Opinia kroovki nt obecnej sytuacji na EEX

Data: 2011-07-21 20:08:33
Autor: kroovka
Opinia kroovki nt obecnej sytuacji na EEX
Statek tonie?
Statek tonie?
    "Kapitan i kroovka schodza ostatni :-)"

ALE nie ma takiej potrzeby. Nakarmiliśmy fundusze po 7,20 zl ilością 1 miliona akcji i jako ciekawostka bili sie by dostac po 7,20.

Potem zrealizowano kolejną sprzedaż, ale zacznie ważniejszą: cena 10 groszy tylko wynikałaz przepisów na rynku regulowanym, nie można PRZYDZIELAĆ akcji za darmo za WAZNE ZASŁUGI.
Zatem ileś tam setek tysiecy akcji w EkoExporcie przeliczono na tyle a tyle tysięcy ton surowej mokrej mikrosfery.

Nadal widzac komunikaty spółki to jest ważna tajemnica biznesowa,  choć pewnie KNF czy inna instytucja ma już taką wiedzę.

Ta transakcja , czyli związanie się z Zagraniczym Inwestorem Surowcowym, jest wg mnie od czasu powstania spółki najważniejsza decyzja od czasu wejscia na rynek regulowany. TO KLUCZOWY ETAP ZDOMINOWANIA RYNKU STANÓW ZJEDNOCZONYCH EUROPY. To że mali" inwestorzy (ale z szacunkim mali!!!)  tego nie zrozumieli to ich strata. Zyskały teraz tylko Fundusze te od 7,20, bo powolutku, z premedytacją,  kosztem małolapitałowych Inwestorów napelniaja każdego dnia swoje zasoby. Mając pod sobą spółki daleko powiazane nie muszą informować pewnie o przekroczeniu 5% w EkoExportie - to taki "folklor" naszego rynku.

Za te "akcje po 10 groszy", co spowodowało takie spustoszenie na kursie EEX - głupie spustoszenie, bo wynikające z niezrozumienia core biznesu i pokonania ostatniej bariery rozwoju spolki, w postaci zapewnienia ogromnych,  skrajnie tanich ilości surowca mikrosferowewego. Zreszta w ten sposób wycięto w pień paru konkurentów, którzy stracili to pole dostaw!!

Co bedzie dalej?

Nie mielismy takich planów, ale każdego dia gdy wpadnie ok 1 tys akcji ok 6 zl to nie tracimy i rolujemy inne akcjew akcje EEX. Jk dlugo to potrwa?

Mysle - i dlatego to piszę, sprowokowany pytaniem, że ten bines "taniości sie kończy. Pewnie jutro lub może nawet skonczył się dzisiaj?? ok 7,22 ktoś już to przetestował.

Kolejne komunikaty ze spółki - jeśli teraz nadejdą, pozwolą nie robić w trabę tradycyjnych od roku czy dwu lat inwestorow. A Fundusze (niestety dla nich) będą musiały kupować coraz drożej.

Prognoza zysku netto i przepływów pieniadza jest zaawansowana prawie pod sufit.
Czy ktoś ma ochotę to podliczyć i tu podać
Moge i ja, ale będzie opinia że coś sugeruję na siłę. Już nie ma takiej potrzeby, bo komunikty i ich wysyp był dobitny. Stad tez weszly te fundusze...i koło i zamyka...

A sprawa tych przydzielonych akcji ( ustawiających splkę na marży nawet od 50% do 60% dla wybranych wyrobów,  zresztą, stablizowanych lockupem blokujacym handel nimi na tak dugo!!!  pozwolił przez ostatnie dni funduszom bawić się naszym kosztem. Sądzę, że wystarczy tej paranoi. Rynek się właśnie obronił.

kroovka

Data: 2011-07-22 13:14:01
Autor: bird
W dniu 2011/07/21 20:08, kroovka@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Nadal widzac komunikaty spółki to jest waĹźna tajemnica biznesowa,  choć pewnie
[...]

EUROPY. To Ĺźe mali" inwestorzy (ale z szacunkim mali!!!)  tego nie zrozumieli
to ich strata. Zyskały teraz tylko Fundusze te od 7,20, bo powolutku, z
premedytacją,  kosztem małolapitałowych InwestorĂłw napelniaja kaĹźdego dnia
[...]

paru konkurentĂłw, ktĂłrzy stracili to pole dostaw!!

Co bedzie dalej?

Nie mielismy takich planĂłw, ale kaĹźdego dia gdy wpadnie ok 1 tys akcji ok 6 zl
[...]

do 60% dla wybranych wyrobĂłw,  zresztą, stablizowanych lockupem blokujacym
handel nimi na tak dugo!!!  pozwolił przez ostatnie dni funduszom bawić się
naszym kosztem. Sądzę, że wystarczy tej paranoi. Rynek się właśnie obronił.

kroovka

Dzięki za odpowiedź, obroty troche przeczą angażowaniu fundów obecnie, mi to wygląda raczej na odwrót kapitału od spółki,zakupy tylko z lewej strony jak się ktoś podstawi. Z prawej praktycznie nikt nie bierze tak do wzrostów raczej sie nie wróci, jedyna nadzieja we wzroście zainteresowania po kolejnych dobrych informacjach bo spółka już jest mocno przeceniona.

hough

Data: 2011-10-12 22:25:11
Autor: kroovka
NIC DODA (ć), NIC (Dodzie) UJĄĆ, par buch, koła w ruch....

> [...]

od 50% do 60% dla wybranych wyrobów,  zresztą, stablizowanych lockupem blokujacym handel nimi na tak dugo!!!  pozwolił przez ostatnie dni funduszom bawić się naszym kosztem. Sądzę, że wystarczy tej paranoi. Rynek się właśnie obronił.

O DALEJ
Ano, ile moglem dokupilem a teraz jedziemy bez trzymanki na 7,20, to obudzi Fundusze gluche jak zwykle i dalej na 12 zlotyh.

kroovka

Data: 2011-10-12 22:26:34
Autor: kroovka
NIC DODA (ć), NIC (Dodzie) UJĄĆ, par buch, koła w ruch....
12 złotycccch
krooooovka

Data: 2011-10-12 22:28:33
Autor: Kamikaze
NIC DODA (ć), NIC (Dodzie) UJĄĆ, par buch, koła w ruch....
kroovka@poczta.onet.pl zamuczał :
12 złotycccch

Milion pincet dwa dziewińcet

Data: 2011-10-13 08:04:03
Autor: kroovka
NIC DODA (ć), NIC (Dodzie) UJĄĆ, par buch, koła w ruch....
12 złotycccch

Milion pincet dwa dziewińcet
Żarty na bok:

 - pomysł s k u p u    w ł a s n y ch      a k  c j i z powodów nadwyżek az tak dużych po wynikach 2011 (ponad 7 milionow zl...chyba (bo tak bedzie po zweryfikowaniu wynikow za wrzesień)jest rzucony w sieci i chyba ma sens dla zwiększena wartosci jednej akcji skokowo. Tym bardziej ze nastepny rok będzie z kasą (pewnie kolo 10 mln zl lub wiecej...) i zatem nadwyżką podobny problem. Wynika to obecnie ze zbyt taniego wlasnego surowca i nadmiarem  "bud nisa" czy kogoś tam...,  do sprzedania.

kroovka
GRUPA PSW tez przrabia podobny problem (okolo 7 mln z, z moze nawet 8 mln zl)  ale robi to poprzez dziwne przesuniecia decyzji co z pieniadzmi i raczej kluczy wokół własnego ogona... CNBC dzisiaj moze da na to odpowiedź.... Jeśli Redaktor zapamięta  co ma pytać..:-)

Data: 2011-10-14 13:45:56
Autor: kroovka
Jest ponad 6 zlotych-nastepny wpis dla EEX ponad 7 zlotych
kroovka

Data: 2011-10-17 09:13:47
Autor: Jan Werbinski
Jest ponad 6 zlotych-nastepny wpis dla EEX ponad 7 zlotych
Myślę, że teraz jest dobra okazja aby wyskoczyć ze śmiecia przed kolejną zwałką.

--
Jan Werbiński

Data: 2011-10-17 13:03:56
Autor: kroovka
Jest ponad 6 zlotych-nastepny wpis dla EEX ponad 7 zlotych
Myślę, że teraz jest dobra okazja aby wyskoczyć ze śmiecia przed kolejną zwałką.

Jan Werbiński
=====================================
Niewiarygodne , jaka żelazna głowa.

Że też Tacy nadal w historii ewolucji nie wygaśli :-)
Nie mam na to wpływu, ślepe uliczki w dziejach inwestowania sa nadal modne.

strażacka kroovka z Bielska

Data: 2011-10-18 17:53:45
Autor: Jan Werbinski
Jest ponad 6 zlotych-nastepny wpis dla EEX ponad 7 zlotych

Dziś EEX -3,74%

--
Jan Werbiński

Data: 2011-10-17 20:11:42
Autor: Rafi

Użytkownik "Jan Werbinski" <janwer@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7grkb$rib$1inews.gazeta.pl...
Myślę, że teraz jest dobra okazja aby wyskoczyć ze śmiecia przed kolejną
zwałką.

To wyskocz i płyń bo nudzisz...

Opinia kroovki nt obecnej sytuacji na EEX