Opinie o Cree P4

Data: 2009-10-11 19:37:37
Autor: Lukasz Zamel
Opinie o Cree P4
Witam,
postanowilem kupic nowa lampke. Ma ktos doswiadczenie z tymi dwiema:
http://allegro.pl/item757456147_latarka_cree_p4_180lm_zoom_3_aaa_uchwyt_super.html
http://allegro.pl/item758616224_latarka_cree_p4_180lm_zoom_3_aaa_uchwyt.html

Sa prawie identyczne, ale ta drozsza ma slabsza diode.
A moze ktos poleci cos lepszego?

Pozdrawiam,
Lukasz

Data: 2009-10-11 11:48:34
Autor: mm
Opinie o Cree P4
On 11 Paź, 19:37, Lukasz Zamel <imie.i.nazwi...@gmail.com> wrote:

Sa prawie identyczne, ale ta drozsza ma slabsza diode.
A moze ktos poleci cos lepszego?

ja mam taki zestaw i jestem zadowolony :
i do kompletu akumulatorki 18650 zdemontowane z baterii do lapka
(można kupić na allegro) lub nówki:
łączny koszt będzie podobny do tej lampki co podałeś ale będziesz miał
światełko z którym można bez obaw po lesie pojeżdzić z prędkościami
rzędu 25km/h, tylko w zakrętach czasem brakuje światła po bokach ale
to rozwiązuje dokupienie drugiej lampki :). Na High świeci ok 2,5
godziny, na Mid nie sprawdzałem,do jazdy miejskiej, i poza miastem na
szosie wystarcza Low -czas świecenia ok 10h z tego co wyczytałem na
forum dealextreme, mi się nie chciało sprawdzać ;). Z wad wymieniłbym
tylko to że tryb Strobe jest z maksymalną jasnością i dość dużą
częstotliwością także nie nadaje się do jazdy chyba że chcemy oslepić
nadjeżdżających z przeciwka.
Gdybyś się zdecydował to kupuj osobno każdy przedmiot, wysyłka do
Polski jest za darmo a urząd celny się nie przyczepi, płatność przez
PayPal, czas oczekiwania 10-14dni jeśli towar jest dostępny.
Poczytaj forum www.swiatelka.pl duzo praktycznych informacji, w każdym
bądź razie latareczka na akumulatorkach 18650 to lepszy wybór niż AAA
czy AA. Piszę to z perspektywy czasu bo na początku kupiłem na 2xAA,
wydawały mi się bardziej uniwersalne ale świeciła słabiej i
zdecydowanie krócej niż ta na 18650 i była trochę dłuższa co
przeszkadzało czasem na kierownicy.

Data: 2009-10-11 20:52:27
Autor: Lukasz Zamel
Opinie o Cree P4
mm <wfsgsd@jadamspam.pl> wrote:
<snip>
Super :) Dzieki za informacje.

L.

Data: 2009-10-12 09:15:17
Autor: omega_fan
Opinie o Cree P4

"mm" <wfsgsd@jadamspam.pl> wrote in message news:5cd0f947-709b-4e24-b4ef-b7c2d7ab247dd10g2000yqh.googlegroups.com...
On 11 Paź, 19:37, Lukasz Zamel <imie.i.nazwi...@gmail.com> wrote:

Sa prawie identyczne, ale ta drozsza ma slabsza diode.
A moze ktos poleci cos lepszego?

ja mam taki zestaw i jestem zadowolony :

Ja mam taką latarkę:

i reszta w zasadzie to samo co kolega - i powiem tak: mega wypas, w trybie
HIGH noc staje się dniem :)  wada - 1 akumulator 18650 starcza na trochę ponad
godzinę w trybie HIGH.

Data: 2009-10-11 19:54:04
Autor: kml
Opinie o Cree P4

Użytkownik "Lukasz Zamel" <imie.i.nazwisko@gmail.com> napisał w wiadomości news:1oh9q6-lmu.ln1lzamel.eu...
[...]

http://dominik.magma-net.pl/mod/

kml
Last update 04/10/2009 napęd na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza.

Data: 2009-10-11 20:09:36
Autor: Lukasz Zamel
Opinie o Cree P4
kml <AflySteX@gaozefta.lp> wrote:
http://dominik.magma-net.pl/mod/
Dzieki, widzialem juz. Nie ma tam nic podobnego (a te fajne sa za drogie).

L.

Data: 2009-10-11 20:13:54
Autor: kml
Opinie o Cree P4

Użytkownik "Lukasz Zamel" <imie.i.nazwisko@gmail.com> napisał w wiadomości news:0kj9q6-lmu.ln1lzamel.eu...
kml <AflySteX@gaozefta.lp> wrote:
http://dominik.magma-net.pl/mod/
Dzieki, widzialem juz. Nie ma tam nic podobnego (a te fajne sa za drogie).

I dlatego ja stwierdziłem, że kupie od razu fajną (drogie) i wybrałem rodzimą produkcję. Niestety dobre rzeczy są drogie :(

Data: 2009-10-11 20:23:56
Autor: Lukasz Zamel
Opinie o Cree P4
kml <AflySteX@gaozefta.lp> wrote:
I dlatego ja stwierdziłem, że kupie od razu fajną (drogie) i wybrałem rodzimą produkcję. Niestety dobre rzeczy są drogie :(
Niestety mam tutaj ograniczony budzet.
Chyba jednak zaryzykuje, bo wszystko bedzie lepsze od obecnej.

L.

Data: 2009-10-11 20:12:09
Autor: Niewe
Opinie o Cree P4
Lukasz Zamel pisze:
[...]

A ja się podłączę pod wątek. Zainteresowało mnie mocowanie tej latarki. Czy coś podobnego można kupić oddzielnie? Mam Sigmę PowerLed i jedyną jej słabą stroną jest właśnie mocowanie. Coś takiego mogłoby załatwić sprawę.

Data: 2009-10-11 20:15:30
Autor: .
Opinie o Cree P4
[...]

uchwyty te były swego czasu po 4 pln na allegro
nie pasuja do grubszych kierownic (enduro/dh)

Data: 2009-10-12 14:23:20
Autor: Tomasso
Opinie o Cree P4
Użytkownik "." napisał:

uchwyty te były swego czasu po 4 pln na allegro
nie pasuja do grubszych kierownic (enduro/dh)

Są, niestety drożej:
http://allegro.pl/item762404084_masz_ulubiona_latarke_reczna_uchwyt_rowerowy_do.html

Data: 2009-10-12 07:13:23
Autor: kruk
Opinie o Cree P4
On 12 Paź, 14:23, "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "." napisał:

> uchwyty te były swego czasu po 4 pln na allegro
> nie pasuja do grubszych kierownic (enduro/dh)

Są, niestety drożej:http://allegro.pl/item762404084_masz_ulubiona_latarke_reczna_uchwyt_r...

jak możesz poczekać te parę tygodni i masz konto paypal -  to taniej
niż tu chyba nie kupisz (przesyłka darmowa)
tylko to mocowanie podobno nie za bardzo się sprawdza na wertepach -
opinia przeczytana w jakims wątku na www.swiatelka.pl
i inne mocowania:
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.915~search.bicycle%20mount

Data: 2009-10-17 19:20:15
Autor: pawel(suw)
Opinie o Cree P4
Lukasz Zamel pisze:
[...]

Dziś na bazarze kupiłem tą:
http://allegro.pl/item766776014_latarka_ssc_120lm_zoom_3_aaa_uchwyt_super.html

za 15 zł. takie samo opakowanie,pokrowiec, w załącvzeniu trzy AAA.
Zasięg? max30m.pod latarnią nie widać żeby doświetlało jezdnię.

Data: 2009-10-17 23:23:26
Autor: FD
Opinie o Cree P4
pawel(suw) pisze:

Dziś na bazarze kupiłem tą:

a gdzie ten bazar?? ;>

Data: 2009-10-18 09:12:05
Autor: pawel(suw)
Opinie o Cree P4
FD pisze:
pawel(suw) pisze:

Dziś na bazarze kupiłem tą:

a gdzie ten bazar?? ;>
W Suwałkach
www.rowerkiem.suwalki.pl

Data: 2009-10-19 10:15:48
Autor: FD
Opinie o Cree P4
pawel(suw) pisze:
W Suwałkach
www.rowerkiem.suwalki.pl

choroba.... na wolumenie w wwie na dzindybry chcieli 26-30,- :[

Data: 2009-10-20 12:10:06
Autor: kenubi
Opinie o Cree P4
pawel(suw) wrote:

Lukasz Zamel pisze:
[...]

Aaa oglądałem :), najbardziej podobało mi się w opisie:

"..świetlenie dużej powieszchnii "

I to samo napisane w innych aukcjach tego neolux.

Opinie o Cree P4