Opinie nt C5 3.0 V6

Data: 2010-10-29 18:57:21
Autor: Arek M
Opinie nt C5 3.0 V6

Moze ktos mial okazje uzytkowac Cytryne C5 z silnikiem V6?
Czy to auto z tym silnikiem jest warte zainteresowania?

Szukam czegos rodzinnego z silnikiem powyzej 150KM. Silniki Diesla,
mimo, ze bardziej popularne jakos mnie nie przekonuja. Zreszta w ogole
do ropniaka nie moge.

Interesuje mnie tylko automat.

Oby to nie byla ta sama skrzynia, ktorÄ… pakowali do dwulitrowych benzyniakĂłw C5 z 2007 roku :)

Jezdziłem wieloma samochodami z automatyczną skrzynia biegów, ale takiego "crap'u" jak we wspomnianym aucie nie doswiadczylem w zadnym innym!

Psulo sie to na potęgę, do tego pracowało tragicznie (opoznienia, makabryczne spalanie jak połączenie z tym silnikiem). Jak ruszałem z podporządkowanej, to musiałem "doliczać" czas, w jakim ta skrzynia zbierze sie do pracy :)

Zdanie na temat francuskiej motoryzacji mam jakies tam - i gdyby nie wspomniane C5 i Lagunowych historii z mojego otoczenia byłoby całkiem pozytywne :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Opinie nt C5 3.0 V6