Opinia kroovki nt obecnej sytuacji na EEX

Data: 2011-07-22 13:14:01
Autor: bird
Opinia kroovki nt obecnej sytuacji na EEX
W dniu 2011/07/21 20:08, kroovka@poczta.onet.pl pisze:
Statek tonie?
Statek tonie?
     "Kapitan i kroovka schodza ostatni :-)"

ALE nie ma takiej potrzeby. Nakarmili艣my fundusze po 7,20 zl ilo艣ci膮 1 miliona
akcji i jako ciekawostka bili sie by dostac po 7,20.

Potem zrealizowano kolejn膮 sprzeda偶, ale zacznie wa偶niejsz膮:
cena 10 groszy tylko wynika艂az przepis贸w na rynku regulowanym, nie mo偶na
PRZYDZIELA膯 akcji za darmo za WAZNE ZAS艁UGI.
Zatem ile艣 tam setek tysiecy akcji w EkoExporcie przeliczono na tyle a tyle
tysi臋cy ton surowej mokrej mikrosfery.

Nadal widzac komunikaty sp贸艂ki to jest wa偶na tajemnica biznesowa,  cho膰 pewnie
KNF czy inna instytucja ma ju偶 tak膮 wiedz臋.

Ta transakcja , czyli zwi膮zanie si臋 z Zagraniczym Inwestorem Surowcowym, jest
wg mnie od czasu powstania sp贸艂ki najwa偶niejsza decyzja od czasu wejscia na
rynek regulowany. TO KLUCZOWY ETAP ZDOMINOWANIA RYNKU STAN脫W ZJEDNOCZONYCH
EUROPY. To 偶e mali" inwestorzy (ale z szacunkim mali!!!)  tego nie zrozumieli
to ich strata. Zyska艂y teraz tylko Fundusze te od 7,20, bo powolutku, z
premedytacj膮,  kosztem ma艂olapita艂owych Inwestor贸w napelniaja ka偶dego dnia
swoje zasoby. Maj膮c pod sob膮 sp贸艂ki daleko powiazane nie musz膮 informowa膰
pewnie o przekroczeniu 5% w EkoExportie - to taki "folklor" naszego rynku.

Za te "akcje po 10 groszy", co spowodowa艂o takie spustoszenie na kursie EEX -
g艂upie spustoszenie, bo wynikaj膮ce z niezrozumienia core biznesu i pokonania
ostatniej bariery rozwoju spolki, w postaci zapewnienia ogromnych,  skrajnie
tanich ilo艣ci surowca mikrosferowewego. Zreszta w ten spos贸b wyci臋to w pie艅
paru konkurent贸w, kt贸rzy stracili to pole dostaw!!

Co bedzie dalej?

Nie mielismy takich plan贸w, ale ka偶dego dia gdy wpadnie ok 1 tys akcji ok 6 zl
to nie tracimy i rolujemy inne akcjew akcje EEX. Jk dlugo to potrwa?

Mysle - i dlatego to pisz臋, sprowokowany pytaniem, 偶e ten bines "tanio艣ci sie
ko艅czy. Pewnie jutro lub mo偶e nawet skonczy艂 si臋 dzisiaj?? ok 7,22 kto艣 ju偶 to
przetestowa艂.

Kolejne komunikaty ze sp贸艂ki - je艣li teraz nadejd膮, pozwol膮 nie robi膰 w trab臋
tradycyjnych od roku czy dwu lat inwestorow. A Fundusze (niestety dla nich)
b臋d膮 musia艂y kupowa膰 coraz dro偶ej.

Prognoza zysku netto i przep艂yw贸w pieniadza jest zaawansowana prawie pod sufit.
Czy kto艣 ma ochot臋 to podliczy膰 i tu poda膰
Moge i ja, ale b臋dzie opinia 偶e co艣 sugeruj臋 na si艂臋. Ju偶 nie ma takiej
potrzeby, bo komunikty i ich wysyp by艂 dobitny. Stad tez weszly te
fundusze...i ko艂o i zamyka...

A sprawa tych przydzielonych akcji ( ustawiaj膮cych splk臋 na mar偶y nawet od 50%
do 60% dla wybranych wyrob贸w,  zreszt膮, stablizowanych lockupem blokujacym
handel nimi na tak dugo!!!  pozwoli艂 przez ostatnie dni funduszom bawi膰 si臋
naszym kosztem. S膮dz臋, 偶e wystarczy tej paranoi. Rynek si臋 w艂a艣nie obroni艂.

kroovka

Dzi臋ki za odpowied藕, obroty troche przecz膮 anga偶owaniu fund贸w obecnie, mi to wygl膮da raczej na odwr贸t kapita艂u od sp贸艂ki,zakupy tylko z lewej strony jak si臋 kto艣 podstawi. Z prawej praktycznie nikt nie bierze tak do wzrost贸w raczej sie nie wr贸ci, jedyna nadzieja we wzro艣cie zainteresowania po kolejnych dobrych informacjach bo sp贸艂ka ju偶 jest mocno przeceniona.

hough

Data: 2011-10-12 22:25:11
Autor: kroovka
NIC DODA (), NIC (Dodzie) UJ∑, par buch, ko砤 w ruch....

> "Kapitan i kroovka schodza ostatni :-)"

> ALE nie ma takiej potrzeby. Nakarmili秏y fundusze po 7,20 zl ilo禼i 1
miliona  akcji i jako ciekawostka bili sie by dostac po 7,20.
Potem zrealizowano kolejn sprzeda, ale zacznie wa縩iejsz:
cena 10 groszy tylko wynika砤z przepis體 na rynku regulowanym, nie mo縩a
PRZYDZIELA akcji za darmo za WAZNE ZASGI.

> Zatem ile tam setek tysiecy akcji w EkoExporcie przeliczono na tyle a tyle

> tysi阠y ton surowej mokrej mikrosfery.

.....TO KLUCZOWY ETAP ZDOMINOWANIA RYNKU STAN覹 ZJEDNOCZONYCH
EUROPY.

....Maj眂 pod sob sp蟪ki daleko powiazane nie musz informowa
pewnie o przekroczeniu 5% w EkoExportie - to taki "folklor" naszego rynku.

....Zreszta w ten spos骲 wyci阾o w pie
paru konkurent體, kt髍zy stracili to pole dostaw!!

Co bedzie dalej?

.....A Fundusze (niestety dla nich) b阣 musia硑 kupowa coraz dro縠j.

Prognoza zysku netto i przep硑w體 pieniadza jest zaawansowana prawie pod sufit.

> Czy kto ma ochot to podliczy i tu poda

> Moge i ja, ale b阣zie opinia 縠 co sugeruj na si酬. Ju nie ma takiej

> potrzeby, bo komunikty i ich wysyp by dobitny. Stad tez weszly te

> fundusze...i ko硂 i zamyka...

> A sprawa tych przydzielonych akcji ( ustawiaj眂ych sp蟪k na mar縴 nawet
od 50% do 60% dla wybranych wyrob體, 爖reszt, stablizowanych lockupem blokujacym handel nimi na tak dugo!!! 爌ozwoli przez ostatnie dni funduszom bawi si naszym kosztem. S眃z, 縠 wystarczy tej paranoi. Rynek si w砤秐ie obroni.

O DALEJ
Ano, ile moglem dokupilem a teraz jedziemy bez trzymanki na 7,20, to obudzi Fundusze gluche jak zwykle i dalej na 12 zlotyh.

kroovka

Data: 2011-10-12 22:26:34
Autor: kroovka
NIC DODA (), NIC (Dodzie) UJ∑, par buch, ko砤 w ruch....
12 z硂tycccch
krooooovka

Data: 2011-10-12 22:28:33
Autor: Kamikaze
NIC DODA (), NIC (Dodzie) UJ∑, par buch, ko砤 w ruch....
kroovka@poczta.onet.pl zamucza :
12 z硂tycccch

Milion pincet dwa dziewi馽et

Data: 2011-10-13 08:04:03
Autor: kroovka
NIC DODA (), NIC (Dodzie) UJ∑, par buch, ko砤 w ruch....
12 z硂tycccch

Milion pincet dwa dziewi馽et
痑rty na bok:

 - pomys s k u p u    w a s n y ch      a k  c j i z powod體 nadwy縠k az tak du縴ch po wynikach 2011 (ponad 7 milionow zl...chyba (bo tak bedzie po zweryfikowaniu wynikow za wrzesie)jest rzucony w sieci i chyba ma sens dla zwi阫szena wartosci jednej akcji skokowo. Tym bardziej ze nastepny rok b阣zie z kas (pewnie kolo 10 mln zl lub wiecej...) i zatem nadwy縦 podobny problem. Wynika to obecnie ze zbyt taniego wlasnego surowca i nadmiarem  "bud nisa" czy kogo tam...,  do sprzedania.

kroovka
GRUPA PSW tez przrabia podobny problem (okolo 7 mln z, z moze nawet 8 mln zl)  ale robi to poprzez dziwne przesuniecia decyzji co z pieniadzmi i raczej kluczy wok蟪 w砤snego ogona... CNBC dzisiaj moze da na to odpowied.... Je秎i Redaktor zapami阾a  co ma pyta..:-)

Data: 2011-10-14 13:45:56
Autor: kroovka
Jest ponad 6 zlotych-nastepny wpis dla EEX ponad 7 zlotych
kroovka

Data: 2011-10-17 09:13:47
Autor: Jan Werbinski
Jest ponad 6 zlotych-nastepny wpis dla EEX ponad 7 zlotych
My秎, 縠 teraz jest dobra okazja aby wyskoczy ze 秏iecia przed kolejn zwa砶.

--
Jan Werbi駍ki

Data: 2011-10-17 13:03:56
Autor: kroovka
Jest ponad 6 zlotych-nastepny wpis dla EEX ponad 7 zlotych
My秎, 縠 teraz jest dobra okazja aby wyskoczy ze 秏iecia przed kolejn zwa砶.

Jan Werbi駍ki
=====================================
Niewiarygodne , jaka 縠lazna g硂wa.

痚 te Tacy nadal w historii ewolucji nie wyga秎i :-)
Nie mam na to wp硑wu, 秎epe uliczki w dziejach inwestowania sa nadal modne.

stra縜cka kroovka z Bielska

Data: 2011-10-18 17:53:45
Autor: Jan Werbinski
Jest ponad 6 zlotych-nastepny wpis dla EEX ponad 7 zlotych

Dzi EEX -3,74%

--
Jan Werbi駍ki

Data: 2011-10-17 20:11:42
Autor: Rafi
Jest ponad 6 zlotych-nastepny wpis dla EEX ponad 7 zlotych

U縴tkownik "Jan Werbinski" <janwer@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:j7grkb$rib$1inews.gazeta.pl...
My秎, 縠 teraz jest dobra okazja aby wyskoczy ze 秏iecia przed kolejn
zwa砶.

To wyskocz i p硑 bo nudzisz...

Opinia kroovki nt obecnej sytuacji na EEX