Opinia fachowca

Data: 2010-04-11 12:09:22
Autor: mkarwan
Opinia fachowca
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hps4h2$5qn$2atlantis.news.neostrada.pl...
.. z Rosji :

http://predator-2005.livejournal.com/418702.html

Nihil nowi. Na dodatek rozważa cztery podejścia, już wiemy, ze było dwa a nie cztery.

Data: 2010-04-11 12:14:54
Autor: u2
Opinia fachowca
W dniu 2010-04-11 12:09, mkarwan pisze:
Nihil nowi. Na dodatek rozważa cztery podejścia, już wiemy, ze było dwa
a nie cztery.

A skąd niby wiadomo, że dwa a nie trzy lub jedno ? Widziałeś zapisy
czarnej skrzynki lub czytałeś zeznania świadków ?

Data: 2010-04-11 12:27:39
Autor: mkarwan
Opinia fachowca
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hps7jt$chh$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Informacje od początku były sprzeczne najpierw cztery razy, później ostatecznie dwa, a nawet pierwsze okrążenie przyjęto jak oblot rozpoznawczy.
Wynikałby z tego, ze podejście było tylko jedno.

Data: 2010-04-11 12:34:42
Autor: u2
Opinia fachowca
W dniu 2010-04-11 12:27, mkarwan pisze:
Informacje od początku były sprzeczne najpierw cztery razy, później
ostatecznie dwa, a nawet pierwsze okrążenie przyjęto jak oblot
rozpoznawczy.
Wynikałby z tego, ze podejście było tylko jedno.

Tego dowiemy się dopiero po otwarciu czarnej skrzynki i po odczycie jej
zapisów. Ale to dopiero za ruski miesiąc. Możliwa jest przy tym próba
manipulacji zapisami czarnej skrzynki.

Poza tym należy zadać pytanie komu ta katastrofa jest wygodna bez
zadawania pytania jakie były jej przyczyny.

Politycznie wygodna jest ta katastrofa obecnej władzy w Rosji oraz,
niestety, dla obecnego rządu peło-psl, który podpisuje cyrografy na
dostarczanie gazu z Rosji do 2037 oraz olewa budowę Nord Streamu. Przy
tym dyktatorzy z Kremla pozbywają się niewygodnych przeciwników
politycznych z Polski.

Data: 2010-04-11 15:38:33
Autor: sofu
Opinia fachowca

> [...]

dostarczanie gazu z Rosji do 2037 oraz olewa budowę Nord Streamu. Przy
tym dyktatorzy z Kremla pozbywają się niewygodnych przeciwników

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Politycznie wyglada to jak napisałes, ale nie musi to oznaczac zamachu.
Choć, aż trudno w to uwierzyc moze to byc po prostu wypadek. Nalezy pamietac
ze z rzadowymi samolotami niejednokrotnie działy sie rózne rzeczy, ktore w
niesprzyjajacych okolicznosciach mogły sie zakonczyc katastrofami.

sofu

Data: 2010-04-11 17:29:46
Autor: the_foe
Opinia fachowca
W dniu 2010-04-11 12:34, u2 pisze:
[...]

wytłumacz mi jak urząd prezydenta może przeszkodzić w podpisaniu rządowej umowy gospodarczej?

--
the_foe

Opinia fachowca