Opinie o Biobike, mocowanie lampki i SPiE

Data: 2009-11-03 22:14:07
Autor: szaman
Opinie o Biobike, mocowanie lampki i SPiE
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

3) trzecia sprawa: Spotkania Podróżników i Eksplorerów. Wiem, że ktoś z was
się wybiera. Możnaby się ustawić na jakieś podróżnicze piwo (albo coś). Kto
żyw i zainteresowan - niech się odezwie na mojego e-maila (m.karweta maupa
gmail.com), coś wymyślim. A jeżeli ktoś się nie wybiera bo nie wie "o co
cho": http://kolosy.pl/spe2009.php
Ja będę na imprezie od piątku, szczęśliwie uczelniane piątki mam wolne :-)

Odpada niestety znów w tym roku... autokarówka z kursu ;/

sz

Opinie o Biobike, mocowanie lampki i SPiE