Data: 2009-04-07 15:04:58 | |
Autor: PesTYcyD | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
Kumplowi w vajaczu rozwalił sie touchpad. Zadzwonił do serwisu. Za dwa dni przyjechał do niego gościu z ups odebrał lapcia i włozył do specjalnej wstrząsoodpornej skrzyneczki. Po około 3 tygodniach dostał z powrotem od kuriera praktycznie nowego kompa. Wymieniono na nowe: klawiaturę, touchpada i płytę główną. Także ja jestem pod wrażeniem
|
|
Data: 2009-04-07 16:53:32 | |
Autor: G Nowak | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
touchpad. Zadzwonił do serwisu. Za dwa dni przyjechał do niego gościu z Pewnie jeszcze nowe a nie posterwisowe, Sony wlasnie zlecilo fabryce w Chinach wyprodukowanie tych czesci skoro trwalo to 3 tygodnie ;) -- pozdr g |
|
Data: 2009-04-08 11:05:09 | |
Autor: PesTYcyD | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
G Nowak pisze:
Pewnie jeszcze nowe a nie posterwisowe, Sony wlasnie zlecilo fabryce w Chinach wyprodukowanie tych czesci skoro trwalo to 3 tygodnie ;) Serwisowany był w Niemczech |
|