Opinie PEUGEOT 406

Data: 2009-09-26 00:48:57
Autor: Konrad L
Opinie PEUGEOT 406
Na +
-ogolnie bardzo wygodny
-duuuuuuzo miejsca
-miekkie zawieszenie bardzo fajnie lagodzace nawet pokazne uskoki i dziury na drodze
-bardzo fajnie materialy, przytulny welur na bardzo wygodnych fotelach
-wogole nie czuc predkosci
-cicho w srodku, tzn diesla troche slychac ale porownujac np z golfem 5 to jest znacznie ciszej, szczegolnie szumy opon i oplywu powietrza sa swietnie wyciszone.
-dosyc wysoko zawieszony
-projekt wnetrza (zegary, konsola, deska) widac juz ze nie jest to pierwsza mlodosc ale w sumie ladnie i ze smakiem jest to zaprojektowane, materialy sa OK i nie wali tandeta jak w niektorych nowych pozlacanych i posrebrzanych cudactwach.
-spalanie, minimum w trasie 5,4 l/100, a taka mieszana norma utrzymuje mi sie na poziomie 6,4-6,8
-mam wersje kombi i bagaznik jest gigantyczny
-praktycznie wszytskomajacy, klima, elek.szyby, czujnik deszczu,radio sterowane manetka itp.

Na -
-promien skretu jak jakis autobus, przy manewrach w ciasnych miejscach moze byc czasem problem :)
-uklad kierowniczy nie jest zbyt pewny, nie jest to samochod do szybkich i ciasnych zakretow, a raczej wygodny krazownik.
-Ta slynna AWARYJNOSC aut na F w moim przypadku sie potwierdzila, mimo ze z dystansem do tego podchodzilem.
Przez niecaly rok:
- cieknaca maglownica -> regeneracja + montaz = 800+150
- napinacz paska klinowego sie "popsul" => brak ladowania i samochod rozkraczony w polu
- kolo dwumasowe(przebieg 180 tys) => jako ze i sprzeglo sie skonczylo to wymienilem na jednomasowy komplet valeo => 1400+350
- zerwana linka recznego, linka wymieniona a reczny praktycznie dalej nie trzyma.. ehh
- od kilku dni pojawia sie i znika ABS Fault
- dziura w intercoolerze
- radio zdechlo ni z tego ni z owego, musialem kupic 2-gie na all.
- czasami cuda z elektronika, np ostatnio radio sie nie chcialo wylaczyc, dopiero po kilkukrotnym zapaleniu i zgaszeniu udalo sie je uciszyc.
- manetki od kierunkow sie sypia, sie toto jakos rozluznia i lata bezwladnie wlaczajac/wylaczajac migacze w nieodpowiednich momentach, a sam przelacznik zespolony 1000 zl w aso.

Tak wiec rozwaz sam, mozliwe ze mam po prostu pecha... :) Nawet po tych doswiadczeniach jestem rozdarty, bo nie wiem co bym musial kupic zeby zapewnilo taka wygode.
Dotyczy 2.0hdi 2003r

Pozdr.

Opinie PEUGEOT 406