Opinie Triumph Trophy 900

Data: 2009-06-07 13:00:55
Autor: kenajad
Opinie Triumph Trophy 900
Witam,
znów dylemat:). Mam okazję kupić Triumph Trophy 900. Kłopot w tym, że
muszę do tego sprzedać swojego GSX 1100G. Wiem, wiem - tym samym
opuszczę rodzinę gsx-ów - ale właśnie - czy nie będę zawiedziony? Ma
ktoś doświadczenia z 900? Chodzi mi o praktykę - dane techniczne już
sobie znalazłem. Jakieś słabe punkty, coś co przekona mnie, że warto
zostawić sobie GSX i zrezygnować z Triumpha;)? Lub odwrotnie?
pozdrav
--
damian
GSX 1100G'91