Opinie

Data: 2013-06-19 22:21:09
Autor: boukun
Opinie
Dla Anatola.

Nowe opinie o
Pini Polonia

Za co wyleciał PO kierownika z mroźni?

nikt, nic nie zmieni w tym burdelu..... zadne kontrole nie wykrywaja ....a dlaczego? sami wiecie.

W pini jest zajebiscie kumpel robił tam ponad 2 lata i zachorował dostał zwolnienie od lekarza na kilka dni ,Zadzwonił do niego telefon z pini że ma przyjść nawet jak ma zwolnienie bo jak nie to wypad a że człowiek honorowy to się rozstał z obozem pracy

Całość tu

http://www.kutno.net.pl/?strona=forum&pd=listapostow&id=18344

boukun

Data: 2013-06-19 22:25:23
Autor: boukun
Opinie
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kpt4jp$5ld$1mx1.internetia.pl...
[...]

Dalej:

kolego co piszesz ze w pini jest tak dobrze ze takie stoją auta. ja tam tyrałem długo,i wiem bardzo dobrze jak tam jest co to za auta jak wiek kazdego prawie przekracz 12 lat to więc się ogarnij,to czemu tyracje bez umowy albo jak jest kasa to jak te osły czekacje na przemysłowej na kasę.zal mi jest ciebie.jeszcze wspomnę co do samochodów większość pracowników to wróciła z zachodu i dlatego są auta z całej polski.ja do pini nie wrócę.były niewolnik

Ludzie skoro jest tak źle to poco tam pracujecie nikt was przecież siłą nie trzyma .Zobaczcie jakie tak stoją drogie samochody, i na jakich rejestracjach(cała polska).Ja pracuje 2,5 roku i uważam że jest to zakład taki jak każdy ,niczym się nieróżni od innych. Bzdury piszą ci co już nie pracują a szukają sensacji.

Głupi ludzie idą tam jak by się wszyscy zwolnili to pini by sie zesrał z żalu i z nerw ja rozumiem że jest ciężko o pracę ale jak by pini nie było też byście musieli sobie radzić a tak to traktuje was jak bydło i będzie coraz gorzej ,trzeba coś zniszczyć poświęcić dla zbudowania lepszego jutra i troche szacunku ludzie dla siebie,życie jest krótki żeby was jakis rumun ,ukrainiec czy makaroniarz traktował jak szmate -JESTEŚCIE LUDZMI PRACY SOLĄ TEJ ZIEMI NIE DAJCIE SOBĄ POMIATAĆ

stołowka to totalna żenada,stara to już sie nawet nie podnosi tylko stale miele ^^^^ i wyciąga rece po kase za bułki heh zarcie coraz gorsze

a jak tam na stołówce jeszcze dają to samo do żarcia w poniedziałek parówka a we wtorek kasza itd.albo jaja stare durne baby ze stołówki zwolnić je.

Witam szukam fajnych kobiet z ukrainy do spedzania czasu wolnego.GG 580363

tam pracować to masakra stoisz zamknięty jak w auchwistchz i świata nie widzisz pracowałam tam na obróbce rok temu ale powiedziałam koniec i znalazłam prace bo idzie ale trzeba chcieć głupie gadanie że pini dał prace a jak by go nie było to co to koniec życia nie prawda też można pracować może za troszeczkę mniejsze pieniądze ale bez nerwów ludzie tylko myśleć pozdrawiam was

PAN PINI TO GOŚĆ KTÓREGO NIKT NIE RUSZY. BEZKARNOŚĆ PRAWA W POLONII I HAMBURGERZE TAK JEST OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kretynie nie obrażaj osób które pracują ciężko gdyż życie ich do tego zmuszyło w w tym kraju

boukun

Opinie