Opinie o Cree P4

Data: 2009-10-11 20:12:09
Autor: Niewe
Opinie o Cree P4
Lukasz Zamel pisze:
Witam,
postanowilem kupic nowa lampke. Ma ktos doswiadczenie z tymi dwiema:
http://allegro.pl/item757456147_latarka_cree_p4_180lm_zoom_3_aaa_uchwyt_super.html
http://allegro.pl/item758616224_latarka_cree_p4_180lm_zoom_3_aaa_uchwyt.html

Sa prawie identyczne, ale ta drozsza ma slabsza diode.
A moze ktos poleci cos lepszego?

A ja się podłączę pod wątek. Zainteresowało mnie mocowanie tej latarki. Czy coś podobnego można kupić oddzielnie? Mam Sigmę PowerLed i jedyną jej słabą stroną jest właśnie mocowanie. Coś takiego mogłoby załatwić sprawę.

Data: 2009-10-11 20:15:30
Autor: .
Opinie o Cree P4
[...]

uchwyty te były swego czasu po 4 pln na allegro
nie pasuja do grubszych kierownic (enduro/dh)

Data: 2009-10-12 14:23:20
Autor: Tomasso
Opinie o Cree P4
Użytkownik "." napisał:

uchwyty te były swego czasu po 4 pln na allegro
nie pasuja do grubszych kierownic (enduro/dh)

Są, niestety drożej:
http://allegro.pl/item762404084_masz_ulubiona_latarke_reczna_uchwyt_rowerowy_do.html

Data: 2009-10-12 07:13:23
Autor: kruk
Opinie o Cree P4
On 12 Paź, 14:23, "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "." napisał:

> uchwyty te były swego czasu po 4 pln na allegro
> nie pasuja do grubszych kierownic (enduro/dh)

Są, niestety drożej:http://allegro.pl/item762404084_masz_ulubiona_latarke_reczna_uchwyt_r...

jak możesz poczekać te parę tygodni i masz konto paypal -  to taniej
niż tu chyba nie kupisz (przesyłka darmowa)
tylko to mocowanie podobno nie za bardzo się sprawdza na wertepach -
opinia przeczytana w jakims wątku na www.swiatelka.pl
i inne mocowania:
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.915~search.bicycle%20mount

Opinie o Cree P4