Opinie o Biobike, mocowanie lampki i SPiE

Data: 2009-11-03 20:29:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Opinie o Biobike, mocowanie lampki i SPiE
Witam!
Szybko i na temat:
1) jakie macie doświadczenia z Biobike? Dzwoniłem do nich dzisiaj, za
widelec stalowy (CrMo) chcą 150zł i chyba się skuszę, szczególnie, że
zrobią co mi się żywnie podoba...
2) mocowanie lampki-samoróbki: ma ktoś jakiś dobry patent? Mocowanie MUSI
być zaraz nad kołem, bo na kierownicy to jeździ czasem torba... Mocowanie w
lampce jest wzdłuż lampki, zdjęcia obecnego mocowania:
http://www.cmd.avx.pl/webm/l/PICT0004.JPG http://www.cmd.avx.pl/webm/l/PICT0005.JPG
http://www.cmd.avx.pl/webm/l/PICT0006.JPG
Tak, wiem, że paskudne. Ale działa! ;-)

3) trzecia sprawa: Spotkania Podróżników i Eksplorerów. Wiem, że ktoś z was
się wybiera. Możnaby się ustawić na jakieś podróżnicze piwo (albo coś). Kto
żyw i zainteresowan - niech się odezwie na mojego e-maila (m.karweta maupa
gmail.com), coś wymyślim. A jeżeli ktoś się nie wybiera bo nie wie "o co
cho": http://kolosy.pl/spe2009.php
Ja będę na imprezie od piątku, szczęśliwie uczelniane piątki mam wolne :-)

Data: 2009-11-03 11:42:30
Autor: tadek
Opinie o Biobike, mocowanie lampki i SPiE

--
Pozdrowienia,                            | Próżnoś repliki się spodziewał
Marek 'marcus075' Karweta                | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.

 chcą 150zł i chyba się skuszę, szczególnie, że
zrobią co mi się żywnie podoba...
a czy dobrze?
Ja kiedyś /2005 r/ zapytałem ich mailem o cenę zrobienia ramy i do
chwili obecnej nie dostałem odpowiedzi. W wyniku tego Orłowski kończy
mi trzecią ramę. Ale jak się lekceważy klienta.

Data: 2009-11-03 21:22:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Opinie o Biobike, mocowanie lampki i SPiE
tadek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Ja kiedyś /2005 r/ zapytałem ich mailem o cenę zrobienia ramy i do
chwili obecnej nie dostałem odpowiedzi. W wyniku tego Orłowski kończy
mi trzecią ramę. Ale jak się lekceważy klienta.

Życie jest straszne, idź się napij.
Ja też do nich mailowałem. Przez telefon są bardzo konkretni.
Przy okazji: dziękuję za opinię na temat Biobike. :-)
A Orłowski za to mnie dwa razy zlał.

Data: 2009-11-03 12:51:01
Autor: tadek
Opinie o Biobike, mocowanie lampki i SPiE

Data: 2009-11-03 12:52:46
Autor: tadek
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | bo to mezalians byłby dla psa.

trochę mi nie wyszło przed chwilą. Może od tej gorzały.
ale myślę że jaki klient taka reakcja Orłowskiego

Data: 2009-11-04 01:50:38
Autor: Titus Atomicus
Opinie o Biobike, mocowanie lampki i SPiE
In article <9bd8878c-694d-40da-9507-9406f6ac83a1@l13g2000yqb.googlegroups.com>,
 tadek <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote:

trochę mi nie wyszło przed chwilą. Może od tej gorzały.
ale myślę że jaki klient taka reakcja Orłowskiego

Uprzejmie prosze o nie propagowanie uzaleznien na tej grupie.

TA

Data: 2009-11-04 07:18:15
Autor: PeJot
tadek pisze:
Ale jak się lekceważy klienta.

To na jego miejsce przychodzi następny. I tak się to kręci.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-11-03 12:15:36
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
sp...@gmail.com> wrote:
[...]
Kontakt z nimi sredni - na majle nie odpisuja, tylko telefonicznie da
sie cos omowic. Poprosili o wiadomosc ze szczegolowymi danymi i
kontakt sie urwal:P
A odnosnie wykonania - pytalem sie kiedys na grupie, to ktos mial
problemy z ich widelcami + tarcze, gieły sie ramiona. Dostalem tez
zdjecia:)
Finalnie nie skusilem sie z powodu olewania klienta, giecie nie
przeszkadzaloby (chyba) bo biore V-ki.

Data: 2009-11-03 21:36:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Opinie o Biobike, mocowanie lampki i SPiE
Michał 'miok' Rzeźnik bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
A odnosnie wykonania - pytalem sie kiedys na grupie, to ktos mial
problemy z ich widelcami + tarcze, gieły sie ramiona. Dostalem tez
zdjecia:)

Kurna, to niedopsz, bo też będę miał tarczę.
Na jakim to widelcu było pamiętasz może?

Data: 2009-11-03 22:14:07
Autor: szaman
Opinie o Biobike, mocowanie lampki i SPiE
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

[...]

Odpada niestety znów w tym roku... autokarówka z kursu ;/

sz

Data: 2009-11-03 23:37:35
Autor: kenubi
Marek 'marcus075' Karweta wrote:

[...]

Ale co właściwie chcesz osiągnąć? Rozumiem, że lepszego miejsca nie widzisz dla niej - czyli tylko wykonac ładniejszy kawałek kątownika i przykręcić ~podobnie.
Albo można przez 2 obejmki (jedna przez drugą i lampkę) do rur np.:
http://www.mirimpex.pl/?p=p_32&iCategory=32&iPage=2

Takie "torro" ( do dostania z zwykłym metalowo-hydraulicznym po 1.50)
I olać mocowanie "oryginalne" ale to by trzeba albo do główki ramy (widzę masz "prześwit" między rurami albo do amora ~na goleni.
pozdrawiam
Ehhh, wiatr ucichł, przydał by się kumpel pojeździć po nocy :(

Opinie o Biobike, mocowanie lampki i SPiE