Opinia nauczyciela o rodzicach

Data: 2012-06-05 21:49:53
Autor: Bydlę
Opinia nauczyciela o rodzicach
On 2012-06-05 21:18:16 +0200, "Justyna Vicky S." <vickys81@tylko.poczta.bez.gazeta.tego.pl> said:

czy przekazanie swojej opinii o rodzicach, często wyniesionej wskutek zaledwie kilku rozmów i mocno negatywnej, jest etyczne?

ntg

--
Bydlę

Data: 2012-06-05 22:33:00
Autor: Justyna Vicky S.

On 2012-06-05 21:18:16 +0200, "Justyna Vicky S." <vickys81@tylko.poczta.bez.gazeta.tego.pl> said:

czy przekazanie swojej opinii o rodzicach, często wyniesionej wskutek zaledwie kilku rozmów i mocno negatywnej, jest etyczne?

ntg

A możesz mi napisać jaka grupa będzie bardziej "tg"?

--
Justyna Vicky S.

Data: 2012-06-05 16:17:19
Autor: witek

Data: 2012-06-06 08:37:42
Autor: Roman Rumpel

On 2012-06-05 21:18:16 +0200, "Justyna Vicky S."
[...]

Takie bzdury są prawnie irrelewantne po prostu. Dlatego faktycznie ntg.

--
Chodzi o to, że władza wprowadziła ślub jako akt powołania podmiotu gospodarczego (zawarcie spółki), w której mają się rodzić ich niewolnicy. A pożycie to taka zabawa władzy cudzym kosztem, najważniejsze aby ktoś tyrał na utrzymanie spółki - jest spółka są podatki i darmowa obsługa politycznych ćwoków (c) by  NKAB

Data: 2012-06-06 19:18:24
Autor: John Kołalsky
Opinia nauczyciela o rodzicach

Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@gazeta.pl>

http://www.sjp.pl/irrelewantne dopuszczalne w grach

Data: 2012-06-06 09:06:36
Autor: Tomaszek
Opinia nauczyciela o rodzicach
W dniu 2012-06-05 22:33, Justyna Vicky S. pisze:
A możesz mi napisać jaka grupa będzie bardziej "tg"?

pl.soc.dzieci
pl.soc.dzieci.starsze
pl.soc.rodzina

Data: 2012-06-07 19:41:33
Autor: Bydlę

On 2012-06-05 21:18:16 +0200, "Justyna Vicky S." <vickys81@tylko.poczta.bez.gazeta.tego.pl> said:

czy przekazanie swojej opinii o rodzicach, często wyniesionej wskutek zaledwie kilku rozmów i mocno negatywnej, jest etyczne?

ntg

A możesz mi napisać jaka grupa będzie bardziej "tg"?

Ta o nazwie pl.soc.savoir-vivre.
(bo pytanie jest o etyczną stronę, więc nie o prawną)

--
Bydlę

Opinia nauczyciela o rodzicach