Opinie o jakości mBank

Data: 2009-11-17 10:14:02
Autor: tl
Opinie o jakości mBank

Użytkownik "GetRight" <dawid.zukowski.1978@gmail.com> napisał w wiadomości news:8aa0a938-0234-4562-951d-46ec728c9ff3c3g2000yqd.googlegroups.com...
Witam,

Zakupiłem ostatnio telefon z Androidem i w związku z tym planuję
przejść z playa do sieci mBank. Czy w mBanku będę miał jakość i przede
wszsytkim zasięg dokładnie taki sam jak w  Plusie? Czy może jednak
sieci współpracujące z głównymi operatorami Plus, Era itp oferują
gorszy zasięg i jakość dźwieku? Głównie chodzi mi o dobry zasięg
szybkiego Internetu. W playu obecnie jest z tym różnie - pomiedzy
miastami raczej słabo.

1. Przeniesienie numeru do mBanku - 5.11 zostały sporządzone dokumenty przez ich pracownika,
9.11 dotarł kurier, 12.11 - jeszcze nie dotarł do mBanku(?), 16. 11 nadal kurier jedzie do mBanku ale zadałem
pytanie czy  mam zadzwonić do szefostwa firmy kurierskiej skoro mbank się z tym nie kwapi no i już dzisiaj jestem
w mbanku.
2. Nokia ustawiona na 3G w Łodzi wylogowała się z sieci. Musiałem przejść na tryb gsm. Wcześniej zasięg pełny
(moje mieszkanie, inna karta z mbanku) i nie zauważyłem takich zjawisk.

Opinie o jakości mBank