Opinia brytyjskiego wywiadu Mi-6 o Polsce

Data: 2017-04-05 09:36:11
Autor: prezydent San Escobar
Opinia brytyjskiego wywiadu Mi-6 o Polsce
"Efektem obecnych czystek, przeprowadzanych przez polskie władze, są masowe
próby infiltracji ze strony rosyjskich służb, które chcą umieścić jak najwięcej
swych ludzi w polskiej administracji. Polska przestaje być sojusznikiem w
obliczu wyzwań ze strony Rosji i staje się zagrożeniem dla całej naszej
wspólnoty" - taki cytat MI-6 przytacza "Polityka". "Polityka" opublikowała tekst zatytułowany "Mali agenci", w którym opisuje "jak
ludzie Macierewicza rozbili polski kontrwywiad". Tygodnik zarzuca władzy PiS
wyrzucanie oficerów, degradacje i mobbing, a w konsekwencji doprowadzenie do
samobójstwa jednego z oficerów.

Jednak tragiczny koniec życia Waldemara K. to nie koniec złych wiadomości na
temat polskiego kontrwywiadu, jakie ma do przekazania "Polityka". Gazeta cytuje
także opinię brytyjskiego wywiadu MI-6 na temat Polski. Delikatnie rzecz
ujmując nie jest to opinia pochlebna, lecz alarmująca. Według cytowanego przez
"Politykę" fragmentu raportu, Polska, która zgodnie ze słowami ministra
Waszczykowskiego jeszcze na krótko przed Brexitem upatrywała w Wielkiej
Brytanii najważniejszego sojusznika w Unii Europejskiej, jest przez nią
postrzegana jako kraj, przed którym trzeba się mieć na baczności.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-05 19:49:54
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:4f79ecp99kkne2fmuf7a3vn7o895jihis74ax.com...
[...]

Czystki przeprowadzane w MON przez agenta Kremla przypominają działania Stalina.

CL

Data: 2017-04-07 13:39:43
Autor: Marek
W dniu środa, 5 kwietnia 2017 14:36:30 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
On 04/05/2017 04:36 PM, prezydent San Escobar wrote:
> [...]
> obliczu wyzwań ze strony Rosji i staje się zagrożeniem dla całej naszej
> wspólnoty" - taki cytat MI-6 przytacza "Polityka".

E tam, jakieś MI-6 i ich Dżejmsy Bądy.

Szydło jest zadowolona z tego, że Macierewicz umożliwia masowe próby infiltracji ze strony rosyjskich służb i że Polska przestaje być sojusznikiem państw zachodnich:

http://www.rp.pl/Rzad-PiS/170409507-Szydlo-zadowolona-z-pracy-Macierewicza.html

publikacja: 05.04.2017

Jestem zadowolona z pracy ministra obrony narodowej Antoniego
Macierewicza - oświadczyła premier Beata Szydło.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

To o tym MI6 byl ten film, ze to same pedaly?

Opinia brytyjskiego wywiadu Mi-6 o Polsce