Opinie o laguna III 2.0 dci

Data: 2013-01-21 19:27:00
Autor: Przemeq
Opinie o laguna III 2.0 dci
Przymierzam się do zakupu rodzinnego kombi, padło na laguna III z silniczkiem 2.0 dci rocznik 2009 listopad autko ma przejechane
  45000  km sprzedaje diler renault
Na co zwracać uwagę oprócz rzeczy oczywistych, czy zakup od dilera jest jakąś gwarancją uczciwości czy tak samo traktować jak komis
Jakie opinie ma silniczek 2.0 dci 150 KM.
1.5 dci miał kiepskie niby wtryski padają
1.9 dci czytam coĹ› o panewkach i wtryski.
Jakie bolÄ…czki ma 2.0 dci

Przemeq

Data: 2013-01-21 19:30:22
Autor: Cavallino
Opinie o laguna III 2.0 dci

Użytkownik "Przemeq" <przemeq@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdk1n1$5gh$1@mx1.internetia.pl...
Przymierzam się do zakupu rodzinnego kombi, padło na laguna III z silniczkiem 2.0 dci rocznik 2009 listopad autko ma przejechane
 45000  km sprzedaje diler renault

Ta jasne, dwulitrowy diesel i 15 kkm rocznie.
Między bajki.

Na co zwracać uwagę oprócz rzeczy oczywistych, czy zakup od dilera jest jakąś gwarancją uczciwości czy tak samo traktować jak komis

Żadna gwarancja.
Nawet gorzej niĹĽ w komisie, bo nie pĂłjdziesz do ASO po sprawdzenie.

Chyba ĹĽe do innego, ale na to pewnie nie pozwolÄ….

Data: 2013-01-21 22:29:45
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Opinie o laguna III 2.0 dci
W dniu 2013-01-21 19:30, Cavallino pisze:

[...]

A jak ja robię połowę tego? :)

Tylko, ja kupiłem 7-letnie mające nieco ponad 160kkm. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-01-21 22:57:08
Autor: Cavallino
Opinie o laguna III 2.0 dci

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mojnick@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdkc02$ho1$1@news.dialog.net.pl...
[...]

To nie kupujesz takiego auta, zwłaszcza nowego.

Data: 2013-01-22 09:20:18
Autor: Mirek Ptak
Opinie o laguna III 2.0 dci
Dnia 2013-01-21 22:57,  *Cavallino* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Bajki powiadasz, i nie nowe... 32 ty¶ od czerwca 2011 :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-01-22 17:28:33
Autor: Irokez
Opinie o laguna III 2.0 dci
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50fe4bc3$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Raczej nie kupujesz, żeby po 3 latach sprzedać nowe auto.

--
Irokez

Data: 2013-01-23 08:06:09
Autor: Mirek Ptak
Opinie o laguna III 2.0 dci
Dnia 2013-01-22 17:28,  *Irokez* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
To nie kupujesz takiego auta, zwłaszcza nowego.
Bajki powiadasz, i nie nowe... 32 ty¶ od czerwca 2011 :)

Raczej nie kupujesz, żeby po 3 latach sprzedać nowe auto.

Leasing - nic niezwykłego - kumpel w innej firmie zmienia co rok

Data: 2013-01-22 17:32:20
Autor: Irokez
Opinie o laguna III 2.0 dci
[...]

A tak poza tym teraz to że sprzedaje diler nie oznacza, że auto jest pewne
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2736

--
Irokez

Data: 2013-01-22 18:35:40
Autor: Cavallino
Opinie o laguna III 2.0 dci

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:50fe4bc3$0$26700$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie przebijesz - ja przez 2 lata nie zrobiłem Lanci± pewnie 2000 km.
Z czego 1000 to przyjazd ni± z Niemiec. ;-)

Data: 2013-01-22 23:04:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Opinie o laguna III 2.0 dci
W dniu 2013-01-22 18:35, Cavallino pisze:

[...]

No widzisz. A na renówki to narzekasz. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój."

Data: 2013-01-22 23:14:37
Autor: Cavallino
Opinie o laguna III 2.0 dci

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mojnick@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

[...]

Ale nie dlatego że nimi mało jeżdżę.
Ale może Renault dostanie drug± szansę, na Dacie daj± 5 lat gwarancji, więc jakby co, to oni będ± się martwić.....

Data: 2013-01-23 21:01:33
Autor: adam
Opinie o laguna III 2.0 dci
No widzisz. A na renówki to narzekasz. :P

Ale nie dlatego że nimi mało jeżdżę.
Ale może Renault dostanie drug± szansę, na Dacie daj± 5 lat gwarancji, więc jakby co, to oni będ± się martwić.....

Polujesz na Dustera?

Data: 2013-01-23 22:18:48
Autor: Cavallino
Opinie o laguna III 2.0 dci

Użytkownik "adam" <adam@adam.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kdpfiv$6ja$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Nie podoba mi się, chyba że po faceliftingu będzie.
Ale blisko, bo żonie wpadł w oko Sandero Stepway.

Data: 2013-01-23 08:08:27
Autor: Mirek Ptak
Opinie o laguna III 2.0 dci
Dnia 2013-01-22 18:35,  *Cavallino* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Ta jasne, dwulitrowy diesel i 15 kkm rocznie.
Między bajki.
       ^^^^^^^^^^^^

[...]

No ale Lancia nowa nie była, więc do bajek się nie zalicza :)

Data: 2013-01-23 10:01:14
Autor: Cavallino
Opinie o laguna III 2.0 dci

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:50ff8c6a$0$26695$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No ale Lancia nowa nie była,

No nie, 23 lata to nie nówka. ;-)

więc do bajek się nie zalicza :)

Nie, zreszt± ja też bajkopisarzem nie jestem.

Data: 2013-01-23 12:51:03
Autor: Scypio
Opinie o laguna III 2.0 dci
Dnia 21.01.2013 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał/a:
To nie kupujesz takiego auta, zwłaszcza nowego.

O w mordę. A ja takie kupiłem. 2l diesel, nowe, robię nim <15kkm rocznie. I co teraz? Mam oddać? pozdrawiam, --
scypio

Data: 2013-01-23 14:11:43
Autor: Marek
Opinie o laguna III 2.0 dci
On 23.01.2013 13:51, Scypio wrote:
[...]

Ekonomicznie bez sensu.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2013-01-23 15:33:16
Autor: wchpikus
Opinie o laguna III 2.0 dci

Ekonomicznie bez sensu.

No nie wiem...
Jak wyliczasz ta ekonomie?
Jesli chodzi o paliwo to do przodu..naprawy diesla miedzy bajki wlozyc, ze drogie i ze wiecej sie psuje niz silnik na benzyne...
Chyba ze szrot

Data: 2013-01-23 18:55:58
Autor: Cavallino
Opinie o laguna III 2.0 dci

Użytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kdosbd$a5q$2@news2.ipartners.pl...

Ekonomicznie bez sensu.

No nie wiem...
Jak wyliczasz ta ekonomie?
Jesli chodzi o paliwo to do przodu..

Nie bardzo.
Różnica w cenie zwróci się po 100 kkm, będzie Ci się chciało jeĽdzić tyle lat jednym autem?

Data: 2013-01-23 18:55:04
Autor: Cavallino
Opinie o laguna III 2.0 dci

Użytkownik "Scypio" <scypio.N0SP4M@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:slrnkfvn5m.9k5.scypio.N0SP4M@aramin.net...
[...]

Rób co chcesz, ja tylko chciałem pogratulować nadmiaru kasy.

Data: 2013-01-25 14:07:27
Autor: Scypio
Opinie o laguna III 2.0 dci
Dnia 23.01.2013 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał/a:
[...]

 A wiesz, że przy takich przebiegach będę sobie tym autem z przyjemno¶ci± jeĽdził przez 8-10 lat? Nawet mi się różnica w cenie zakupu zwróci (w porównaniu do jakiej¶ benzynowej padaki).

A jak będę miał nadmiar kasy to zmienię sobie wcze¶niej :P

pozdrawiam,
--
scypio

Data: 2013-01-21 20:08:55
Autor: adam
Opinie o laguna III 2.0 dci

[...]

Ile chcÄ… za taki egemplarz? Bo moze sie okazac ze za 15k wiecej jest nowka z 2012 roku:)
pzdr
Adam

Data: 2013-01-21 20:25:45
Autor: Przemeq
Opinie o laguna III 2.0 dci
W dniu 2013-01-21 20:08, adam pisze:

[...]

ChcÄ… duĹĽo 50.000 pln
MajÄ… 5 lagun z rocznika 2009  i ceny od 43.000 ale przebieg 130.000km
do 50.000 ale przebieg 45.000 km
Ten przebieg dziwnie mały 15.000 rocznie dla mnie tez podejrzany. poproszę ich o VIN i sprawdzę u konkurencji jak nie będą chcieli dać to trudno niech spadają

Przemeq

Data: 2013-01-21 20:48:57
Autor: adam
Opinie o laguna III 2.0 dci

[...]

No wlasnie i tu jest ta cala utrata wartosci mlodych aut.
Z tego co widze to nowka na allegro jest za 68, wszak nie diesel a benzyna.
Tu masz auto juz 4 letnie bez gwarancji i nie wiadomo z jaka historia.
pzdr
Adam

Data: 2013-01-21 23:12:46
Autor: Tomasz Pyra
Opinie o laguna III 2.0 dci
Dnia Mon, 21 Jan 2013 19:27:00 +0100, Przemeq napisał(a):

Przymierzam się do zakupu rodzinnego kombi, padło na laguna III z silniczkiem 2.0 dci rocznik 2009 listopad autko ma przejechane
  45000  km sprzedaje diler renault
Na co zwracać uwagę oprócz rzeczy oczywistych,

Zwrócić uwagę dlaczego kto¶ dorzucił jakie¶ 15000zł do silnika diesla przy
zakupie, po to żeby przejechać 45000km ze zużyciem paliwa mniejszym o może
3l/100km (na czym zaoszczędził 3000zł) i sprzedać samochód ;)

Data: 2013-01-21 23:14:53
Autor: Tomasz Pyra
Opinie o laguna III 2.0 dci
Dnia Mon, 21 Jan 2013 23:12:46 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

[...]

A i wcale nie piszę że to koniecznie jaki¶ wałek.
Cuda się zdarzaj± typu kto¶ ma przydziałowo służbowy samochód, ale np.
pasuje mu metrem no i tyle się wła¶nie najeĽdził.
Tyle że takie auto wtedy trzyma cenę.

Data: 2013-01-22 21:25:46
Autor: jerzu
Opinie o laguna III 2.0 dci
On Mon, 21 Jan 2013 23:14:53 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

A i wcale nie piszę że to koniecznie jaki¶ wałek.
Cuda się zdarzaj± typu kto¶ ma przydziałowo służbowy samochód, ale np.
pasuje mu metrem no i tyle się wła¶nie najeĽdził.
Tyle że takie auto wtedy trzyma cenę.

Ta Laguna mogła być wła¶nie służbowym autem. Autem jakiego¶
pierdzistołka biurowego typu główna księgowa. Autem jeĽdziła na trasie
dom-firma-dom + wyjazd wakacyjny. St±d może być taki przebieg.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-22 22:12:41
Autor: Tomasz Pyra
Opinie o laguna III 2.0 dci
Dnia Tue, 22 Jan 2013 21:25:46 +0100, jerzu napisał(a):

[...]

Może być, znam takie przypadki, ale zawsze auto kupił kto¶ z otoczenia :)
Chociaż nie bardzo się orientuję jak ta cena wygl±da - może po prostu jest
wysoka i nikt nie chciał.

Data: 2013-01-21 23:22:36
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Opinie o laguna III 2.0 dci
W dniu 2013-01-21 23:12, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Bo lubi diesle? :>
Dlaczego wszyscy usilnie twierdz±, że taki czy inny zakup musi mieć uzasadnienie ekonomiczne? Nigdy tego nie zrozumiem.

Poza tym - co¶ Ci w obliczeniach zaszwankowało. ;)

Data: 2013-01-22 15:04:57
Autor: Przemeq
Opinie o laguna III 2.0 dci
Ale w sieci dilerskiej renault znalazłem z 10 lagun z roku 2009 wszystkie z kratka z małymi przebiegami do 80.000
Obojętnie który diler wszystkie maja nr rej z warszawy.
Jaka¶ flota czy co.

Przemeq
Nikt nie napisał co¶ rzeczowego o tym 2.0 dci

Data: 2013-01-22 21:26:35
Autor: jerzu
Opinie o laguna III 2.0 dci
On Tue, 22 Jan 2013 15:04:57 +0100, Przemeq <przemeq@onet.eu> wrote:

Obojętnie który diler wszystkie maja nr rej z warszawy.
Jaka¶ flota czy co.

WE? Renault Leasing Polska albo też auta poflotowe z samego Renault
Polska.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-22 20:30:46
Autor: masti
Opinie o laguna III 2.0 dci
Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 21:26:35 +0100 osobnik zwany jerzu napisał:

On Tue, 22 Jan 2013 15:04:57 +0100, Przemeq <przemeq@onet.eu> wrote:

Obojętnie który diler wszystkie maja nr rej z warszawy. Jakaś flota czy
co.

WE? Renault Leasing Polska albo teĹĽ auta poflotowe z samego Renault
Polska.

i kilkanascie innych firm leasingowych, do tego zagłebie biurowców z firmami

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-01-22 21:38:52
Autor: jerzu
Opinie o laguna III 2.0 dci
On Tue, 22 Jan 2013 20:30:46 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

i kilkanascie innych firm leasingowych, do tego zagłebie biurowców z firmami

Kilkana¶cie to przesada. Kilka by się znalazło.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-01-22 23:16:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Opinie o laguna III 2.0 dci
W dniu 2013-01-22 15:04, Przemeq pisze:
[...]

Bardzo fajny silnik. Maaaaaało problemowy w porównaniu z poprzednikami - 1.9 czy 2.2dci. Wysoka kultura pracy jak na diesla. Rozrz±d na łańcuchu, kilka wersji mocowych. JeĽdziłem raz Megank± II z tym silnikiem, zachipowanym do ~190KM (z bodaj 150-ciu fabrycznych). To nie jeĽdziło zbyt szybko, to po prostu nisko fruwało. Ten egzemplarz, na dzień dzisiejszy ma ~240kkm nakręcone. Poza planowymi wymianami pasków i płynów, robione było tylko sprzęgło z dwumas±.
Aaa, ma fajne rozwi±zanie - turbosprężarka chłodzona płynem (podobnie jak w benzynowym 2.0T Renault). Choć nie wiem, czy w każdej wersji to występuje.

Data: 2013-01-23 08:11:32
Autor: h.w.d.p.
Opinie o laguna III 2.0 dci
Aaa, ma fajne rozwi±zanie - turbosprężarka chłodzona płynem (podobnie
jak w benzynowym 2.0T Renault). Choć nie wiem, czy w każdej wersji to
występuje.

ze niby co w tym fajnego ? mam to w silniku z lat 70.

Opinie o laguna III 2.0 dci