Opinia Vegas

Data: 2009-08-03 14:35:11
Autor: wiLQ
Opinia Vegas
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

LAL  3.20
CLE  4.20
BOS  5.50
ORL  9.00
SAS 11.00
DEN 15.00
UTA 21.00
HOU 26.00
POR 26.00
DET 29.00

Jak dla mnie przeceniają Lakers (choćby z uwagi na starzenie się składu Lakers będą słabsi niż w zeszłym sezonie)

Hmmm, a co z Bynumem? Co z Farmarem? Skonczyli swoj rozwoj i nie maja
szans na wieksza role? No i ich droga do finalow powinna byc latwiejsza
niz nastepnej trojki na liscie co na pewno wplywa na ta ocene.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 05:59:25
Autor: L'e-szczur
Opinia Vegas
On 3 Sie, 14:35, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> Jak dla mnie przeceniają Lakers (choćby z uwagi na starzenie się składu
> Lakers będą słabsi niż w zeszłym sezonie)

Ty mi powiedz co z Bynumem? ;-)

Co z Farmarem? Skonczyli swoj rozwoj i nie maja
szans na wieksza role?

W przypadku Farmara chyba dobrze byloby, zeby zatrzymal regres, zanim
zaczniemy mowic o progresie.

No i ich droga do finalow powinna byc latwiejsza
niz nastepnej trojki na liscie co na pewno wplywa na ta ocene.

Albowiem?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 16:15:40
Autor: wiLQ
Opinia Vegas
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Co z Farmarem? Skonczyli swoj rozwoj i nie maja
> szans na wieksza role?

W przypadku Farmara chyba dobrze byloby, zeby zatrzymal regres, zanim
zaczniemy mowic o progresie.

Moze to wynika z faktu, ze wciaz wierze w chlopaka... i nie mam pojecia
co sie z nim stalo w tym sezonie...

> No i ich droga do finalow powinna byc latwiejsza
> niz nastepnej trojki na liscie co na pewno wplywa na ta ocene.

Albowiem?

Ktorej czesci wypowiedzi dotyczy to pytanie? "Wplywa" czy "latwiejsza"?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 16:23:41
Autor: Tomasz Radko
Opinia Vegas
wiLQ pisze:
[...]

A co miało się stać? Nigdy nie był bardzo dobry.

pzdr

TRad

Data: 2009-08-03 15:02:39
Autor: Tomasz Radko
Opinia Vegas
wiLQ pisze:
[...]

To nie jest kwestia Bynuma, tylko obsady PF/C. Bynum jest świetny, a będzie świetniejszy, ale o ile Bynum/Gasol/Odom są lepsi od Gasol/Odom/Powell/Mbenga/półBynuma? O niezbyt wiele, bo Gasol i Odom wymiatają, a Gasol był w stanie zagrać potworną liczbę minut.

Farmar nie jest graczem rozwojowym.

No i ich droga do finalow powinna byc latwiejsza
niz nastepnej trojki na liscie co na pewno wplywa na ta ocene.

Punkt dla Ciebie.

pzdr

TRad

Data: 2009-08-03 16:11:27
Autor: wiLQ
Opinia Vegas

> szans na wieksza role? To nie jest kwestia Bynuma, tylko obsady PF/C. Bynum jest świetny, a będzie świetniejszy, ale o ile Bynum/Gasol/Odom są lepsi od Gasol/Odom/Powell/Mbenga/półBynuma? O niezbyt wiele, bo Gasol i Odom wymiatają, a Gasol był w stanie zagrać potworną liczbę minut.

Gasol bedzie w stanie te minuty powtorzyc? I minuty to jedno, a
uwzgledniajac rozwoj polBynuma0809 < polBynuma 0910.

Farmar nie jest graczem rozwojowym.

> No i ich droga do finalow powinna byc latwiejsza
> niz nastepnej trojki na liscie co na pewno wplywa na ta ocene.

Punkt dla Ciebie.

Jeszcze tylko 34785209 i do czegos Cie przekonam ;-)

--
pzdr
wiLQ

Opinia Vegas