Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.

Data: 2010-02-03 22:40:12
Autor: benov
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
Witam,

Mam taki sprzet na oku, lecz niz znalazlem zbyt wiele opinii o nim. Jezdzil ktos czyms takim, moze ktos ma/mial? Porownac to mozna pewnie do cbr f4, moze do nowszych (mniejszych)600-tek, nie wiem sam. Jakies opinie, wrazenia z jazdy mile widziane. Kolejna kwestia jest awaryjnosc i dostepnosc serwisu. Boryka sie ten model z jakimis typowymi upierdliwymi usterkami. Slyszalem ze daytona 675 lubi pociagnac oleju, ale to zupelnie inne silniki. Moze elektronika siada jak w starszych modelach sprint itp? Ktos ma doswiadczenia z serwisem Triumpha w PL ? Prosze o jakies opinie, nie chce kupic sprzeta ktory spedzi wiecej czasu w serwisie niz na drodze ;)

--
pozdr
yz250f '06

Data: 2010-02-03 22:42:02
Autor: benov
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
Zapomnialem, rocznik 2005.

--
pozdr
yz250f '06

Data: 2010-02-04 03:05:35
Autor: zuzka600f
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
  Czesc :)

On 3 Lut, 22:42, "benov" <benov@kakademona_wp.pl> wrote:
Zapomnialem, rocznik 2005.

Co do samego moto, to proponuje Ci poszukanie na forach RAT (http://
www.triumphrat.net) - wejdz w forum dla sportow i tam pewnie bedziesz
mial skarbnice wiedzy. Z 675 osobiscie mam dobre doswiadczenia z
wyjatkiem komfortu, a w zasadzie jego braku, ale primo - nie tego sie
po tych sprzetach oczekuje, secundo - ja mam skrzywienie na tym
punkcie i jezdze ST ;) No i przejechalem 675 jakies moze 1000 km ;)

Co do serwisu bielizny w PL, to jest jeden zdecydowanie polecany -
Booster Katowice. Jak jestes ze Slaska, to problemu nie masz. Ktos
ostatnio twierdzil, ze odkryl jakis sensowny serwis autoryzowany w
'otulinie' Wawy, ale ja na razie poczekam na wiecej opinii. Poza tym
Michal Demczuk juz przynajmniej jedna bielizne naprawial. Co do
czesci, to 2005 rocznik podlega jak najbardziej zamawianiu przez
importera (zobowiazuja sie do dostarczania gratow do modeli '96+), ale
przynajmniej na razie terminy rozwalaja - min. 2 tygodnie czekania na
czesci nieeksploatacyjne. Z eksploatacyjnymi nie ma problemu.

Gdybys pytal o ST1050, to moglbym Ci sporo napisac, bo prawie 50 kkm
na takim mam nalatane i kilku ludzi z takimi sprzetami znam, ale o
daytonie wiem malo.

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-02-08 20:29:59
Autor: benov
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.

Widze ze sprzet bardzo malo popularny :/

--
benov

Data: 2010-02-08 22:18:39
Autor: Tytus
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
Siemka

***Użytkownik "benov"
Widze ze sprzet bardzo malo popularny :/

No to napisze - pewnie userzy zajeci szukaniem serwisu

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-09 09:52:05
Autor: Kefir
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
Elou!
"benov" <benov@kakademona_wp.pl> wrote in message news:hkppcq$e3l$1nemesis.news.neostrada.pl...

Widze ze sprzet bardzo malo popularny :/

Tytus korzysta z kazdej okazji by pokazac jak jest oblatany w temacie Trujfa, oraz ze swego zdania na temait ich podlego autoramentu w stosunku do cudownej Japonii, nie zmienil.
Poguglasz sobie czy podeslac pare linkow swiatlych oipinii?

Data: 2010-02-09 11:36:39
Autor: Tytus z fabryki
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
Siemka

***"Kefir"
Tytus korzysta z kazdej okazji by pokazac jak jest oblatany w temacie Trujfa, oraz ze swego zdania na temait ich podlego autoramentu w stosunku do
 cudownej Japonii, nie zmienil.

Alez Kefiru - uwielbiam Twoje nadinterpretacje, a tylko krowa nie zmienia zdania i jak trafi sie taki user bielizny co w ciagu 15 minutowej rozmowy nie poskarzy sie na problem z ta marka byc moze zblize sie przy nastepnej okazji na mniej niz 50 m do rzeczonego sprzeta. (Na harleju panie juz nawet siedzialem :)
No a kiedy znalezienie serwisu w/w marki w ktorym beda umieli zrobic wiecej niz napompowanie opon w 2 milionowym miescie przestanie byc zjawiskiem moze nawet go dotkne.
BTW u mnie we firmie planuja ruszyc na wiosne z serwisem moto - juz im podpowiadam czego maja sie uczyc - elektronika mamy niezlego, front robot zapewniony.

Tytus z fabryki

P.S. Powyzsze tresci zostaly zaczepniete z nie zawsze trzezwych rozmow i obserwacji szczesliwych posiadaczy motocykli marki Triumph i moga byc zafalszowane przez ich przywiazanie do marki.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-02-09 12:11:43
Autor: KJ Siła Słów
Tytus z fabryki pisze:

Alez Kefiru - uwielbiam Twoje nadinterpretacje, a tylko krowa nie zmienia zdania

Dokladnie, pamietam jak jezdziles wiele lat po Kawasaki.
:-)

Tylko nie wiem czy przeniesienie atencji na Triumpha to rozwoj czy regres.

Pamietam tez jak Ducati tez mialo swoja epoke chlopca do bicia na tej grupie. Z Triumpha tez kiedys zejdziemy - jak tylko Chiny zaczna robic pojemnosci wyzej 500, czyli gdzies do 2014 mamy czas. Potem to nie wiem, moze przyjdzie czas Mongolii, Indii czy innego wannabe tygrysa rynkow moto.

KJ

Data: 2010-02-09 13:09:33
Autor: Monster
W dniu 2010-02-09 12:11, KJ Siła Słów pisze:

[...]
Chiny już dawno robiły 750ccm:-)CJ750, Oczywiście kopia BMW R71

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-02-09 13:43:45
Autor: Jasio
Użytkownik "Monster" <alpy2@op.pl> napisał w wiadomości news:hkrjem$lc4$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Chiny posiadają Benelli, które robi tak niepowtarzalne motocykle, że się ich nie da skopiować jako "motocykla kupionego w internecie, który zainspirował naszych stylistów".

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-02-09 14:51:21
Autor: KJ Siła Słów
Jasio pisze:

Chiny już dawno robiły 750ccm:-)CJ750, Oczywiście kopia BMW R71

Chiny posiadają Benelli,

Panowie, umowmy sie:

Dopoki da sie wymowic nazwe Producenta na jednym oddechu to nie jest dla mnie chinski motocykl.

KJ

Data: 2010-02-09 15:04:25
Autor: Magic
KJ Siła Słów pisze:
Jasio pisze:

[...]

Coś krótkie masz te oddechy.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-09 15:17:52
Autor: KJ Siła Słów
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
Magic pisze:

Coś krótkie masz te oddechy.

Skoro potrzeba odpisywania na moje posty jest w Tobie tak nieprzezwyciezona to przynajmniej nie czytaj ich tak doslownie.

KJ

Data: 2010-02-10 14:46:28
Autor: Magic
KJ Siła Słów pisze:
Magic pisze:

Coś krótkie masz te oddechy.

Skoro potrzeba odpisywania na moje posty jest w Tobie tak nieprzezwyciezona to przynajmniej nie czytaj ich tak doslownie.

Kolega czegoś widze zestresowany i bez humoru. To ja już nie będe drażnił.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-10 15:08:00
Autor: KJ Siła Słów
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
Magic pisze:

 To ja już nie będe drażnił.

no nie, czemu, przypierdalaj sie.

Tylko tak zeby mi sie chcialo odpisywac.

Ze mna to nie tak jak na HC gdzie rzadza jednoliniowe riposty.

KJ

Data: 2010-02-10 15:16:58
Autor: Magic
KJ Siła Słów pisze:
Magic pisze:

 To ja już nie będe drażnił.

no nie, czemu, przypierdalaj sie.

Tak to jest jak człowiek ma dobre intencje. Zmartwiłem się stanem Twego ukłądu oddechowego i zjebkę dostałem. Następnym razem, chocbyś prosił o usta-usta - nie zrobię.

Ze mna to nie tak jak na HC gdzie rzadza jednoliniowe riposty.

Mądrej głowie dość dwie słowie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-09 14:04:39
Autor: Magic
KJ Siła Słów pisze:
Tytus z fabryki pisze:

[...]

Nie sądze by była to tylko kwestia "mody" - raczej reakcja na konkretne bolączki danej marki, nie tylko w samych motocyklach ale i sytuacji na polskim rynku.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-09 15:57:06
Autor: Tytus z fabryki
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
Dokladnie, pamietam jak jezdziles wiele lat po Kawasaki.
:-)

Kurna to ja gdzies napisalem cos dobrego na temat Kawasaki???

Tytus z fabryki
P.S. Z hondy tez lubilem sie posmiac - niestety na porownaniach do kosiarek sie konczy...

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-02-09 16:21:35
Autor: KJ Siła Słów
Tytus z fabryki pisze:

Kurna to ja gdzies napisalem cos dobrego na temat Kawasaki???

Mowiles ze fajne koparki robia.

KJ

Data: 2010-02-10 07:32:50
Autor: Tytus
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
Siemka

***"KJ Siła Słów"
Mowiles ze fajne koparki robia.

Pacz jaki uwazny czytacz sie znalazl - slaby z Ciebie precel :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-09 13:25:07
Autor: benov
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal
Poguglasz sobie czy podeslac pare linkow swiatlych oipinii?

Jakies testy i porownania wyguglalem, niestety opinii userow nie znalazlem.
Interesuje mnie opinia kogos kto nawinal na takim troche kilometrow. Czy jest to awaryjny sprzet.

--
benov

Data: 2010-02-09 13:29:24
Autor: KJ Siła Słów
benov pisze:

Jakies testy i porownania wyguglalem, niestety opinii userow nie znalazlem.
Interesuje mnie opinia kogos kto nawinal na takim troche kilometrow. Czy jest to awaryjny sprzet.

grzebij w archiwum listy. Wayne tym jezdzil jak pamietam, ale nie wiem czy tym rocznikiem.

KJ

Data: 2010-02-09 15:13:10
Autor: Kefir
"KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> wrote in message news:hkrkju$njq$1atlantis.news.neostrada.pl...
benov pisze:

[...]

Uejni ma 955 '97. Poza problemem z 2-gim biegiem zalatwionym w ramach gwarancji, nie slyszalem by narzekal, choc Tytus moze byc odmiennego zdania co do powyzszego i ponizeszego tez ;)

Z autopsji po ~40 kkm w siodle 955 '99 :
1 slaby przedni hamulec, zaciski identyczne z GSXR z pocz lat 90-tych i Banditem 1200 w wersjach z czterotloczkowymi zaciskami. Pompa hamulcowa takze nie najlepsza.
2. Trzeba uwazac na korek ukladu chlodzenia. Uwazalem zbyt malo i przegrzalem prawie nowy piec.
3. Kolega mial problem z komputerem (ECU) , jednak niewykluczone ze spowodowal to (IMO) slaby akumulator. ECU ogolnie nie lubia zbyt niskiego napiecia zasilania, a do Trujfa zapakowano Sagem'a (trudno chyba wybrac gorzej).
4. Jesli silnik jest zasilany wtryskowo nalezy uwazac na synchronizacje - malo kto w Polsce umie to zrobic.

Po odbudowie zarznietego piecyka nie zamierzam zmieniac na nic innego, a juz z pewnoscia moim "glownym" sprzetem nie bedzie cos gonionego ryzem ;) Japsowski korek do chlodnicy, owszem.

Data: 2010-02-10 15:19:50
Autor: Magic
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
Kefir pisze:

Uejni ma 955 '97.

T595, i za pozwoleństwem forwarduję:
"1. Tak jak Kef napisał zniknął mi 3 bieg chyba, była to wada fabryczna pierwszego rocznika T595, był recall i w nowszych skrzynia jest ok.
2. Padł mi przekaźnik boscha - standard w tym modelu, tanie, warto jeden ze sobą wozić po prostu na wszelki wypadek, te same przekaźniki są w jakimś modelu samochodu BMW, koszt 40zł.
3. Pod koniec słabo chodził na zimno, prawdopodobnie silnik krokowy do wymiany, nie zdążyłem wymienić bo zaglebiłem, 4. podobno padają kompy sagema, mnie nie padł.
5. łamią się też podobno końcówki mocowania przewodów paliwowych w baku (w pierwszych rocznikach plastikowe) i cieknie benzyna, nie miałem tego problemu.
6. w pierwszych kilku miesiącach T595 były wadliwe ramy pękały przy główce, był recall, mój miał VIN powyżej tych z recallu i ramę spawaną w innej technologii, zero problemu.

Poza tym bardzo fajny motur, bardzo pozytywnie wspominam, 30kkm zrobiłem z tego co pamiętam. Jedyny minus to, że dosyć mały i wygoda jak we wszystkich sportach, a przy wysokich temperaturach jak się włączy dmuchawa to wieje gorącem po udach."

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-11 15:59:01
Autor: Kefir
"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote in message news:hkufvd$6sn$2nemesis.news.neostrada.pl...
Kefir pisze:

Uejni ma 955 '97.

T595, i za pozwoleństwem forwarduję:

Uscislajac: model T595 o pojemnosci 955, kolegaz zas pyta o sprzet o pojemnosci 600.

Data: 2010-02-09 06:33:13
Autor: zuzka600f
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
  Czesc :)
benov, ja tak sobie patrze i tak sobie mysle, ze powinienes pytac
tych, co nigdy trujfem nie jezdzili, bo ci co jezdzili/jezdza, to sa
skazeni uwielbieniem dla marki i nieobiektywni, a tamci na pewno
wiedza lepiej ;D

  Pozdrawiam :)
  Tomek
  z bielizna pod d.

Data: 2010-02-09 15:53:45
Autor: Tytus z fabryki
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
Siemka

*** "zuzka600f"
skazeni uwielbieniem dla marki i nieobiektywni, a tamci na pewno wiedza lepiej ;D

Takoz napisalem :)
a Ty siem nie mondrzyj bo podesle Ci foto z SM jak w plaszczyku na skuterku z dachem jezdzisz :)
ehhh wspomnienia - znalazlem nawet swoja XZ550 w jedny z reportazy Pana Marka :)

Tytus z fabryki

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-02-09 07:08:36
Autor: zuzka600f

On 9 Lut, 15:53, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

a Ty siem nie mondrzyj bo podesle Ci foto z SM jak w plaszczyku na skuterku
z dachem jezdzisz :)

Wspomnien czar :D Ale nie w plaszczyku ino w marynarze i chyba nawet z
dusicielem na szyi ;) A na derbiku niestety foty nie mam :(

ehhh wspomnienia - znalazlem nawet swoja XZ550 w jedny z reportazy Pana

Lomatkoicorko, chorujesz i nie masz co robic ??? Ktory to rocznik SM
dorwales??? ;D

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-02-09 16:44:17
Autor: Tytus z fabryki
[...]

Niom we wszaliku, ale optuje ze to plaszczyk 3/4

***Lomatkoicorko, chorujesz i nie masz co robic ??? Ktory to rocznik SM dorwales??? ;D

Porzadek we robocie robie ... chyba 99 rok.
Dzdzownika chudego tez mam na focie. I mase precli w kamizelkach i bez...i rajd felkowski i TBSZ :)

Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-02-09 07:55:56
Autor: zuzka600f

On 9 Lut, 16:44, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

Niom we wszaliku, ale optuje ze to plaszczyk 3/4

o wewszalik sie klocil nie bede, ale na 100% byla marynara, a dusiciel
mogl byc pod wewszalikiem ew.
ale mam tez bardziej kompromitujace foty w SM - np. na STX1300 ;D

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-02-09 16:01:21
Autor: Grzegorz Rogala
zuzka600f pisze:
[...]
A tam, daleki jestem od uwielbiania wlasnych motocykli ;)
Ale ten, no jak sie nowy kupi motocykl i sie o niego dba.. to oprocz chinczykow i BMW i KTM ;P To sie nowe motocykle nie psuja ;)

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-02-10 00:15:00
Autor: benov
Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
Bylem go obejrzec wszystko wyglada bardzo przyzwoicie, przywieziony z anglii.
Swieze oponki, swiezy naped, klocki itp.
Rocznik 2004, po slizgu. Tylko przebieg wysoki, ponad 50kkm.
Odpalil po pol roku stania od strzala. Moto po lekkiej glebie w atrakcyjnej cenie.
Niby wszystko pieknie, ale ten przebieg mnie troche niepokoi, chociaz pewnie wszystkie naprawde tyle maja, ale jakos tak spokojniej jak na zegarze troche mniej.
Wytrzymuja te sprzety takie przebiegi? Dodam ze nie kopci, nic nie rzezi i nie stuka... nie wiem sam.

--
benov

Data: 2010-02-10 15:22:04
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-10 00:15, benov pisze:

Rocznik 2004, po slizgu. Tylko przebieg wysoki, ponad 50kkm.

50 kkm w 5 lat to przeciez nie jest tragedia.

Niby wszystko pieknie, ale ten przebieg mnie troche niepokoi, chociaz pewnie
wszystkie naprawde tyle maja, ale jakos tak spokojniej jak na zegarze troche
mniej.

Se cofniesz na 35 i bedziesz mial statystyczny motocykl z Allegro.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-02-10 07:07:56
Autor: zuzka600f

On 10 Lut, 15:22, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Se cofniesz na 35 i bedziesz mial statystyczny motocykl z Allegro.

Az mi przypomniales moje spredawanie Zuzi, jak sie w koncu zjezylem,
bo trzy razy na pytanie, co gosciowi nie pasuje w moto, odpowiadal mi,
ze wszystko super, tylko ten przebieg (100 tys. w trzyletnim
moto ;) ).
W koncu go zapytalem, ile ma byc, zeby bylo dobrze, to mu za pare dni
przestawie i sie kupiec uspokoil ;) - koniec koncow kupil :)

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-02-10 18:33:24
Autor: benov
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:hkufef$d2r$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-10 00:15, benov pisze:

Rocznik 2004, po slizgu. Tylko przebieg wysoki, ponad 50kkm.

50 kkm w 5 lat to przeciez nie jest tragedia.

Se cofniesz na 35 i bedziesz mial statystyczny motocykl z Allegro.

W sumie w cenie tego motocykla moglbym miec cbr f3 tez po glebie.
Ciekawia mnie przebiegi na allegro, ciezko cos znalezc powyzej 30kkm w praktycznie kazdym roczniku. Tu mam pewnosc ze nie cofany. W tym egzemplarzu nie chodzi nawet o te 50kkm, tylko o to czy sportowe 600-tki tyle robia bez problemow? Czy to sie nie rozsypie za 20kkm. Dowiem sie jeszcze jak byl serwisowany.

--
benov

Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.