: 2009-07-31 15:01:55
Autor: Tomasz Radko
Opinia Vegas
LAL  3.20
CLE  4.20
BOS  5.50
ORL  9.00
SAS 11.00
DEN 15.00
UTA 21.00
HOU 26.00
POR 26.00
DET 29.00

Jak dla mnie przeceniają Lakers (choćby z uwagi na starzenie się składu Lakers będą słabsi niż w zeszłym sezonie) i Jazz, nie doceniają Orlando (będą duuuużo silniejsi niż byli) i chyba Blazers. Stanowczo przeceniają Pistons. Podoba mi się (tzn. nie podoba mi się) realistyczna ocena Rockets.

pzdr

TRad

Data: 2009-08-01 02:51:25
Autor: Calagan
Opinia Vegas
On 31 Lip, 15:01, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

 Czy ja wiem z tymi Lakers. Maja mimo wszystko najsilniejszy (IMO)
sklad w tej lidze. Tak, sa starsi, ale to chyba dotyczy wszystkich.
Cavs az tak bardzo sie nie wzmocnili, a Boston jest jeszcze starszy.
Zgadzam sie co do niedoceniania PTB i Magic.Dorzucilbym jeszcze SAS.

Data: 2009-08-01 21:46:02
Autor: Adrian
Opinia Vegas
LAL  3.20
CLE  4.20
BOS  5.50
ORL  9.00
SAS 11.00
DEN 15.00
UTA 21.00
HOU 26.00
POR 26.00
DET 29.00

Ciekawe, ze Spurs tak nisko. Znaczy, że najbardziej opłacalny typ na liscie. Myślę, że gdybym uprawial hazard, zaryzykowałbym 100 dolców dla zabawy. A drugie 100 na Lakersów:)

No i Orlando ma male szanse na powtorke, prawda? Na ile tak "rozwalony" (imho) zespol ma szanse wrocic drugi raz do finalow, w ktorych dostal lupnia?

Co do Utah, zamienilbym ich z Blazers jednak.

Data: 2009-08-03 14:35:11
Autor: wiLQ
Opinia Vegas
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Hmmm, a co z Bynumem? Co z Farmarem? Skonczyli swoj rozwoj i nie maja
szans na wieksza role? No i ich droga do finalow powinna byc latwiejsza
niz nastepnej trojki na liscie co na pewno wplywa na ta ocene.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 05:59:25
Autor: L'e-szczur
Opinia Vegas
On 3 Sie, 14:35, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> Jak dla mnie przeceniają Lakers (choćby z uwagi na starzenie się składu
> Lakers będą słabsi niż w zeszłym sezonie)

Hmmm, a co z Bynumem?

Ty mi powiedz co z Bynumem? ;-)

Co z Farmarem? Skonczyli swoj rozwoj i nie maja
szans na wieksza role?

W przypadku Farmara chyba dobrze byloby, zeby zatrzymal regres, zanim
zaczniemy mowic o progresie.

No i ich droga do finalow powinna byc latwiejsza
niz nastepnej trojki na liscie co na pewno wplywa na ta ocene.

Albowiem?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 16:15:40
Autor: wiLQ
Opinia Vegas
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Co z Farmarem? Skonczyli swoj rozwoj i nie maja
> szans na wieksza role?

W przypadku Farmara chyba dobrze byloby, zeby zatrzymal regres, zanim
zaczniemy mowic o progresie.

Moze to wynika z faktu, ze wciaz wierze w chlopaka... i nie mam pojecia
co sie z nim stalo w tym sezonie...

> No i ich droga do finalow powinna byc latwiejsza
> niz nastepnej trojki na liscie co na pewno wplywa na ta ocene.

Albowiem?

Ktorej czesci wypowiedzi dotyczy to pytanie? "Wplywa" czy "latwiejsza"?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 16:23:41
Autor: Tomasz Radko
Opinia Vegas
wiLQ pisze:
[...]

A co miało się stać? Nigdy nie był bardzo dobry.

pzdr

TRad

Data: 2009-08-03 15:02:39
Autor: Tomasz Radko
Opinia Vegas
wiLQ pisze:
[...]

To nie jest kwestia Bynuma, tylko obsady PF/C. Bynum jest świetny, a będzie świetniejszy, ale o ile Bynum/Gasol/Odom są lepsi od Gasol/Odom/Powell/Mbenga/półBynuma? O niezbyt wiele, bo Gasol i Odom wymiatają, a Gasol był w stanie zagrać potworną liczbę minut.

Farmar nie jest graczem rozwojowym.

No i ich droga do finalow powinna byc latwiejsza
niz nastepnej trojki na liscie co na pewno wplywa na ta ocene.

Punkt dla Ciebie.

pzdr

TRad

Data: 2009-08-03 16:11:27
Autor: wiLQ
Opinia Vegas

> szans na wieksza role? To nie jest kwestia Bynuma, tylko obsady PF/C. Bynum jest świetny, a będzie świetniejszy, ale o ile Bynum/Gasol/Odom są lepsi od Gasol/Odom/Powell/Mbenga/półBynuma? O niezbyt wiele, bo Gasol i Odom wymiatają, a Gasol był w stanie zagrać potworną liczbę minut.

Gasol bedzie w stanie te minuty powtorzyc? I minuty to jedno, a
uwzgledniajac rozwoj polBynuma0809 < polBynuma 0910.

Farmar nie jest graczem rozwojowym.

> No i ich droga do finalow powinna byc latwiejsza
> niz nastepnej trojki na liscie co na pewno wplywa na ta ocene.

Punkt dla Ciebie.

Jeszcze tylko 34785209 i do czegos Cie przekonam ;-)

--
pzdr
wiLQ

Opinia Vegas