Data: 2009-04-06 16:53:58 | |
Autor: Maciek | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Serwisowi Lenovo zdrowo sie tu ostatnio oberwalo, a ja mam pytanie - jak w konfrontacji z nim wypada serwis Sony? Vaio to druga rozpatrywana przeze mnie opcja... Trzeci jest Asus, czwarty Dell. -- pozdrawiam, Maciek "Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF |
|
Data: 2009-04-06 19:36:15 | |
Autor: Kot Prezydenta | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:yh1notpm240l$.11d3l53cqlcbo$.dlg40tude.net...
Patrzysz od strony serwisu ? pierwsze miejsce Dell, drugi HP, trzecie Lenovo potem ..... i Asus A serwisu Lenovo bym nie demonizował po jednym przypadku awariu "zatrzasku" który jest zawiasem ... inaczej mowiąc traktuj informacje z grupy z lekkim przymrużeniem oka |
|
Data: 2009-04-06 19:49:14 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Dnia Mon, 6 Apr 2009 19:36:15 +0200, Kot Prezydenta na pl.comp.pecet
napisał(a): Patrzysz od strony serwisu ? pierwsze miejsce Dell, drugi HP, trzecie Lenovo potem ..... i Asus Khem, khem ... co do pierwszego miejsca to się zgodzę - natomiast co do HP - polecam lekturę http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=17643 - a także innych tematów o serwisie HP ;-) -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Przede wszystkim nie szkodzić. Hipokrates (ok. 460 - 377 p.n.e.)" |
|
Data: 2009-04-06 20:12:00 | |
Autor: Piotrek | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Patrzysz od strony serwisu ? pierwsze miejsce Dell, drugi HP, trzecie Lenovo potem ..... i Asus a Acer gdzie, tuz przed Asusem czy za ? ja bym go dal daleko za Asusem :) A serwisu Lenovo bym nie demonizował po jednym przypadku awariu "zatrzasku" który jest zawiasem ... inaczej mowiąc traktuj informacje z grupy z lekkim przymrużeniem oka zatrzask to nie zawias :) szczerze nie pamietam jakie sa zawiasy w seri R moga byc nie jakies super wytrzymale bo jednak seria R to niskobudzetowa seria i z super jakosci nie slynie. co do zatrzasku to rowniez nie pamietam ale nie sadze zeby ich konstrukcja znaczaco sie roznila od tych spotykanych w innych seriach wiec tutaj by sie chyba trzeba bylo postarac o zlamanie zatrzasku :) widzialem IBM/Lenovo zamykane dlugopisy i pendrive(miedzy klawiatura i matryca) i zatrzaski dawaly rade :D -- pzdr piotrek |
|
Data: 2009-04-07 09:35:33 | |
Autor: Maciek | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Dnia Mon, 6 Apr 2009 20:12:00 +0200, Piotrek napisał(a):
a Acer gdzie, tuz przed Asusem czy za ?Acera tu w ogole nie ma. -- pozdrawiam, Maciek "Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF |
|
Data: 2009-04-09 09:39:44 | |
Autor: Kot Prezydenta | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:grdggq$tqt$1opal.futuro.pl... zatrzask to nie zawias :) Ja pamietam bo bo miałem ich kilka i siedze przed takim wlasnie, zaden nie sprawiał kłopotu - najstabilniejsze maszyny na jakich pracowałem - bo na to jakoś tu nikt nie zwraca uwagi a zawiasy ma solidne jak seria T |
|
Data: 2009-04-07 12:37:12 | |
Autor: Maciek | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Dnia Mon, 6 Apr 2009 19:36:15 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):
Patrzysz od strony serwisu ? pierwsze miejsce Dell, drugi HP, trzecie Lenovo potem ..... i Asus A czemu nie? Wyniki ciekawe, skoro zdaje sie prowadzic Dell, ktory w rankingach niezawodnosci jest na 7 miejscu - za Lenovo, Asusem, Toshiba, Acerem i Aplle (kolejnosc przypadkowa). -- pozdrawiam, Maciek "Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF |
|
Data: 2009-04-07 08:38:39 | |
Autor: michalek | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
"Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> wrote in message news:yh1notpm240l$.11d3l53cqlcbo$.dlg40tude.net...
Oceniając krytyczne posty o serwisie firmy XXX (cokolwiek tu wpiszesz) bierz pod uwagę, że zwykle piszą osoby, które w jakiś sposób są niezadowolone/nieusatysfakcjonowane z działania serwisu. I choćby tych osób było tylko kilkanaście/kilkadziesiąt to zauważysz ruch w tym temacie. Nie napiszą setki/tysiące osób zadowolonych z serwisu (no chyba, żeby ktoś został czymś wyjątkowo zaskoczony/zachwycony). Nie napiszą też setki/tysiące tych, którzy z serwisem w ogóle nie mieli do czynienia bo sprzęt działał im niezawodnie. Ja nie jestem w stanie niczego złego o serwisie IBM/Lenovo bo w mojej rodzinie działa już czwarty IBM bezawaryjnie, a na dodatek każdy z nich (o zgrozo dla wielu piszących na tej liście) został kupiony jako używany, więc mógł być nawet źle traktowany. Poza tym mniej przejmuj się opiniami niezadowolonych użytkowników którym pękają elementy obudowy (jak cytowany zawias, a nie zatrzask bo taki element pokazywał kiedyś na zdjęciach żalący się użytkownik) bo zdecydowana ich większości to efekt złego traktowania komputera typu upadek, domykanie na siłę pokrywy z pozostawionym długopisem lub pendrivem) otwieranie na siłę z jednego rogu, kiedy zaczep na drugim rogu nie został otwarty itp. M |
|
Data: 2009-04-07 13:14:16 | |
Autor: Mark | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Dnia Mon, 6 Apr 2009 16:53:58 +0200, Maciek napisał(a):
Serwisowi Lenovo zdrowo sie tu ostatnio oberwalo, a ja mam pytanie - jak w Serwis gwarancyjny czy pogwarancyjny? Z gwarancyjnym nei mialem doczynienia. Natomiast co do pogwarancyjnego mam niemile mysli o serwisie autoryzowanym SONY. Sony Vaio, tyle ze kupiony w stanach. Sony polska sie tego nawet tknac nie chcialo, mimo ze oczekiwalem naprawy *pogwarancyjnej*, odplatnej, w koncu laskawie zaoferowali ze moga wyslac do Sony Europe, do Francji, ale cany jakie podali to mogly zabic. Za sama diagnostyke, niewazne co wykryje, i "lekka naprawe" chcieli 700 zl, za powazniejsze naprawy - dwa nastepne stopnie cenowe to 1500 i 2500. Wiec podziekowalem i naprawilem w CSS za 400 zl (byla uszkodzona plyta glowna). Wiec o serwisie SOny mam zdanie raczej marne - jesli chodzi o naprawe poza gwarancja. -- Mark |
|
Data: 2009-04-07 14:35:34 | |
Autor: Michal Jankowski | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Mark <tajny@adres.w.pl> writes:
niemile mysli o serwisie autoryzowanym SONY. Autoryzowane markowe serwisy sprzetu komputerowego dzialaja w ten sposob niezaleznie od marki. Naprawy gwarancyjne tak, robia, bo musza, na ogol polegaja one na wymianie na nowe badz "refurbished". Naprawy odplatne, tez polegajace na wymianie na inne uzywane/naprawiane, robia z wielkiej łaski dając ceny zaporowe. Slynne byly "naprawy" drukarek atramentowych w cenie 150% nowej drukarki. Bo tak naprawdę to oni pewnie nie są żadnym serwisem, tylko kantorkiem z cieciem, kierowcą i sekretarką. Trzeba nauczyć się z tym żyć i naprawiać u pana Kazia, który jeszcze wie, co to jest śrubokręt i lutownica. MJ |
|
Data: 2009-04-07 20:13:54 | |
Autor: Piotrek | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Naprawy odplatne, tez polegajace na wymianie na inne pytanie jakiej drukarki :) seria SOHO ? zapewne tak, wiec nie ma sie co dziwic. swego czasu HP mialo problem w jednej seri z urywajacymi sie karetkami, sam naprawilem znajomym kilkanascie sztuk i byla to typowa usterka tego modelu. kiedys zadzwonilem do HP z ciekawosci i dowiedzialem sie ze do tego modelu niema(niebylo i nie bedzie) czesci zamiennych :) jest to drukarka w cenie kompletu tuszy wiec nie oplaca im sie utrzymywac dla tego serwisu i na gwarancji wymieniaja na nowa a po gwarancji poprostu mozesz ja wyrzucic i tyle. do wyzszych modeli oczywiscie problem z serwisem nie istnieje i za jakas tam czesc wartosci mozna zrobic caly przeglad korzystajac z maintenance kit po 4-5 latach i pewnie wiecej :) trzeba brac poprawke ze tanie linie sa raczej kiepsko wspierane szczegolnie po okresie gwarancyjnym -- pzdr piotrek |
|
Data: 2009-04-07 20:10:28 | |
Autor: Piotrek | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Sony Vaio, tyle ze kupiony w stanach. Sony polska sie tego nawet tknac nie z ciekawosci kiedy to bylo ? bo ja tez mialem przejscia z Sony Vaio(tez ze stanow bo 2-3 lata temu to bylo nie osiagalne w polscie). pomijam juz fakt ze na kilka sztuk posypala sie kazda(jak Acer :) to jeszcze Sony Polska wtedy nie przyznawala sie wogole do marki Vaio. na infolini wprost koles mowil ze niema czegos takiego w polsce wiec nie udzieli mi zadnych informacji ! za ktoryms telefonem w koncu przyznal sie kotrys ze najblizszy serwis to w austri jest i ze mozna probowac tam odeslac(na wlasna reke) i moze odplatnie naprawia. to byla sytuacja jak jeszcze Sony Polska nie przyznawalo sie do Vaio wiec napewno sie wiele zmienilo. pytanie o ile jest lepiej :) -- pzdr piotrek |
|
Data: 2009-04-08 10:59:28 | |
Autor: Mark | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Dnia Tue, 7 Apr 2009 20:10:28 +0200, Piotrek napisał(a):
Sony Vaio, tyle ze kupiony w stanach. Sony polska sie tego nawet tknac nie Miesiac temu. -- Mark |
|
Data: 2009-04-08 21:12:14 | |
Autor: Piotrek | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Miesiac temu. to nie serwisuja tego w polsce? dziwne .... -- pzdr piotrek |
|
Data: 2009-04-09 09:30:54 | |
Autor: Mark | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Dnia Wed, 8 Apr 2009 21:12:14 +0200, Piotrek napisał(a):
to nie serwisuja tego w polsce? Nie, nie serwisuja tego w Polsce. W Europie tez niechetnie i pewnei dlatego te zaporowe ceny - bo to model *amerykanski* Mozesz zapomniec o naprawie pogwarancyjnej Sony Vaio model amerykanski, w autoryzowanym serwisie Sony w Polsce. O naprawie gwarancyjnej zreszta tez, bo nie ma czegos takiego - gwarancja amerykanska nie obejmuje europy. -- Mark |
|
Data: 2009-04-07 15:04:58 | |
Autor: PesTYcyD | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Kumplowi w vajaczu rozwalił sie touchpad. Zadzwonił do serwisu. Za dwa dni przyjechał do niego gościu z ups odebrał lapcia i włozył do specjalnej wstrząsoodpornej skrzyneczki. Po około 3 tygodniach dostał z powrotem od kuriera praktycznie nowego kompa. Wymieniono na nowe: klawiaturę, touchpada i płytę główną. Także ja jestem pod wrażeniem
|
|
Data: 2009-04-07 16:53:32 | |
Autor: G Nowak | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
touchpad. Zadzwonił do serwisu. Za dwa dni przyjechał do niego gościu z Pewnie jeszcze nowe a nie posterwisowe, Sony wlasnie zlecilo fabryce w Chinach wyprodukowanie tych czesci skoro trwalo to 3 tygodnie ;) -- pozdr g |
|
Data: 2009-04-08 11:05:09 | |
Autor: PesTYcyD | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
G Nowak pisze:
Pewnie jeszcze nowe a nie posterwisowe, Sony wlasnie zlecilo fabryce w Chinach wyprodukowanie tych czesci skoro trwalo to 3 tygodnie ;) Serwisowany był w Niemczech |
|
Data: 2009-04-08 12:34:18 | |
Autor: DD | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
miałem do czynienia z kilkoma serwisami:
- serwisem Sony: naprawa gwarancyjna Sony Vaio w ramach wezwania do wymiany przegrzewającej się baterii w Sony Vaio. musze powiedzieć ze poszło bardzo gładko: zgłoszenie w serwisie, przyjazd kuriera z pudełkiem, po kilku dniach odbiór gotowego notka z gratisem za niedogodności. git malina. - serwis Sony autoryzowany na warszawskiej Pradze (firma jakastam) projektora Sony: nieufność i podejrzliwośćw stosunku do klienta, diagnostyka 150 zł netto, diagnoza: plyta głowna za 4 tyś zł. - podziękowałem. ehh. - drukarka HP Office Jet pogwarancyjna naprawa: zgłoszenie, przyjazd serwisanta i wymiana drukarki na inną - reklamacja, przyjazd serwisanta i wymiana na kolejną (miały chyba lekkie wady fabryczne te drukarki), działa już pare miesięcy. git malina. - monitor HP 22 " nowy - burczenie zasilania, zgłosiłem wadę i na drugi dzień przyjechał kurier z nowym sprzętem, wadliwy odesłałem do HP na ich koszt (zgodnie z zalecieniami HP) czyli raczej dobre doświadczenia |