Opinie o bike-mailorder.de

Data: 2012-07-24 23:06:25
Autor: chester
Opinie o bike-mailorder.de
Witam!

Mam kilka pytań związanych ze sklepem z tematu:

1. Czy ktoś coś w tym sklepie kupował? Jest wiarygodny? Terminowy? Ładnie wygląda i mimo, że w domenie .de, to treść mi podał po angielsku co sobie cenię bo nie szprecham :/

2. Chcę kupić ramę. Znalazłem ją na dwóch pozycjach:

http://www.bike-mailorder.de/shop/MTB/Frames/Trekking-Frame/Surly-Long-Haul-Trucker-frame-26inch-2011-black::21743.html

http://www.bike-mailorder.de/shop/MTB/Frames/Trekking-Frame/Surly-Long-Haul-Trucker-Frame-Blacktacular::30506.html

Czym one się różnią? Czy tylko tym, że jedna jest z rocznika 2011, a druga nie ma nic napisanego na ten temat? Może czegoś nie umiem doczytać, ale ja tam nie widzę różnic...
O co chodzi?

3. Może jest jakiś tańszy sklep z ramami Surly w Europie, który wysyła do Polski? Jaki?

pozdrawiam,
chester

Data: 2012-07-25 02:47:11
Autor: Bart

[...]