Opinie o Dacii Logan MCV

Data: 2009-11-24 00:22:58
Autor: Nex@pl
Opinie o Dacii Logan MCV
Nie wiem ile kosztuje taka Dacia ale co byś powiedział na Mercedes W202 98' Esprit 1.8 kombi za 10 000PLN.

Data: 2009-11-24 00:30:12
Autor: Jackare
Opinie o Dacii Logan MCV
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:hef5l6$caq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nie wiem ile kosztuje taka Dacia ale co byś powiedział na Mercedes W202 98' Esprit 1.8 kombi za 10 000PLN.

Ja bym powiedział że wszystko co najlepsze ten samochód ma już dawno za sobą....
--
Jackare

Data: 2009-11-24 11:32:23
Autor: Nex@pl
Opinie o Dacii Logan MCV
Jackare pisze:

Ja bym powiedział że wszystko co najlepsze ten samochód ma już dawno za sobą....

A ja sie nie zgodzę, bo jest to chyba obecnie jedyny samochód na otomoto z prawdziwym przebiegiem i nawet wynikiem geometrii. Silnik chodzi sobie spokojnie na 5w40 i nie bierze grama oleju. Nie jest zespawany z 4-ech innych aut i jeszcze mu brakuje sporo do mln km.

Data: 2009-11-24 12:01:28
Autor: Jakub Witkowski
Opinie o Dacii Logan MCV
Jackare pisze:
[...]

Możliwe. Co nie zmienia faktu, że owe "nienajepsze" następne 5-7 lat tego W202
będzie średnio rzecz biorąc znacznie lepsze, niż "najlepsze" 5-7 lat nowego,
taniego kompakta. Oczywiście, kluczowa jest w tym wypadku definicja lepszości.

Data: 2009-11-24 12:07:44
Autor: Cavallino
Opinie o Dacii Logan MCV
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:hegec1$17om$1news2.ipartners.pl...
Jackare pisze:
[...]

Jassssne.
Pod warunkiem, że za lepszość uważa się możliwość brandzlowania się znaczkiem na masce.

Data: 2009-11-24 12:33:10
Autor: Jakub Witkowski
Jackare pisze:
[...]

Albo np. cicha jazdę. Albo jazdę 170-180km/h tak w ogóle. Albo nieprzetartą
tapicerkę za te 5-7 lat. Albo klimę automatyczną. Albo prawdopodobieństwo,
że auto w ogóle przejedzie (dalsze) 300kkm. Itd.

Data: 2009-11-24 12:45:11
Autor: Cavallino
Opinie o Dacii Logan MCV
[...]

Która z powyższych opcji jest niemożliwa do spełnienia w tanim kompakcie?
IMO jak najbardziej wszystkie.
I to pewnie łatwiej niż przy nastoletnim rzęchu marki Mercedes.

Akurat mam porównanie, bo jeżdżę kompaktem, a kuzyn kilkuletnią C-klasse kombi (ta wersja z okrągłymi światłami).
Kompakt jest większy (w środku), oszczędniejszy, podobnie szybki i wyposażony.
A to jest o numer młodsza C-klasa, sporo lepsza od tego rzęcha o którym mowa, z lepszym silnikiem stare 1.8

Data: 2009-11-24 22:18:03
Autor: Nex@pl
Opinie o Dacii Logan MCV
Jedni wolą rybki inni... ;)

Ja podałem tylko swoją opinię, wolę 10 letniego mercedesa, niż nową dacię. Myślę, że jest różnica jadać takim autem, niż najtańszym nowym wynalazkiem, którego nie naprawisz od ręki w całej europie, bo wybacz, ale póki co mercedes jest raczej bardziej popularny w krajach zachodnich niż Dacia. Nie wiem jak z dostepem do cześci ale do mercedesa znowu zatrzęsienie, co zwieksza prawdopodobienstwo naprawy usterki w trasie.

Data: 2009-11-24 22:21:42
Autor: Nex@pl
Opinie o Dacii Logan MCV
Ah, zapomniałbym, powodem sprzedaży jest zakup auta, które ma 29 lat. I uwierz mi, Ty przez następne kilka lat jeszcze nie raz zmienisz kompakta "na nowszy model", a ja dalej ten co to się lubi znaczkiem bawić, będę jeździł, tym swoim starym autem, które wtedy będzie miało parę lat więcej ;)

Ba, jak się coś popsuje, to wezmę klucz i sam to naprawię, ni będę musiał wzywać lawety do serwisu, bo gwarancją jest tu tylko moja głowa :)

Data: 2009-11-24 22:48:59
Autor: Cavallino
Opinie o Dacii Logan MCV
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:hehitp$3f6$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ah, zapomniałbym, powodem sprzedaży jest zakup auta, które ma 29 lat. I uwierz mi, Ty

Jakby jeszcze ktoś wiedział komu i na co odpisujesz.....
Słyszałeś o cytatach kiedyś?

Data: 2009-11-24 23:45:01
Autor: Nex@pl
Opinie o Dacii Logan MCV
Cavallino pisze:
[...]

A co tu wiedzieć, ja wiem, widok tematu też wie. Czego więcej chcieć.

Data: 2009-11-24 23:47:43
Autor: Cavallino
Opinie o Dacii Logan MCV
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:hehnq0$d6r$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino pisze:
[...]

LOL
Nie dziwię się że nie rozumiesz, jak się do Ciebie po polsku pisze, to trudna język widać.

Opinie o Dacii Logan MCV