Opinie na temat filmów Tarkowskiego

Data: 2009-04-07 22:33:50
Autor: Hans Kloss
Opinie na temat filmów Tarkowskiego
Iwan <blaiwan@iwan.pl> napisał(a):
Dlatego bardzo bym się chciał dowiedzieć co inni sądzą i jak interpretują twórczość rosyjskiego mistrza.

No dobra, więc ja sądzę że jest istnym mistrzem w marnowaniu taśmy filmowej. Popsuł jej całe kilometry produkując ilestam (próbowałem bodaj trzech) zupełnie niejadalnych "arcydzieł". Jako (nieco może trywialna) ilustracja  dokonań Mistrza niech niech posłuży  taka oto historyjka:
"Za butelką wódki w paryskiej restauracji siedzą Rżewski i Golicyn. Orkiestra zaczyna grać "Emigranckie tango"...- Ech...jaka tęsknota - wzdycha Rżewski - tak by się chciało choćby zaraz wskoczyć na scenę i nasrać w ten biały fortepian...- Nie można drogi panie, to nie Rosja - smutno odpowiada Golicyn -
 Francuzi nie zrozumieją , swołocze..."

No więc ja jestem przedstawicielem tej swołoczy która powyższego wyczynu (ani zadnego z dzieł Mistrza Tarkowskiego) z pewnościa przenigdy nie pajmiot ;).
J-23

--

Opinie na temat filmów Tarkowskiego