Opinie o Dacii Logan MCV

Data: 2009-11-26 09:29:29
Autor: Kierowca
Opinie o Dacii Logan MCV
Czytając tok dyskusji chciałbym od siebie sprawę zakończyć, gdyż pogląd mam już jasny i dodać kilka uwag (z góry przepraszam, jeżeli kogoś urażę, ale to są moje osobiste poglądy):

1. Dziękuję bardzo wszystkim, którzy merytorycznie odnieśli się do pytania. Opinie mi bardzo pomogły i zdecydowałem się na zakup tego samochodu z silnikiem 1.6 87KM. Potwierdziły się moje przypuszczenia, że takiego auta właśnie szukam i całkowicie spełnia moje wymagania. Zwłaszcza pod kątem przestrzeni użytkowej, bo to dla mnie bardzo istotne.
Teraz pozostaje rajd po salonach i wybór najkorzystniejszej oferty.... i koloru :P

2. Sprawa klimy... widzę, że niektórzy robią z igły widły. Ja klimy mieć nie muszę. Nie będę uzasadniał, bo wywołam jeszcze większą burzę. Dodam, że 3-letnia chrześnica jeździ całe swoje życie z rodzicami, dziadkami, wujkami autami bez klimy i nic się nie dzieje. Ja w tej kwestii się wypowiedziałem, natomiast każdy ma swoje zdanie.

3. Do kolegi od mercedesa...Skoro to auto takie dobre, to czemu go chcesz sprzedać? Po licznych poszukiwaniach mam awersję do samochodów używanych, wszelkiej maści sprzedawców (komisiarzy, pseudo-prywaciarzy, itp, itd) opowiadających jakie to mają fantastyczne auta do zaoferowania i jak to warto je kupić. A jeździłem z blacharzem, mechanikiem i sam też mam troszkę wiedzy.

4. I ostatnia rzecz, którą muszę napisać, bo aż mnie poniosło...
Nie kupuję samochodu, żeby go zaraz sprzedać tylko żeby nim jeździć! Argumenty typu że słabo wyposażone, bez klimy się nie sprzeda po prostu mnie śmieszą i wkurzają. Kupuję samochód z myślą użytkowania go maksymalnie długo. To tyczy się tez sprzedawców w salonach, którzy tak zaczynają zachwalać zakup bogato wyposażonych wersji. Auto jest dla mnie, nie dla kogoś!

I tyle :) Jeszcze raz dzięki tym, którzy podjęli rzeczową dyskusję, wypowiadając się za i przeciw.

Pozdrawiam, W.
(przyszły kierowca Dacii Logan MCV 1.6 87KM) --

Data: 2009-11-26 13:26:00
Autor: WIHEDCNF
Opinie o Dacii Logan MCV

Użytkownik "Kierowca"

(przyszły kierowca Dacii Logan MCV 1.6 87KM)

z tego co widzę w cenniku wersja z klimatyzacją i bez to róznica 1000 zł, co przy 40000 wydanych na zakup auta wydaje mi się kwotą śmieszną, ale oczywiście decyzja należy do Ciebie - ja w każdym razie polecam klimatyzację, raz, że zapomnisz o zaparowanych szybach jesienią, dwa to jeździ się naprawdę komfortowo z pozamykanymi latem oknami po mieście, patrząc z politowaniem na upoconych gości ;-)

pozdrawiam

Data: 2009-11-26 13:36:43
Autor: Cavallino
Opinie o Dacii Logan MCV
Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:hels7v$5ru$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Kierowca"

(przyszły kierowca Dacii Logan MCV 1.6 87KM)

z tego co widzę w cenniku wersja z klimatyzacją i bez to róznica 1000 zł, co przy 40000 wydanych na zakup auta wydaje mi się kwotą śmieszną,

I tak jest.
Tyle to nawet dla świętego spokoju przy sprzedaży warto wydać.

Opinie o Dacii Logan MCV