Data: 2009-11-23 13:52:21 | |
Autor: pwz | |
Opinie o Dacii Logan MCV | |
Kierowca pisze:
Witam.(...) "Pełną elektrykę" (szyby, lusterka), klimatyzację oraz radio z CD/mp3 oraz na dokładkę skórzaną kierownicę w Loganie dostaniesz w pakiecie za 1300-1500 zł... (Ale to wszystko zależy od jej wersji - taką "wypasioną" z dodatkami (pakiety) możesz kupić już za ca. 40-45 tys. zł.) Co do samej jazdy - polecam: Po pierwsze, BARDZO wygodnie się zmieścisz z 2-3 dzieci - sam kufer to 700 litrów, przy tym dobrze 'zagospodarowane' (np. koło pod autem, a nie w bagażniku), a po złożeniu siedzeń masz jeszcze więcej, chociaż sam nie miałem jeszcze potrzeby ich składania. Tak czy owak - przeciętny wózek-spacerówka wchodzi na długość lub na szerokość bagażnika i zostaje jeszcze puste miejsce. W dodatku masz fabryczne relingi na dachu - w ostateczności możesz je zagospodarować na dodatkowy kufer/box. No i w środku sensowne rozwiązanie miejsca, tzn. schowki i kieszonki (także w bagażniku). Bagażnik otwierany na boki, co też ważne przy (roz)pakowaniu. Aha, byłbym zapomniał - poduszkę powietrzną pasażera możesz ręcznie wyłączyć, co umożliwi postawienie dziecięcego fotelika obok kierowcy. Po drugie, jest dosyć sztywno i wysoko zawieszona, co przy podjeżdżaniu/zjeżdżaniu z krawężników albo podczas wjeżdżania w dziurawą drogę jest po prostu bezcenne. A dzięki "sztywności"/"twardości" zawieszenia nie ma wrażenia, że się "pływa" po drodze - auto jest zwarte, trzyma się dobrze swojej ścieżki (pewnie też dzięki temu, że nie jest bardzo wysokie). Po trzecie, moja Rumunka ma silnik 1,6 (105 koni, benzynowy) i taki bym polecał (albo inny - jakiś mocny diesel) - obawiam się, że z uwagi na wielkość/wagę auta słabszy będzie po prostu za słaby. Co do spalania - mieści się w fabrycznej normie, na trasie spala nawet mniej niż w instrukcji (do 10l na 100 km w mieście, poza miastem jest bodajże 8l). Aha, zdaje się, że fabrycznie mogą ci zamontować instalację gazową albo jakieś tam elementy pod tę instalację. I _chyba_ nie jest to droga impreza. Co jeszcze dodać: takie rzeczy jak ABS czy wspomaganie kierownicy (ważne, bo to raczej ciężki samochód) to standard, więc nie ma o czym gadać. Duże koła. Prowadzi się wygodnie, w czym pomagają spore lusterka boczne (z tyłu masz duży "tyłek", ale nie zarejestrowałem zbyt wielkich "martwych stref", ot, trzeba uważać przy cofaniu, ale pomagają w tym duże szklane powierzchnie). Jakbyś miał jeszcze jakieś pytania - postaram się pomóc. No i stanowczo polecam jazdę próbną - zdaje się, że w Renault mają nawet obowiązek jej proponowania potencjalnemu klientowi. I słusznie, ponieważ moje ewentualne wątpliwości względem tego auta rozwiała właśnie jazda próbna. Pozdr pwz P.S. Nie pracuję dla Renault/Dacii. pwz |
|
Data: 2009-11-23 14:07:27 | |
Autor: Grzenio | |
Opinie o Dacii Logan MCV | |
<ciach>
pwz narszecie cos na temat - sam z zainteresowaniem przeczytalem pozdrawiam Grzenio :) |
|
Data: 2009-11-23 14:55:06 | |
Autor: me-how | |
Opinie o Dacii Logan MCV | |
Grzenio pisze:
narszecie cos na temat - sam z zainteresowaniem przeczytalem Również polecam Rumunke! Za te kasę nie kupisz nic sensownego, chyba że używane, ale ja po 3 miesiącach szukania sie poddałem, znudziło mi sie oglądanie super aut. Od strony technicznej - zawieszenie proste, w sam raz na nasze drogi, bez zbędnych wahaczy itp. Masywna osłona pod silnikiem, nie z plastiku, ale blachy, ze 3 razy grubszej niż nadwozie. Nie wiem czy wszystkie - moja to najbardziej wypasiona wersje z klima, skórzana kierownica i nawet el szybami z tyłu - porządnie zakonserwowane, coś czego np w Peugeocie nie zauważyłem. Bagażnik o wiele większy niż w 307SW. em. |
|