Data: 2010-10-29 15:50:35 | |
Autor: Marcin Luty | |
Opinie nt C5 3.0 V6 | |
Witajcie, Tylko jesli wydech rokuje, ze kilka lat pojzezdzi. Oryginal kosztuje 5 kpln, brak zamiennikow - dotyczy to tylko V6. -- ml |
|
Data: 2010-10-29 15:40:24 | |
Autor: Waldek Godel | |
Opinie nt C5 3.0 V6 | |
Dnia Fri, 29 Oct 2010 15:50:35 +0200, Marcin Luty napisał(a):
Tylko jesli wydech rokuje, ze kilka lat pojzezdzi. To też nie jest tak całkiem prawda. Wygląda, że to ma dwa tłumiki, ale de facto jest tylko jeden, tylny i robi go m.in. Walker (jakieś 250 zł na alledrogo) Obydwa katalizatory są do dostania bez problemu na ebayu po około 700 zł sztuka, zostaje coś co jest na pierwszy rzut oka środkowym tłumikiem, ale naprawdę jest tylko pogrubieniem łączenia dwóch rur w jedną. Nawet service.citroen.com nazywa to tylko rurą. Kazdy dobry tłumikarz powinien to dorobić za nie tak duże pieniądze. Fakt, wymieniając całość wyjdzie około 2k, tyle, ze 1500 z tego to katalizatory. Reszta powinna się zmieścić w 500-600 zł -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-10-29 12:40:50 | |
Autor: amos | |
Opinie nt C5 3.0 V6 | |
On 29 Paź, 16:40, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
To też nie jest tak całkiem prawda. Wygląda, że to ma dwa tłumiki, ale deDzieki za garsc calkiem konkretnych informacji. Mozesz cos napisac o zawieszeniu i amortyzatorach? Domyslam sie, ze sa tam zamontowane jakies specalne. Jak z kosztem serwisu tychze. No i kolejna dla mnie wazna sprawa - czy choc wersja exclusive ma przyzwoite naglosnienie? -- pozdrawiam amos |
|
Data: 2010-10-29 20:52:35 | |
Autor: Waldek Godel | |
Opinie nt C5 3.0 V6 | |
Dnia Fri, 29 Oct 2010 12:40:50 -0700 (PDT), amos napisał(a):
Mozesz cos napisac o zawieszeniu i amortyzatorach? Domyslam sie, ze sa Zawieszenie jest hydrauliczne którejś tam generacji - pompa elektryczna, płyn syntetyczny, auto w trybie sport się utwardza i powyżej 120 (wartość z pamięci) obniża przód o ileś tam mm. Oprócz tego w zasadzie jest to klasyczne citroenowskie zawieszenie, takie same jak od 50 lat. Amortyzatory się nie zużywają, bo to kalibrowane otwory w metalowych krążkach. Kule z azotem są już dosyć tanie, nawet w ASO. Siłowniki mylone przez większość z amortyzatorami póki co się jakoś strasznie nie psują, a później pewnie będą zestawy naprawcze jak do starszych modeli. Zestaw naprawczy to komplet uszczelek tłoczyska, bo na żużyciu oringów polega uszkodzenie siłownika. Przód to klasyczny mcpherson, tył klasyczna (dla francuzów) belka. Mechanicy klną na V6 bo pod maską ciasno (jak w każdym V6) No i kolejna dla mnie wazna sprawa - czy choc wersja exclusive ma Zdefiniuj przyzwoite.. Szaleństwo to jakieś nie jest. W C5 I będziesz mieć jedno ze standardowych radii RD3, w C5 II powinno byc (chyba) RD4, które już umie w MP3. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja. |
|
Data: 2010-10-29 23:17:56 | |
Autor: DoQ | |
Opinie nt C5 3.0 V6 | |
W dniu 2010-10-29 16:40, Waldek Godel pisze:
To też nie jest tak całkiem prawda. Wygląda, że to ma dwa tłumiki, ale de Ja mam oryginalny wydech w takiej V6 (97r!), katalizator sprawny, tlumik srodkowy sprawny (wszystko ciezkie,nic nie brzeczy), brak korozji - ogolnie wyglada jakby mial conajwyzej rok. Nie wiem z czego oni to robia, bo w takich TU w 206 rdzewieja na potege po raptem kilku latach... Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com |