Opinie PEUGEOT 406

Data: 2009-09-25 22:21:06
Autor: Viking
Opinie PEUGEOT 406

"ABC" <brak@gazeta.pl> wrote in message news:h9j4in$jt7$1inews.gazeta.pl...
Obecnie szukam jakiegoś niedrogiego samochodu. W oko wpadło mi kilka PEUGOTow 406. Patrze na rocznik 2003 i 2004 z silnikiem HDI. Jakie są opinie na temat tych samochodów? Przebieg ok 140000-220000. Na co zwracać uwagę, co się w nich psuje najczęściej? W gre wchodzą egzemplarze sprowadzone głównie z francji. Czy unikać białych, czy one może jeżdżą na taxi i mają takie przebiegi?

Jeśli nie ten model to co innego warto kupić za 18-20tys.
To kwestia gustu ale spodobało mi się to auto.

ujezdzam 2litrowego klekota i jak wspomnial przedmowca linka recznego jest kaput, drobne problemy z elektryka, wlasciwie to drobne problemy z radiem, raz na pol roku sam sie podglosni;)
mialem problem z obrotami o ktorym wpominalem na grupie, niektorzy nawet doktoraty z tego popisali, wypalilem caly diesel, zalalem na nowo i jak reka odjal, tfu tfu poki co...
na 75 litrach robie ok 1100km...
rocznik 99, teraz mam jakies 170tys przejechane, absolutnie uwielbiam ten samochod

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Opinie PEUGEOT 406