Opinie o jakości mBank

Data: 2009-11-16 23:42:53
Autor: GetRight
Opinie o jakości mBank
Witam,

Zakupiłem ostatnio telefon z Androidem i w związku z tym planuję
przejść z playa do sieci mBank. Czy w mBanku będę miał jakość i przede
wszsytkim zasięg dokładnie taki sam jak w  Plusie? Czy może jednak
sieci współpracujące z głównymi operatorami Plus, Era itp oferują
gorszy zasięg i jakość dźwieku? Głównie chodzi mi o dobry zasięg
szybkiego Internetu. W playu obecnie jest z tym różnie - pomiedzy
miastami raczej słabo.

Pozdrawiam

GetRight

Data: 2009-11-16 23:57:26
Autor: Weissmann
Opinie o jakości mBank
Będziesz miał pełny zasięg Plusa: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA. I co ważne,
w przeciwieństwie do 100kBajtowego taktowania w Play, będziesz miał 1-
kilobajtowe w mBanku. Do przeglądania stronek na czymś małym jak
telefon, jak znalazł.

Data: 2009-11-17 10:14:02
Autor: tl
Opinie o jakości mBank

Użytkownik "GetRight" <dawid.zukowski.1978@gmail.com> napisał w wiadomości news:8aa0a938-0234-4562-951d-46ec728c9ff3c3g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

1. Przeniesienie numeru do mBanku - 5.11 zostały sporządzone dokumenty przez ich pracownika,
9.11 dotarł kurier, 12.11 - jeszcze nie dotarł do mBanku(?), 16. 11 nadal kurier jedzie do mBanku ale zadałem
pytanie czy  mam zadzwonić do szefostwa firmy kurierskiej skoro mbank się z tym nie kwapi no i już dzisiaj jestem
w mbanku.
2. Nokia ustawiona na 3G w Łodzi wylogowała się z sieci. Musiałem przejść na tryb gsm. Wcześniej zasięg pełny
(moje mieszkanie, inna karta z mbanku) i nie zauważyłem takich zjawisk.

Data: 2009-11-17 10:50:20
Autor: P.
Opinie o jakości mBank
GetRight <dawid.zukowski.1978@gmail.com> napisał(a): [..]
mBank to infrastruktura Polkomtela, czyli to samo co Plus z jego wadami i zaletami. Zresztą to samo masz w Play'u (w roaming 3G plus też play wpuszcza), różnica jest tylko w cenie transmisji danych.
Natomiast co do samego zasięgu to dużo zależy od rejonu kraju, np. w centrum (łódzkie i okolice) Plus ma dobre pokrycie zasięgiem EDGE ale dobrze działający UMTS tylko w większych miastach, za to Play ma poustawiane więcej UMTS'u także w małych miejscowościach ale poza nimi słaby natywny zasięg w GSM1800.

Data: 2009-11-17 10:55:38
Autor: P.
Opinie o jakości mBank
I generalnie na szybki internet między miastami nie za bardzo masz co liczyć (prędkość mocno zależy od odległości od nadajnika), niezależnie od sieci. Używałem transmisji danych u wszystkich operatorów oprócz Orange (teraz zamierzam ich sprawdzić) i ogólnie jak wyjedziesz trochę dalej poza większe miejscowości to prędkość transmisji spada do GPRS. Jeśli poruszasz się najczęściej po jednym obszarze, sprawdź który z operatorów ma tam nastawiane najwięcej stacji pracujących w UMTS.

Data: 2009-11-17 13:13:55
Autor: roman
Opinie o jakości mBank
GetRight pisze:
[...]

jeżeli chodzi o zasięg to nic Ci się nie zmieni, będziesz miał tak samo jak w Playu
r.

Data: 2009-11-17 18:52:04
Autor: Jakub Danecki
Opinie o jakości mBank
roman wrote:
jeżeli chodzi o zasięg to nic Ci się nie zmieni, będziesz miał tak samo
jak w Playu r.

Oczywiście koledze chodziło o Plusa :)

Jakub

Data: 2009-11-17 20:45:07
Autor: Piotr
Opinie o jakości mBank
Jakub Danecki wrote:

Oczywiście koledze chodziło o Plusa :)

Zasięg Play zawiera w sobie zasięg Plusa :)

pozdrawiam

Data: 2009-11-17 21:05:17
Autor: Jakub Danecki
Opinie o jakości mBank
Piotr wrote:
> Oczywiście koledze chodziło o Plusa :)
Zasięg Play zawiera w sobie zasięg Plusa :)

Ale odwrotnie już nie - a to ma znaczenie, jako że gadamy o mBank mobile
:)

Jakub

Data: 2009-11-17 23:12:00
Autor: GetRight
Opinie o jakości mBank

> Oczywiście koledze chodziło o Plusa :)
Zasięg Play zawiera w sobie zasięg Plusa :)

Ale odwrotnie już nie - a to ma znaczenie, jako że gadamy o mBank mobile

Na obecnym numerze mi specjalnie nie zależy. Potestuję sobie prepaida mBanku i Playa i zadecyduję. Co do kosztów to mBank wydaję się dla mnie tańszy. W pracy i domu lecę po WiFi a poza domem to w takim wypadku pewnie mi starczy z 200mb - czyli 10zł w mBanku. W playu musiałbym kupić pakiet 500mb za 15zł plus pewnie płaciłbym w pipidówach dużo za roaming Plusa.

Dzięki wszytkim za porady.

pzdr

GetRight

Opinie o jakości mBank