Opinie o Dacii Logan MCV

Data: 2009-11-23 15:12:28
Autor: AL
Opinie o Dacii Logan MCV
Kierowca pisze:
Witam.

Przyszła pora na wymianę samochodu z prozaicznego względu...
Powiększyła się rodzina i małe auto miejskie przestało być funkcjonalne i zamiast ułatwiać życie, troszkę go w pewnych momentach utrudnia... Półroczne poszukiwania czegoś z drugiej ręki spełzły na niczym, zwiększając tylko moja irytację oferowanym chłamem i jeżdżącymi trumnami...

W związku z tym rozglądam się za czymś nowym...
Wymagań wielkich nie mam, poza tym, że ma to być kombi. Klimy, pełna elektryka, super-radio nie są mi potrzebne, gdyż do tej pory całkiem spokojnie bez tego się obywałem. Do setki też nie muszę mieć 3 sekund :P

W finansowym zasięgu (przy wsparciu ratalnym) jest tylko 5-osobowa Dacia MCV z silnikiem 1.4 75KM lub 1.6 87KM w wersji raczej podstawowej.
Czy mogliby się wypowiedzieć użytkownicy tych samochodów?

jako uzytkownik, nie, ale zajrzyj tu:
http://www.daciaklub.pl/forum/portal.php
http://www.francuskie.pl/wiadomosci/4794
http://motoforum.pl/drupal/node/94